Petin
Petin miestäni. Hän on pariin otteeseen pettänyt minua vuosi sitten. Erosimme silloin ja nyt olemme palanneet takaisin yhteen. Mies lähti työporukan kanssa reissuun ja eli aikamoista hiljaiseloa. Eli siis ei ottanut yhteyttä ja ei juurikaan vastaillut viesteihin. Minulle tuli vuoden takaiset tapahtumat mieleen ja lähdin itsekin baariin. Siellä tapasin tämän miehen jonka kanssa tapailtiin siinä välissä kun olimme erossa nykyisen mieheni kanssa. Emme silloin olleet harrastaneet seksiä. Illan edetessä huomasin ystävieni jo lähteneen kotiinsa, ja minä olin erittäin kiukkuinen miehen hiljaiselosta minulle. Joten tämän miehen jota tapailin kysyessä että lähdenkö hänen mukaansa, tein ensimmäistä kertaa niin että lähdin.
En ole koskaan pettänyt, edes pussaillut tai tanssinut kenenkään kuin silloisen seurustelukumppanini kanssa. Olen aina pitänyt sitä ihan hirveän vääränä, enkä ollut nyttenkään niin humalassa että edes yrittäisin laittaa sen piikkiin. Minulla ei ole edes huono omatunto. En aijo paljastaa tätä miehelle. Mutta ei minua haittaa vaikka saisi selville tuon joskus. Rakastan miestäni todella paljon, mutta hän kohtelee minua välillä niin huonosti, etten jaksa enää itkeä hänen peräänsä. Minulla ei kuitenkaan ole vain voimia lähteä silloin kun hän taas päättää kohdella minua hyvin. Koska silloin hän todella on ihana mies. Mutta nämä mykkäkoulut ja hiljaiselot aika ajoin saavat minut hulluksi. Ja tosiaan vuosi sitten tämä tarkoitti että oli joku toinen nainen kuvioissa.
En tiedä miksi avauduin tästä, ehkä oli kiva vain jonnekkin tämä kertoa, koska en ystävillenikään aijo tästä sanoa. Vaikka he eivät minua siitä tuomitsisi. Olen ehkä eniten järkyttynyt tästä asiasta että kuinka tavallinen olo minulla on. Ei yhtään hävetä tai ole kauheita syyllisyyden tuskia. Mies kyllä silloin kertoi ihan itse minulle pettämisistään ja minun silmääni katui todella paljon. Itse en kyllä aijo toistaa pettämistä tämän miehen kanssa tai muunkaan. En nauttinut yhtään ja ihan harmittaa noin huonon seksin takia pilata se etten voi enää koskaan sanoa rehellisesti että en ole ikinä pettänyt. Pitäkää vain huonona ihmisenä. Minä ainakin olen vähän järkyttynyt itsestäni, että kuinka tunteeton tavallaan kuitenkin olen vaikka ystäväni aina sanovat että olen liian kiltti, herkkä ja aina asetan muut minun edelleni. Näköjään osaan sitten olla myös itsekäs..
Kommentit (2)
Ehkä sä olet noin tunteeton just siks että sun mies on loukannut sua niin verisesti.
Ja toisaalta, pettäminen tuntuu olevan ihan eri asia pettäjälle ja petetylle. Olen itse petetty, ja kovaa on ollut. Silti osaan kuvitella, että asia on oikeasti tosi tosi paljon merkityksettömämpi sille pettävälle osapuolelle. Petettynä sitä miettii syitä, seurauksia, vihjeitä, vertailuja ja potee raivon lisäksi oman arvon tunteen ja itsetunnon romuttumista. Tätä pettäjä ei varmaan tarkoittanut, kunhan "lipsahti".