Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

arabimiehen vinkki minulle, suomalaiselle

Vierailija
09.10.2014 |

Täällä nyt louskutellaan leukoja noista pahoista maahanmuuttajista, niin haluan kertoa teille yhden kivan asian, joka sattui minulle eilen. Olin tapaamassa ystävääni, joka on erään kerrostalorykelmän talotoimikunnan puheenjohtaja. Olimme pihalla istuskelemassa, kun tämä ystäväni huomasi uuden asukin pihalla ja hän meni keskustelemaan tämän kanssa. Noh, nopeasti selvisi, että mies ei osannut suomea, mutta puhui hyvin englantia. Menin sitten auttamaan ystävääni kääntämisessä, sillä hänen englannistaan oli jo aikaa. Kun selvitin uudessa asukille naapurini asian, niin tämä mies lopulta sanoi minulle (englanniksi): "Älä ota tätä loukkauksena, mutta osta sitruuna ja hiero sen mehut kolme päivää kasvoihisi, sen jälkeen ihosi on kunnossa"

En ottanut loukkauksena, sillä minulla on erittäin huono iho, johon ei ole löytynyt yhtään kaupallista kosmetiikkatuotetta apuun. Uhrasin 50snt sitruunaan ja hieroin sitä ekan kerran tänä iltana kasvoihini. Kirveli hieman, mutta nyt kun katson ihoani, niin se on jo nyt kirkkaampi, pehmeämpi ja puhtaamman oloinen.

Olkoot vaikka mikä pommimies, mutta jos hänen ansiotaan saan ihoni kuntoon, niin allah ja halleluja ja mozel tohv vain!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi vinkki tiedetään jo. Riippuu varmaan ihotyypistä, auttaako. Mulla se vaan ärsyttää ihoa ja pahentaa.

Vierailija
2/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle oli eka kerta, kun kerrottiin. Ja sinänsä sama, kuka sen kertoi, mutta ärsyttää kun täällä aina parjataan ulkomaalaisia. Kyllä, olen itsekkin törmännyt idiootteihin ja ääriuskovaisiin, joidenka kanssa ei ole voinut kunnolla keskustella. On muuten myös suomalaisiakin tuossa kastissa. Samaan aikaan olen kuitenkin tavannut mitä ihanimpia ja maailmankuvaa laajentavia ihmisiä, joista ei voi ikinä uskoa mitään pahaa. Suoraan sanottuna onneksi enemmän jälkimmäisiä kuin ensimmäisiä.

Räkäsiä kännisiä suomalaisia sentään näkee joka pe ja la tuolla kaupungilla. Joskus jopa keskiviikkoisin, torstaisin, sunnuntaisin, maanantaisin ja tiistaisinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... jos tuollaisen neuvon olisi antanut joku suomalainen mies, olisitko täällä kehunut vai täräyttänyt saman tien käsilaukulla kupoliin?

Vierailija
4/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ole koskaan kuullut. Pitäisi varmaan kokeilla.

Vierailija
5/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 00:47"]

Niin... jos tuollaisen neuvon olisi antanut joku suomalainen mies, olisitko täällä kehunut vai täräyttänyt saman tien käsilaukulla kupoliin?

[/quote]

Jos se suomalainen mies olisi myös pyytänyt, etten loukkaannu kun sanoo aiheesta, niin en varmasti. Olen ollut todella monta vuotta äärimmäisen epätoivoinen tämän ihoni kanssa. Ainakin ekan kerran perusteella olen äärimmäisen onnellinen, että joku kertoi vinkkinsä minulle.

Miehestä huomasi, että hän sanoi asian täysin vilpittömästi. Miksi suomalainen ei voisi sanoa samaa asiaa vilpittömästi?

Vierailija
6/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen iho sulla on? Kiinnostaisi kokeilla, mutten tiedä pahentaisko se sitten mulla vaan asiaa.

Vierailija
7/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 00:58"]"Täällä nyt louskutellaan leukoja noista pahoista maahanmuuttajista"

No pahoja ne onkin. Älä vähättele.
[/quote]

No voi vihta. Kai suomalaiset osaa erottaa ne pahat ja hyvät ulkomaalaiset. Ei kaikki oo niitä pahoja. Eikä kaikki hyviä

Vierailija
8/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 00:56"]

Millainen iho sulla on? Kiinnostaisi kokeilla, mutten tiedä pahentaisko se sitten mulla vaan asiaa.

[/quote]

herkästi rasvoittuva sekaiho. Tavallisten finnien lisäksi minulle tulee myös aika paljon ns. luufinnejä. Ja erityisesti luufinnien kohdalla jomotus oli tuntuva, mutta sitten helpotti niin kirvely, kuin itse finnipaine alueella. Ja tosiaan mies suositteli käyttämään vain kolme päivää, joten pidempiaikainen käyttö yhtäjaksoisesti saattaa olla liian kuivattavaa.

Pesuaineiden käytöstä minulla on finnit vain lisääntyneet. Aina olen jaksanut sinnikkäästi 1kk käyttää, kun sanotaan, että ihon pitää tottua uuteen puhtauteen. Lopetuksen jälkeen finnit ovat rauhottuneet, mutta eivät täysin poistuneet. Ekan kerran elämässäni kasvoni eivät kiristä, eivätkä tunnu kuivilta, vaikka olenkin jotain laittanut naamaani :)

Parasta tässä on se, että sitruuna ei maksa paljon, se on luonnonmukainen, ja tuskin tekee pitkäaikaista vahinkoa kasvoihin, vaikka ei toimisikaan.

Vierailija
9/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin myös kokeilla, kiitti vinkistä! 

T. Kipeät finnit vaivanneet taas leuassa yli kuukauden putkeen 

Vierailija
10/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 01:04"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 00:58"]"Täällä nyt louskutellaan leukoja noista pahoista maahanmuuttajista" No pahoja ne onkin. Älä vähättele. [/quote] No voi vihta. Kai suomalaiset osaa erottaa ne pahat ja hyvät ulkomaalaiset. Ei kaikki oo niitä pahoja. Eikä kaikki hyviä

[/quote]

Ja kuka on niin väittänyt? Hakkaajat on pahoja.

Vierailija
11/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis STOP!

Pitääkö mun pestä iho ensin jollain kunnon putsarilla vai mitä mitä? Ja mitä teit sitruunan hinkkaamisen jälkeen?

(Kaikessa tyhmyydessään tää aloitus oli jopa ihan hellyyttävä.)

Vierailija
12/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 01:20"]

Siis STOP! Pitääkö mun pestä iho ensin jollain kunnon putsarilla vai mitä mitä? Ja mitä teit sitruunan hinkkaamisen jälkeen? (Kaikessa tyhmyydessään tää aloitus oli jopa ihan hellyyttävä.)

[/quote]

Suihkun jälkeen tein sitruunasta lohkon, josta puristin mehua vanulapulle. Sillä vanulapulla sitten kävin kasvoni läpi. En pessyt sitruunaa pois. Voin muuten sanoa, että vanulappu oli jopa tummempi liasta, kuin pesuaineiden jäljiltä, mutta se voi olla vain kuvitelmaa. Kasvoihin en käyttänyt pesuaineita, sillä mies sanoi pelkän sitruunan riittävän. Enkä ole pitkään aikaan pessyt kasvojani millään pesuaineella, kun mitään ei ole tullut vastaan. Olen käynyt vain suihkussa ja kuivannut pyyhkeeseen.

Vierailija
13/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 01:52"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 01:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 01:20"]

Siis STOP! Pitääkö mun pestä iho ensin jollain kunnon putsarilla vai mitä mitä? Ja mitä teit sitruunan hinkkaamisen jälkeen? (Kaikessa tyhmyydessään tää aloitus oli jopa ihan hellyyttävä.)

[/quote]

Suihkun jälkeen tein sitruunasta lohkon, josta puristin mehua vanulapulle. Sillä vanulapulla sitten kävin kasvoni läpi. En pessyt sitruunaa pois. Voin muuten sanoa, että vanulappu oli jopa tummempi liasta, kuin pesuaineiden jäljiltä, mutta se voi olla vain kuvitelmaa. Kasvoihin en käyttänyt pesuaineita, sillä mies sanoi pelkän sitruunan riittävän. Enkä ole pitkään aikaan pessyt kasvojani millään pesuaineella, kun mitään ei ole tullut vastaan. Olen käynyt vain suihkussa ja kuivannut pyyhkeeseen.

[/quote]No huh. Onko ihme, että iho on järkyttävässä kunnossa kun peset pelkällä vedellä, et käytä mitään kasvovesiä etkä edes voiteita. Ts et hoida sitä mitenkään. Ihme ettei mies kehdannut antaa sulle muitakin hygieniavinkkejä samalla. Nimittäin varmaan samanlainen vesipesu riittää hiuksillesi ja vartalollesikin, mikä näkyy ja haisee...

[/quote]

Jos luet ylempää, niin ymmärtäisit ettei kasvojeni pesemättömyys tulisi mitenkään yllätyksenä. Se kun on ollut parempi hoitomuoto, kuin hoitaminen yleensäkään. Olen kokeillut vaikka ja mitä tavallisista saippuoista arvokkaampaan kosmetiikkaan ja siitä apteekin tuotteisiin, mutta kaikki ovat vain pahentaneet ihoani. Olen käyttänyt tuotteita useamman viikon, mutta tuloksia ei ole tullut. On lätkitty pesuainetta, kasvovettä, kuorintavoiteita, kasvonaamioita ja yöpäivä voiteita. Tulin siihen tulokseen, että ennemmin muutama ikävä finni kasvoissa, kuin se, että tuhlaan rahojani, jolloin minulla on enemmän finnejä kasvoissani.

Sitruunan kanssa olo on ekan kerran hyvä. Alussa vähän tosiaan kirveli, mutta sen jälkeen iho alkoi tuntua ja näyttämään paremmalta. Toivotaan, että huomenna sama toistuu.

Vierailija
14/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit koittaa kans manteliöljyä kosteusvoiteen sijasta. Antaa imeytyä naamaan ja ne mitkä ei imeydy voi lopuksi pehmeällä pyyhkeellä pyyhkiä pois. Usein rasvaisen ihon tuotteet kuivattaa, vaikka rasvaisuus ja finnit jo itsessään johtuu siitä että iho on liian kuiva, jolloin kierre vain pahenee. Vesi kuivattaa myös paljon. Itse käytän nykyisin vain herkän ihon ja erittäin kosteuttavia tuotteita, mutta manteliöljy on se joka on todella helpottanut ihon kiristämisen kanssa.

Vierailija
15/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap kookosrasvaa kokeillut?

Vierailija
16/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käytetyllä kahvinporoilla voi kuoria ihon.

Vierailija
17/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän arabius liity terrorismiin. Tosielämä ja uutiset ovat kaksi eri asiaa. Kaikki kansat koostuvat paljolti hyvistäkin ihmisistä arjen tasolla. Kasvonhoitovinkit yms. ovat juuri osa sitä arkitodellisuutta.

Vierailija
18/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunassa on hedelmähappoa (sitruunahappoa) joka kuori ihoa kemiallisesti. Sileällä ja pehmeällä iholla ei ole kuivuutta tukkimassa talirauhasia jolloin näppyjäkin tulee vähemmän. Ihan loogista siis! Täytyypä itsekin testata. :)

Minulla on epäpuhdas, pintakuiva iho myös ja viimeistellyt ihonpuhdistuksen kookosöljyllä nyt parin vuoden ajan. Etenkin talvella se on ollut toimiva juttu; vaikka kookosöljy vie epäpuhtauksia, se ei kuivata lainkaan toisin kuin varsinaiset pesuaineet. Kookoöljy on aika tömäkkä öljy ts. vo tukkia ihohuokosia, mutta minulla iho voi nyt paremmin kuin aikaisemmin. 

Vierailija
19/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä ole joku källi? meinaan kokeilla

Vierailija
20/32 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hedelmähappokuorinta tuttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän