Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VOISIKO YLLÄPITO KORJATA MOBIILIERSION?

Vierailija
08.10.2014 |

Ärsyttää kun ei pääse lukemaan muiden sivujen viestejä. Ensimäisen sivun kun lukee ja laittaa kommentin niin päätyy viimeiselle sivulle. NIILLE VÄLISSÄ OLEVILLE EI PÄÄSYÄ! Turha täällä on lukea enää mitää kun jää puolet kommenteista lukematta!!!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi viimeksi heinäkuun alussa ja sen jälkeen en ole kännykällä päässyt lukemaan. Tulee ilmoitus "virhekoodi1" ja "virhekood2", joskus myös virhekoodi3. Kännykkä on lumia 800 joten explorerilla on menty. Voisiko ylläpito tosiaan tehdä asialle jotain?!

Vierailija
2/38 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla android ja chromea käytän. Puhelimen merkki on Huawei.
Kakkossivu aukeaa vain, jos itse kirjoitan viestin myös.
Kappalejako häviää vastauksestani, vaikka sitä käytän.
Kesän loppupuolella alkoi olla toimiatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/38 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:39"]

Millä laitteilla mobiiliversio ei toimi? Mä käyn täällä iPadilla ja Samsungin puhelimella eikä kummassakaan ole koskaan ollut mitään ongelmaa.

[/quote]

Viat vähän vaihtelee. Viimeisimpänä on ollut sellaista vikaa että jos sivuja on kaksi, toiselle ei pääse, ei siis ole valikkoa josta voisi vaihtaa sivua. Jos sivuja on enemmän, niin sitten tuntuu toimivan, eli sivun valinta ilmestyy näkyviin.

Aikaisemmin on ollu myös tuota että ei päässyt kuin ekalle sivulle ja jos kommentoi, niin sen jälkeen pääsi vain viimeiselle, mutta itse en ainakaan eilen huomannut tuollaista.

Galaxy S5 ja käytän mobilisivua usein myös läppärillä, jos on huono nettiyhteys.

Vierailija
5/38 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:46"]Miksi käytätte puhelimella (tai millään) mobiiliversiota? Hyvin toimii deskariversiokin puhelimessa, zoomi/asema viestikentän reunojen mukaan kerran per sivu.
[/quote]
Koska deskariversio on raskas ja siinä on paljon ylimääräistä.

Vierailija
6/38 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22222

Vierailija
7/38 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhonessa (Safari) on ollut jonkin aikaa ihan kummallinen ongelma: sivu on ikäänkuin päällekkäin 2-3 kertaa ja AV-logon ja otsikon voi nähdä monistuneena. Logot peittävät tekstiä niin, ettei lukeminen onnistu päällekkäisten sivujen takia. Ihan kuin sivu aukeasi monta kertaa vähän eri kohdassa puhelimen näyttöä.

Takkuilu ja huono "aukeaminen" tuntuu liittyvän mainoksiin, niiden sijoittelu sivun alkuun sotkee jotenkin.

Vierailija
8/38 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:46"]Miksi käytätte puhelimella (tai millään) mobiiliversiota? Hyvin toimii deskariversiokin puhelimessa, zoomi/asema viestikentän reunojen mukaan kerran per sivu.
[/quote]
Mä en ainakaan voi edes valita :( Ottaa väkisin mobiiliversion. iPhone ja safari mulla. iPadillä toimii ok, puhelimella ei. Ja iPadissä ei oo mobiiliversio, joten siksi varmaan pelaa ihan hyvin.

Vierailija
9/38 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia ja ei toimi. Edes lähettämäni viestit eivät ilmesty ketjuun, vaikka lähetysvaiheessa kaikki näyttää normaalilta. Tämäkin viesti on siis ihan turha kun katoaa kuitenkin bittiavaruuteen..... Perkule.

Vierailija
10/38 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, ihme tapahtui ja viestini pääsi ketjuun :D

Vierailija
11/38 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkään ketjussa ei mulla pääse 2 sivulle muuten kuin nyt itse kommentoimalla. Käytössä samsung s4. Tulee aika paljon turhia "sivu2" kommentteja...

Vierailija
12/38 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää miksei ongelmaa ole jo korjattu. Vai toimiiko ylläpidon riveissä joku Mungeli joka ei tee mitään jos sitä kinutaan.

Vierailija
13/38 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikokin meni väärin prkl! *mobiiliVersion

Vierailija
14/38 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä laitteilla mobiiliversio ei toimi? Mä käyn täällä iPadilla ja Samsungin puhelimella eikä kummassakaan ole koskaan ollut mitään ongelmaa.

Vierailija
15/38 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä selainta käytät mobiilissa? Itselläni käytössä Opera. Ei ongelmia.

Vierailija
16/38 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:39"]Millä laitteilla mobiiliversio ei toimi? Mä käyn täällä iPadilla ja Samsungin puhelimella eikä kummassakaan ole koskaan ollut mitään ongelmaa.
[/quote]

Mulla on samsung, eikä toimi :/

Vierailija
17/38 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:40"]Mitä selainta käytät mobiilissa? Itselläni käytössä Opera. Ei ongelmia.
[/quote]

Google chrome. Toimi kyllä pitkään niin että kommentin jälkee pääsi muille sivuille mutta nyt on viikko mennyt näin ettei näe kuin ekan ja kommentin jälkeem vikan sivun

Vierailija
18/38 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone/safari, toimii joskus, joskus ei.

Vierailija
19/38 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Lumiaa/ie ja keskustelut ei lataudu mobiiliversiossa ollenkaan.

Vierailija
20/38 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei oo lumiassa toiminut tuo mobiiliversio varmaan kohta kuukauteen. :(