Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä/miten saisin miestä yhden illan juttuun?

Vierailija
02.09.2021 |

Kuulostaa helpolta muttei sitä kait olekaan! Olen koittanut baareista mutta vaikea saada luontevasti kontaktia tai viedä asioita "sille tasolle". Säikäytinkin yhden yksinäisen miehen perinpohjaisesti kun istuin hänen pöytäänsä juttelemaan. Mitään hirveitä kriteereitä ei ole paitsi että ei mikään rapajuoppo, varattu tai vaarallinen tyyppi tietenkään ja jonkinlaiseen keskusteluun pitäisi kai kyetä. Olen siis tavis N30. Netti ei hirveästi innosta, en osaa olla siellä. Iskuvinkkejä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat keissit on löytynyt yleensä aina jotenkin itseeni liittyvän kaveri/tuttavaporukan kautta. Eli mies on tuntematon minulle, mutta vaikka jonkun tutun kaverin serkku joka on tullut kaupunkiin iltaa viettämään.

Tämä olisi varmaan itselle ihanteellisin tilanne, olisi jotakin kautta "tuttu" muttei kuitenkaan tule seuraavana päivänä kadulla tai kahvipöydässä vastaan. Pitää kait vaan sitten olla kärsivällinen ja odottaa sopivaa tilaisuutta. Yökerhotkin varmaan toimii mutta siellä tunnelma on jotenkin kaoottinen ja epämääräinen oman kokemuksen mukaan, ei aina edes kuule mitä toinen sanoo. 

-ap

Vierailija
22/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, missä päin vaikutat? Ja minkälaista/-ikäistä seuraa etsit, se näet vähän vaikuttaa siihen mistä sitä voisi löytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Jeesus. Menet ja sanot, että lähdetäänkö ´panemaan. Mut ethän sä tunnu pelkkää seksiseuraa hakevan, kun jutella haluat, aika epäilyttävää touhua tollanen...

Minulle (miehelle) kyllä tulisi mielikuva ennestään vieraasta naisesta vähän -paremman termin puuttuessa- halpana tai liian yksinkertaisena, jos hän sanoisi välittömästi suoraan, että lähdetäänkö panemaan... - Mitä tuohon edes pitäsi osata vastata samalla mitalla. - Sanoa, eä joo lähdetään vaan (oletan, että olet niin puuteessa, että sulle kelpaa kuka vain) vai kysyä hintaa (ja loukata näin naista, joka suoraa kysymällä tällaista itselleen tuntemattomalta meheltä pitää itseään määrätietoisena j aomanarvonsa tuntevana naisena, joka tottunut saamnaa, mitä tahtoo) -Kileltäyty ja kuulla mahd naisen sinkoama solvaus (olenkin melko varma, että olet homo)  tai kohdata se nainen ryhtyy marttyyriksi.  

Sehän se on tarkoituskin. Sulle ei varmaan olla ehdoteltu seksiä suoraan? Ei irtopanosta mitään arvokkuutta etsitä, vaan miehen pitää tuntea, että nainen ei edellytä mieheltä mitään. Jos tuntuu siltä, että naisella on vähänkin toiveita jostain muusta, niin se on turn-off.

Vierailija
24/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Jeesus. Menet ja sanot, että lähdetäänkö ´panemaan. Mut ethän sä tunnu pelkkää seksiseuraa hakevan, kun jutella haluat, aika epäilyttävää touhua tollanen...

Minulle (miehelle) kyllä tulisi mielikuva ennestään vieraasta naisesta vähän -paremman termin puuttuessa- halpana tai liian yksinkertaisena, jos hän sanoisi välittömästi suoraan, että lähdetäänkö panemaan... - Mitä tuohon edes pitäsi osata vastata samalla mitalla. - Sanoa, eä joo lähdetään vaan (oletan, että olet niin puuteessa, että sulle kelpaa kuka vain) vai kysyä hintaa (ja loukata näin naista, joka suoraa kysymällä tällaista itselleen tuntemattomalta meheltä pitää itseään määrätietoisena j aomanarvonsa tuntevana naisena, joka tottunut saamnaa, mitä tahtoo) -Kileltäyty ja kuulla mahd naisen sinkoama solvaus (olenkin melko varma, että olet homo)  tai kohdata se nainen ryhtyy marttyyriksi.  

Sehän se on tarkoituskin. Sulle ei varmaan olla ehdoteltu seksiä suoraan? Ei irtopanosta mitään arvokkuutta etsitä, vaan miehen pitää tuntea, että nainen ei edellytä mieheltä mitään. Jos tuntuu siltä, että naisella on vähänkin toiveita jostain muusta, niin se on turn-off.

Ai.  Itse olisin kyllä miehenä (sinkkuna) eri mieltä. Saattaisin hyvinkin innostua enempi naisesta, josta oikeasti saattiaisin saada muutakin/ saada nauttia pidemmän aikaa hänen seurastaan, enkä vain kokea hänen kanssan yhtä yötä... 

Mutta kai tämä riippuu omasta mielentilasta. - Joskus kai voi oikeasti parempi, jos joku olisi vierellä edes hetkenKyllä olen kokenut hvinkin vahvana kosketuksen kaipuun; jolloin olisi toivonut, että toinen olsi koskettanut ja ollut vierellä edes pienen hetken.

Tai mitä mahavat he tuntea, jotka elävät (vielä) suhteessa jossa kumppani ei  kosketa, hyvä jos sanoo jotain saati kuuntelee, jos tai kun itse haluaisit sanoa hänelle jotain. Mutta toisaalta vielä eivät halua luovuttaakaan kun  jakavat yhteisen asuntolainan ajatuksella kyllä kumppaninkin vielä piristyy lapset ovat jo niin isoja, että nukkuvat herättämättä, ainakin puolet yöstä ja jatkuva väsynys ja stressi toimeentuln jatukumisesta helpottaa, ainakin hieman. 

Vierailija
25/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloittajan ongelma tuntuu kyllä ihan mahdottomalta ratkaista. En minä kyllä keksi mistä tai miten saisi miehen yhden illan juttuun.

Vierailija
26/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai.  Itse olisin kyllä miehenä (sinkkuna) eri mieltä. Saattaisin hyvinkin innostua enempi naisesta, josta oikeasti saattiaisin saada muutakin/ saada nauttia pidemmän aikaa hänen seurastaan, enkä vain kokea hänen kanssan yhtä yötä... 

Mutta kai tämä riippuu omasta mielentilasta. - Joskus kai voi oikeasti parempi, jos joku olisi vierellä edes hetkenKyllä olen kokenut hvinkin vahvana kosketuksen kaipuun; jolloin olisi toivonut, että toinen olsi koskettanut ja ollut vierellä edes pienen hetken.

Tai mitä mahavat he tuntea, jotka elävät (vielä) suhteessa jossa kumppani ei  kosketa, hyvä jos sanoo jotain saati kuuntelee, jos tai kun itse haluaisit sanoa hänelle jotain. Mutta toisaalta vielä eivät halua luovuttaakaan kun  jakavat yhteisen asuntolainan ajatuksella kyllä kumppaninkin vielä piristyy lapset ovat jo niin isoja, että nukkuvat herättämättä, ainakin puolet yöstä ja jatkuva väsynys ja stressi toimeentuln jatukumisesta helpottaa, ainakin hieman. 

Sinähän puhut tästä nyt käytännössä jostain muusta kun yhden illan jutusta. Aloittajahan nimenomaan halusi yhden illan juttua, mikä ei kyllä pitäisi olla ongelmallista, jos ei mieheltä vaadi mitään. Käytännössä nämä tämän ketjun "yhden illan juttua" hakevat naiset yrittävät toteuttaa jotain fantasiaa, jossa saavuttamaton mies rakastuukin heihin, ja siinä on heidän ongelmansa ydin. 

Vierailija
27/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo aloittajan ongelma tuntuu kyllä ihan mahdottomalta ratkaista. En minä kyllä keksi mistä tai miten saisi miehen yhden illan juttuun.

Vuosia tai varmaan jo vuosituhansia on moni mies elänyt samantapaisen ongelman kanssa. - Varmaan nainenkin mutta vasta viime vuosina tai vuosikymmeninä nainen on voinutt esittää tällaisen kysymyksen ääneen. - Tälläkin palstalla saattaa säännöllsien epäsäännöllisesti kohdata kirjoituksia, joissa kirjoittaja antaa ymmärtää, että jos ja kun nainen kuin nainen haluaa seksiä niin nainen kyllä sitä saa itselleen hyvin helposti; ellei nainen nyt ihan neliraaja halvaantunut ole tai ole elopainoltaan yli 200 kiloinen, jolloin nainen joutuu näkemään hieman vaivaa. 

Vierailija
28/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän puhut tästä nyt käytännössä jostain muusta kun yhden illan jutusta. Aloittajahan nimenomaan halusi yhden illan juttua, mikä ei kyllä pitäisi olla ongelmallista, jos ei mieheltä vaadi mitään. Käytännössä nämä tämän ketjun "yhden illan juttua" hakevat naiset yrittävät toteuttaa jotain fantasiaa, jossa saavuttamaton mies rakastuukin heihin, ja siinä on heidän ongelmansa ydin. 

Mutta mihin perustuu otaksuntasi siiä, että naise ei pitäi olla ongelmallista saada seksiä mieheltä; ellei hän halua tai vaad miehelä yhtään miään muua kuin sen, eä hän voi yhden yön akana harrastaa hänen (miehen) kanssa seksiä?

Vai olenko minä itse jotenkin eriyisen varautunut, kun jotenkin koen, ettei minusta olisi tällaisen naisen halun ja tai toiveen täyttäjäksi, vaan olen mieluummin kokonaan ilman. En haluaisi kokea olevani kertakäyttöesine.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi