Onko teille soittanut huijarit lähiaikoina?
Mulle tuli viesti että "paketti posti huoneessa" eikä mitään muuta lukenut. Oli myös yrittänyt soittaa
Kommentit (11)
Kyllä on soitellut. Tekstiviestiä ja sähköpostia pukkaa. Ja puhelinta vakoillaan.
On, viimeksi tänään HS kaupustelija.
Ei ole soittanut 30v kukaan eikä soita. Joskus tulee huijariviestejä randomina niitä varmaan ampuvat. Poistoon vaan.
Jos soittais laittaisin luurin kattilan sisään ja kapustoilla rummuttaisin porilaisten marssin ja kysyisin sit mitä asia koskee.
Joo telialta ja elisalta ja dnalta ainakin
Eri numeroista soittoja, vastasin johonkin eikä mitään kuulunut. Estoon menee suoraan, mitä lie huijausyrityksiä. Luin, että yrittävät saada ihmiset soittamaan takaisin.
Vain pari viestiä eli Op ja joku lähetys. Viesteissä näkyy huono Suomi.
Soittoja tuli aikaisemmin todella usein.
Nythän ei pysty soittamaan enää Suomi numerosta koska opetaattorit pakotettiin estämään tämä asia.
Mun estolista on kilometrin pituinen.
Jokunen aika sitten soitettiin ainakin monacon suuntanumerosta. Muita puheluita ei ole tainnut viime aikoina tulla.
Tekstareita on tullut pankin nimissä muutamia ja sitten oli pari muuta englanninkielistä viestiä, mutta en muista mitä niissä luki.
minulla oli ja on salainen numero annoin hölmöyttäni giganttiin numeroni kyllä alkoi huu haa puheluita tulemaan kävin gigantissa ja sanoin mennään oikeuteen jos eivät lopu LOPPUIVAT
En ole ikinä saanut huijauspuhelua, en privapuhelimeen enkä työpuhelimeen. Huijaustekstareita tulee ajoittain.