Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhteessa kolmas pyörä

Vierailija
02.09.2021 |

Minusta tuntuu, että meidän suhteessamme on yksi ihminen liikaa. Tuttavapiirimme kuuluu nainen joka on miehen työkaveri vuosien takaa, eivät ole enää samassa työssä, mutta jäivät kavereiksi. Tämä on minulle täysin ok. On kuitenkin päivänselvää, että kyseinen nainen on ihastunut mieheeni. Silittelee ohimennessään mieheni käsivartta pienessä sievässä ollessaan, hakeutuu jatkuvasti tämän seuraan yhteisissä juhlissa, pitävät paljon yhteyttä. Vaikeaa kuvailla, mutta sen vaan huomaa käytöksestä. Minulle on täysin ok se, että meillä molemmilla on ystävinä sekä naisia että miehiä. Tämä kuitenkin häiritsee ja tunne on vahva siitä, että tässä naisessa on jotain mätää. Mies on niin sokea ettei huomaa mitään. Luotan häneen, mutta toivoisin häneltä ainoastaan vähän pelisilmää tässä, jotta hän ei tulisi vahingossa ruokkineeksi toisen kiinnostusta. En vaan tiedä miten puhua asiasta kun hän ei koko asiaa näe vaan väittää minun kehittelevän asiat omassa päässäni. Kertaakaan en ole häntä mistään syyttänyt tai epäillyt. Miten voin edetä asian kanssa vai annanko vain olla? Tunnen turvattomuutta tilanteen vuoksi, mutta tuntuu vaikealta ilmaista asiaa, koska en todellakaan halua vaikuttaa vainoharhaiselta tai mustasukkaiselta. Epäilen myös aika paljon itseäni tässä asiassa.

Kommentit (175)

Vierailija
21/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minusta tuntuu että saan kiinni siitä mitä tarkoitat, ehkä? Jos tunne on sama kuin minulla, niin on ärsyttävää. Meillä oli naapurina nainen, äiti-ihminen, joka hihitteli, kikatteli ja keimaili sekä miehen että lapsen edessä. Myöskään minä en syyttänyt miestäni mistään, mutta hän ei nähnyt tätä naisen (minun mielestäni) tahallista pikku kiusantekoa joka aiheutti pahaa mieltä ja raastoi hermoja. Välillä koin että hän pelasi myös lapsen kautta. Meillä tilanne jumitti paikallaan liian pitkään ja sitä ei oikeastaan koskaan ratkaistu. Harmittaa, kun oma lapsi joutui kärsimään ammatti-ihmisen aloittamasta pikku pelistä :(

Vierailija
22/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin kovistelemassa naista ja tekisin selväksi että näpit irti mun miehestä tai saa katua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkisin, että joku tuttavanainen sivelee mieheni kättä toistuvasti humalassa, niin kyllä minä kysyisin ihan suoraan päin näköä häneltä, että miksi teet niin. Siinä voi sitten kumpikin seisoa hölmönä tämä nainen, sekä mies, joka ei muka mistään tiedä mitään.

Vierailija
24/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näkisin, että joku tuttavanainen sivelee mieheni kättä toistuvasti humalassa, niin kyllä minä kysyisin ihan suoraan päin näköä häneltä, että miksi teet niin. Siinä voi sitten kumpikin seisoa hölmönä tämä nainen, sekä mies, joka ei muka mistään tiedä mitään.

TÄMÄ! ei edes tarvitse mennä uhkaavana vaan kysyä ihan rennosti (vaikka sisältä olisit tulessa) ja katsoa toisten vaikertelua.

Vierailija
25/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa antaa muuta neuvoa kuin että puhu suoraan miehellesi. Kerro miltä asia sinusta tuntuu.

Komean miehen vaimona olen tottunut että naiset ihastuvat mieheeni ja monesti yrittävät lähennelläkin. Tällaiseen tottunut mies osaa kyllä tehdä sille hienotunteisesti ja tyylikkäästi lopun.

Vierailija
26/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ! ei edes tarvitse mennä uhkaavana vaan kysyä ihan rennosti (vaikka sisältä olisit tulessa) ja katsoa toisten vaikertelua.

Jep. Se on kyllä kumma miksi monesti naiset vaan jää katsomaan ja voivottelemaan tilannetta... Varmasti suurin osa miehistä puuttuisi asiaan, jos joku toinen mies käpälöisi heidän vaimoaan silmien edessä.

Vaikka tämä ap:n juttu olisi provo, niin kyllä olen ihan oikeassa elämässä nähnyt samaa. Naiset kihertää kiukusta ystävilleen, kun se "h**** kiehnaa mieheni kimpussa" ja seisotaan etäällä ja haukutaan ja lopulta räjähdetään vain sille miehelle. Miehet sitten taas huomauttaa välittömästi, jos näkee, että jonkun toisen miehen käsi käy useamman kerran vaimonsa käsivarrella tai niskassa.

Vierailija
27/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan varma ettei mies yhtään tajua tilannetta?

Kuulostaa kyllä siltä, että mies todellakin tajuaa tilanteen. Ei vaan halua päästää siitä irti.

Vierailija
28/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa antaa muuta neuvoa kuin että puhu suoraan miehellesi. Kerro miltä asia sinusta tuntuu.

Komean miehen vaimona olen tottunut että naiset ihastuvat mieheeni ja monesti yrittävät lähennelläkin. Tällaiseen tottunut mies osaa kyllä tehdä sille hienotunteisesti ja tyylikkäästi lopun.

Miksi sille miehelle nyt vaan pitäisi puhua? Ei se mitään myönnä eikä tiedä mistään mitään. Kannattaisi sille naiselle sanoa seuraavan kerran, kun käpälöi, että miksi tekee niin.

Vierailija
29/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä juttuja.

Koeta ajatella asia niin, ettei aloitus välttämättä ollut juuri sinulle tarkoitettu :) Tsempit!

Vierailija
30/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sille miehelle nyt vaan pitäisi puhua? Ei se mitään myönnä eikä tiedä mistään mitään. Kannattaisi sille naiselle sanoa seuraavan kerran, kun käpälöi, että miksi tekee niin.

Mitä sille naiselle tarvitsee mitään sanoa? Eihän ap sen naisen kanssa ole suhteessa, tämä ei ole velvollinen mihinkään vastailemaan ap:lle. Puolisonsa kanssa aiheesta pitäisi puhua ja puoliso hoitakoon asian sen naisen kanssa.

Vierailija
31/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sille naiselle tarvitsee mitään sanoa? Eihän ap sen naisen kanssa ole suhteessa, tämä ei ole velvollinen mihinkään vastailemaan ap:lle. Puolisonsa kanssa aiheesta pitäisi puhua ja puoliso hoitakoon asian sen naisen kanssa.

Voin kertoa, ettei varmastikaan mies vastaile mihinkään eikä tiedä muka mistään mitään eikä myöskään hoida asiaa naisen kanssa :D jos näet, että joku hipelöi miestäsi sinun silmiesi edessä, niin etkö puutu asiaan?

Vierailija
32/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaveri voi sillaan ihan kätevästi olla seksikaverikin, varsinkin vastakkaista sukupuolta olevat. Nähty on.

Vierailija
33/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, ei hän ainakaan ole kovin vastaanottavainen jos yritän asiasta puhua.

Eli hänellä on jotain salattavaa asiassa?

No ei se sitä automaattisesti tarkoita! Asettukaa miehen asemaan. Miltä tuntuu, jos puoliso alkaisi esittämään tuollaisia syytöksiä/vihjailuja, jos kaikki on mielestäsi täysin viatonta? Miten reagoisitte? Mua ainakin vaan ärsyttäis.

Vierailija
34/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehesi välttämättä kiinnostunut ole, mutta silti saatu huomio hivelee egoa.

Ryhdikäs mies kieltää ne toisen naisen koskettelu ja tekee selväksi sille kolmannelle, että LOPETA.

Mun mies teki niin ja kunnioitan ja arvostan häntä. Mieheni tiesi minun turvattomuuden tunteesta. Kerroin.

Ja sitäpaitsi, kyllä luotettava mies tekee selväksi omalle kumppanilleen ja toiselle nuo asiat.

Aapee luota vaistoosi.

Kyllä miehesi pitää pystyä olenaan luotettava tai sitten siinä on turha roikkua.

Sinussa ei todellakaan ole mitään vikaa.

Olet kertonut miehellesi ja hän ei reagoi…. Tai siis antaa sen vaan jatkua.

Ei hyvä.

Vierailija
35/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n olisi syytä olla onnellinen kun on saanut puolisokseen alfa-uroksen josta muutkin naiset kiinnostuvat.

Vierailija
36/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, tuntisin itseni aivan hölmöksi, jos puuttuisin tuollaiseen itse. Jos mies itse ei ymmärrä tehdä loppua tuollaisesta ja välttelee asiasta keskustelua, niin en näe suhteella tulevaisuutta (jos ap:n kanta on se, ettei kolmatta pyörää suhteessa hyväksy). Ainahan miehellä on mahdollisuus pettää, ei se naisesta kiinni ole, jos sitä haluaa. Sitten pitää vain harkita hyväksyykö tällä tavalla käyttäytyvän miehen. Minusta on aika hullua olettaa, että alkaisin häätää naisia mieheni ympäriltä - ja kyllä sitä hulluna varmasti muutkin pitäisivät. 

Vierailija
37/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, ei hän ainakaan ole kovin vastaanottavainen jos yritän asiasta puhua.

No ei se sitä automaattisesti tarkoita! Asettukaa miehen asemaan. Miltä tuntuu, jos puoliso alkaisi esittämään tuollaisia syytöksiä/vihjailuja, jos kaikki on mielestäsi täysin viatonta? Miten reagoisitte? Mua ainakin vaan ärsyttäis.

Minä tutkailisin, että onko aihetta. Luottaisin oman kumppanin arviointikykyyn. Kertoisin myös onko aihetta ja muuttaisin käyttäytymistä, jos kumppaniani kunnioittaisin.

Jos

en kumppaniani kunnioittaisi, niin jatkaisin kuten olen aiemmin tehnyt. En välittäisi kumppanini tunteista.

Vierailija
38/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sellainen humalassa sively on? Ei se ole mitään normaalia ystävän toimintaa. Kyllä se hipeleminen on seksuaalista. Mies esittää, ettei ymmärrä, koska tykkää siitä eikä halua sen loppuvan ja tämä kolmas pyörä tekee sen kiusoitellen, koska tekee sitä ap:n nähden.

Vierailija
39/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän samanlainen tilanne joskus vuosia sitten. Lopulta en enää kestänyt ja räjähdin. Tuli ero ja mies alkoi saman tien suhteeseen tämän naisen kanssa. Ero oli minun turhan mustasukkaisuuteni syy. Totuutta en tähän päivään mennessä tiedä ja se mietitytti pitkään.

Vierailija
40/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, ettei varmastikaan mies vastaile mihinkään eikä tiedä muka mistään mitään eikä myöskään hoida asiaa naisen kanssa :D jos näet, että joku hipelöi miestäsi sinun silmiesi edessä, niin etkö puutu asiaan?

Niinpä. En tiedä miksi moni nainen kuvittelee et on jotenkin enemmän ok, et nainen lääpiskelee, koskettelee, kaulailee, kulkee käsikynkkää miehen kans? Ei ole. Miehilläkin on oikeus koskemattomuuteen.