VOISIKO YLLÄPITO KORJATA MOBIILIERSION?
Ärsyttää kun ei pääse lukemaan muiden sivujen viestejä. Ensimäisen sivun kun lukee ja laittaa kommentin niin päätyy viimeiselle sivulle. NIILLE VÄLISSÄ OLEVILLE EI PÄÄSYÄ! Turha täällä on lukea enää mitää kun jää puolet kommenteista lukematta!!!
Kommentit (38)
Tässä mobiiliversiossa on kokoajan jotain vikaa. Miksi ne ei saa sitä toimimaan? Yrittääkö edes?
Samsung ja Opera, ei täälläkään toimi. Puhelimen perusselaimella ei edes pääse foorumille Tänään yritin kokella sitä /sivu/2 -temppua vai menikö se toisin päin, no joka tapauksessa molemmin päin kokeilin, mutta ei jostain syystä edes tunnistanut sitä.
Onnistuu kun meette 'alueen etusivulle275' alhaalla sivulla ainakin mulla (lumia)
Mulla toimii vain liekkikeskustelut kunnolla, onko muilla samoin?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:04"]Onnistuu kun meette 'alueen etusivulle275' alhaalla sivulla ainakin mulla (lumia)
[/quote] Ja siis ilman tuota 275...
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:05"]Mulla toimii vain liekkikeskustelut kunnolla, onko muilla samoin?
[/quote]
Mulla ei toimi mitkään keskustelut kunnolla. Ja samsungilla chromella selailen
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:04"]Onnistuu kun meette 'alueen etusivulle275' alhaalla sivulla ainakin mulla (lumia)
[/quote]
Niin mikä onnistuu? Pääset joo etusivulle mutta ei se auta keskusteluissa...
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:40"]
Mitä selainta käytät mobiilissa? Itselläni käytössä Opera. Ei ongelmia.
[/quote]
Minulla samsung ace ja mini opera, eikä sillä kyllä palstalle tulla :/
iPadilla toimii mulla ongelmitta, mutta Lumialla ei (välillä jo alkoi toimia, mutta nyt taas ei). Kakkossivulle kuitenkin pääsen /sivu/2 -kikalla.
Miksi käytätte puhelimella (tai millään) mobiiliversiota? Hyvin toimii deskariversiokin puhelimessa, zoomi/asema viestikentän reunojen mukaan kerran per sivu.
Iphonella ainakin temppuilee vähän väliä mobiiliversio!
Ja todella ärsyttävää avata mobiilin kautta joku linkki kun ei pääse enää "takaisin" juttuun. Etsippä se sitten uusiksi ja sama sivu jne..
Ja OHO! Ei taas vaihteeksi rivi jako toimi!
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:54"]
Mä käytän Lumiaa/ie ja keskustelut ei lataudu mobiiliversiossa ollenkaan.
[/quote]
Sama. Ei ole toiminut pitkään aikaan. Kumma eikö täällä ole edes mitään seurantaa mistä näkee mobiilikäyttäjien määrät, varmaan romahtanut melkoisesti.
Joo /sivu/2 täytyi itse kirjoittaa osoiterivin loppuun että näkee tokan sivun, ei ole tosiaan valikkoa missä edes näkyisi sivumäärä mutta etusivun vikan viestin lukumäärästä näin että lisääkin viestejä on.
Ja tän helvetin riviväliongelman vois myös korjata! Jos on paljon sanottavaa niin onpas kiva kun tietää ettei kukaan sitä lue kun on kamala wall of text vaan.
Ja pari päivää sit ei toiminu kännykällä postaaminen ollenkaan, valitti vaan että "viesti on pakollinen" vaikka viestin olin kirjoittanut. Onneksi nyt toimii, muuten olis tullut kriisi.
Mobiilisivustossa ei ole mitään vikaa.
Ei toimi Samsungilla.