Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä facessa näitä äitejä..

Vierailija
08.10.2014 |

.. Joidenka mielestä kaikki mitä lapsi tekee on joko huippu hienoa tai huippu hassua.

esim. Jorma-Liina puki tänään housut päähän, onpas hän hassu (not)

Kyösti-Jade puki paidan väärinpäin, jotta likatahrat eivä näkyisi etpuolella, kaikkea ne lapset keksiikin ( seuraava Einstein?)

Nico-Canna sanoi tänään kaupassa omo pesuainetta homo pesuaineeksi, kyllä nauratti ja hävetti ( kuolen nauruun)

Jos olet samaa mieltä jaa oma facebookvitutuksen aiheuttanut päivitys..

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on kateellista porukkaa! Jos joku iloitsee lapsistaan tai vaikka niistä uusista Chanelin jakuista, niin keneltä se on pois? Tai jakaa kuvia arjen touhuista ja kommelluksista, niin mitä sitten. Itse ainakin tykkään lukea ja katella niitä, tulee itellekin hyvä mieli. Siis teitä v#tuttaa toisten onni? Itseäni ihmetetyttää se, kun aikuiset ihmiset postaa vähintään joka toinen päivä uuden selfien.... Jotenkin säälittävää.

Vierailija
22/96 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt on koti siivottu, piha haravoitu, pakastin sulatettu ja matonhapsut kiharrettu. Sitten kultamussukat kainaloon ja soffalle Putousta katsomaan ja maistelemaan itse tehtyjä suolattomia ja rasvattomia juuressipsejä, saahan sitä kerran viikossa herkutella, nih."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan haittaa, jos joku hehkuttaa oman lapsensa suloisuutta. Niin sen kuuluukin mennä, että lapsi on omien vanhempiensa mielestä suloinen. Sen sijaan ihmettelen niitä, jotka vaihtavat profiilikuvaa kerran viikossa ja uusi kuva on enemmäin tai vähemmän samanlainen kuin edellinenkin. Haiskahtaa huomion hakemiselta.

Vierailija
24/96 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihanat lapset yllättivät jälleen, koti oli siivottu ja hyvää ruokaa laittaneet. Kyllä kelpasi tulla kotiin töistä!

- Kiva, mutta en usko, että niin usein tekevät näitä ihanuuksia... Tai ovat muuttuneet todella paljon :D

Vierailija
25/96 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 17:48"]

Nää ketkä korostaa jatkuvasti omaa tehokkuuttaan ja erinomaisuuttaan on jotain niin blaah. "Asunto siivottu, ikkunat pesty, käyty lenkillä, tehty ruokaa, nyt sauna lämpiämään!"

[/quote]

Yks mun kaveri päivittää tämäntyylisen statuksen lähes joka päivä. Perään laittaa tyyliin että "huomenna  sitten vaatehuone, kaapit jne.".

Samainen tyyppi sai noin neljä kuukautta sitten vauvan (kuopus). Tänään oli ainakin kuusi kuvaa postattu siitä kun vauva söi ekaa kertaa sosetta, eri kulmista totta kai.

Jokunen päivä sitten hän postasi kolme kuvaa samaisesta vauvasta istumassa sohvalla (en tiedä miksi oli edes laitettu tuollaiseen asentoon). Kuvateksti meni suunnilleen näin "Pikkuprinsessa istuu sohvalla. Jannica niin tykkäsi olla tuossa". Joo, ilmeestähän päätellen tenava näytti siltä että olisi voinut ruveta huutamaan hetkenä minä hyvänsä.

Vierailija
26/96 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ketkä korostaa jatkuvasti omaa tehokkuuttaan ja erinomaisuuttaan on jotain niin blaah. "Asunto siivottu, ikkunat pesty, käyty lenkillä, tehty ruokaa, nyt sauna lämpiämään!"

Vierailija
27/96 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistin kavereista eilen yhden tollasen mamin. Jumalauta jos elämään ei mahdu mikään muu kuin äitiys, niin on Se jo vähän sairautta.

Vierailija
28/96 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jotka spämmää fiidiini jokaikisen eteensä sattuvan "olen vahva nainen"-tyyppisen kuvan tai mietelauseen, voi lässyn lää ketä kiinnostaa että sulla on ollut vaikeaa, niin on about kaikilla muillakin ollut.

Vierailija
29/96 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole muuta kuin tuo lapsi siksi teen päivityksiä hänestä. t.ammattivalittaja

Vierailija
30/96 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin yksi tälläinen  kaveri (todella nuori itse asiassa) päivittää faceen joka päivä monta kertaa, että mun pikku...sai uuden sängyn, uusia vaatteita yms. Päivittää myös esim., että mun pikkuisella korvatulehtus kohteessa terveystalo. Tai mun pieni kulta syö jo sormilla ihan itse ja sitten onkin facessa kuva pikku kullasta naama soseessa tai muussa ruuassa. Välillä kysyy jopa facessa, että mikähän on, kun kakka on löysää? Ymmärrän, että on äiti, mutta face on henkilöä itseään varten.

Vierailija
31/96 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa pyörivät testit! Vittu koko etusivu täynnä niitä.. Kuka aikuinen tekee niitä edes..

Vierailija
32/96 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurespalaäiti! Tekee perheelleen ruokaa ja muistaa kyllä mainostaa sitä. Kasviksia tietenkin on runsaasti. .ja sit tämä: perhe ♡

Vierailija
33/96 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini on eräs wannabe-varakas wannabe-suomenruotsalainen (loisii siis (suomenruotsalaisen) miehensä varoilla jotka mies sai edesmenneeltä, varakkaalta isäukoltaan, nekin rahat ovat tosin loppumassa pian), joka laittaa joka helevatun viikko ainakin pari vastaavanlaista päivitystä: "Jälleen haettiin Stockalta kaviaaria, krokotiilin filettä ja tryffelisosetta, kohta avataan kuoharipullo ja nautiskellaan ihanan mieheni kanssa!/Löysin taas ihania bleisereitä Espan Chanelin liikkeestä, olivathan ne kalliita mutta voi sitä joskus törsätäkin!" tms. Kaikki viestit esittävät hänen elämäntyylinsä hulppeampana kuin se oikeasti onkaan. Surkeaa on, että jokainen oikeasti tietää mikä heidän rahallinen tilanteensa on.

Vierailija
34/96 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 17:29"]

"Nyt on koti siivottu, piha haravoitu, pakastin sulatettu ja matonhapsut kiharrettu. Sitten kultamussukat kainaloon ja soffalle Putousta katsomaan ja maistelemaan itse tehtyjä suolattomia ja rasvattomia juuressipsejä, saahan sitä kerran viikossa herkutella, nih."

[/quote]

Ja puolikas suklaapala, perulaista 110% tummaa suklaata, elämä risaiseksi ja ensi viikolla sitten takaisin ruotuun :)

Vierailija
35/96 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:12"]

Tai sit Jannica on niiiiiiin hauskasti sotkenut naamansa mustikkakeittoon tai porkkanasoseeseen. Aijai kun naurattaa...

[/quote] 

Tämä. Ja toki vielä kuva pikku Janniinasta naama yltympäriinsä kuolassa ja mustikkasopassa/porkkanasoseessa. Oikeasti, ketään muuta kuin ko. lapsen omia vanhempia ja korkeintaan isovanhempia ei tuollainen kuva ihastuta. Kenenkään muun mielestä se ei näytä suloiselta ja söpöltä vaan pikemminkin ällöttävältä. Joten pakkoko niitä kuvia on jakaa 500:lle kaverilleen?

Katson ihan mielelläni kuvia kavereideni lapsista, mutta en tajua miksi julkaista mitään sotkukuvia lapsestaan netissä. Julkaisisitko itsestäsi kuvaa naama räässä, kuolassa ja spagettikastikkeen peitossa?

Vierailija
36/96 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 18:01"]Facessa pyörivät testit! Vittu koko etusivu täynnä niitä.. Kuka aikuinen tekee niitä edes..
[/quote]

Mä teen ne melki aina ku kohdalle osuu :) en tosin yleensä jaa tulosta Facessa.

Ärsyttävimpiä päivityksiä on silti edelleen nää, jotka heittää jonkun ajatuksen ilmaan eikä kuitenkaan kerro mitä on tekeillä
-

Vierailija
37/96 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 18:01"]

Facessa pyörivät testit! Vittu koko etusivu täynnä niitä.. Kuka aikuinen tekee niitä edes..

[/quote]

Mä teen niitä. En kylläkään jaa niitä facebook seinälle, koska se on noloa.

Vierailija
38/96 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka pitää facea päiväkirjana ja parhaimmassa tapauksessa julkisena, kaverilistalla viis tsiljoonaa tyyppiä. "Heräsin juuri, kävin vessassa, nyt kahvinkeitin porisee ja selailen facea, ulkona sataa!"
Samat tyypit jotka ensin kertovat joka yksityiskohdan itsestään ja elämästään: "on se kumma kun pitää mun asioita puida selän takana, selkään puukotetaan jatkuvasti, eikö ihmisillä ole muuta tekemistä kuin juoruilla minusta?!?"
Seuraavaksi: "nyt taitaa heilua delete-näppäin, päätin poistaa muutaman muka-kaverin"
Arvuuttelevat: "Kyllä nyt on jännät paikat, mitenköhän käy?!?!?!?!?!"
Vauvapostaukset on ihan ymmärrettäviä, mutta kuvat koirasta edestä, takaa, sivulta, alta, nukkumassa, syömässä, leikkimässä.. Kuva Sepestä tonttulakki päässä tekstillä "Mamin pikku joulutonttu".
Valittajat: "kyllä on taas vittu kaikki saatana ihan perseestä, Työkkärissä on idiootteja töissä, kaverit puhuu paskaa selän takana, kelan toiminta on perseestä ja ebola iskee tasan varmasti juuri minuun viimeistään eilen"
Sairauksiaan luettelevat: "minulla on aivopöhö jolle en voi mitään, miksi ihmiset eivät ymmärrä?!?"
Juhlijat: "nyt vedetään niin perseet, muksuilla on hoitaja, tämä mamma aloittaa NYT!!"
Seuraavana päivänä: "en muuten juo enää ikinä?!??!! Paitsi ehkä ens viikonloppuna kun pitää juhlia kumminkaiman siskon synttäreitä, niitä ei passaa jättää väliin!!"
Pessimistit ja erityisesti työpaikasta valittajat: "se ois taas työpäivä, eikä vois %%^^^{{#** vähempää kiinnostaa. Samaa paskaa päivästä toiseen."
Ja joo, nämä postaajat on yleensä nimenomaan äitejä.

Vierailija
39/96 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva, että joku ylipäänsä tekee päivityksiä. Jos fb:n päivitykset ärsyttää, niin lopettakaa koko touhu tai piilottakaa ärsyttävät päivitykset seinältä.

Vierailija
40/96 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:41"]

Ja aloittajalla on omia lapsia, en siis ole mikään lapsi vihaaja, sitä korttia on siis turha vetää esiin..

[/quote]

Se, että sulla on omia lapsia, ei vielä kerro mitään, miten suhtaudut omiin tai vieraisiin lapsiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä