Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä/miten saisin miestä yhden illan juttuun?

Vierailija
02.09.2021 |

Kuulostaa helpolta muttei sitä kait olekaan! Olen koittanut baareista mutta vaikea saada luontevasti kontaktia tai viedä asioita "sille tasolle". Säikäytinkin yhden yksinäisen miehen perinpohjaisesti kun istuin hänen pöytäänsä juttelemaan. Mitään hirveitä kriteereitä ei ole paitsi että ei mikään rapajuoppo, varattu tai vaarallinen tyyppi tietenkään ja jonkinlaiseen keskusteluun pitäisi kai kyetä. Olen siis tavis N30. Netti ei hirveästi innosta, en osaa olla siellä. Iskuvinkkejä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerho, EI tavallinen baari, some ota miehiä kaveriksi, deittiprofiilin haku eli mitä haet, joku miesvaltainen harrastus tai sinkkupaikka, tapahtumat ja käyntikortti, ulkomaat. En itse harrasta tai suosittele välttämättä, mutta tuli ideana mieleen.

Vierailija
2/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys. - Minä sinkkuna elävä mies voisin olla potenttiaalinen mutta toistaiseksi olen halunnut pidätyä ja olla ottamatta osaa yhden yön juttuihin. Ajattelen, että jäisin näin vain entistä nälkäisemmäksi ja kokisin itseni vain kertakäyttöiseksi leluksi, joka hylätään heti seuraavassa hetkessä, kun mukavampaa on jatkaa leikkimistä jo vanhojne lelujen kanssa tai (yrittää) hankkia tilalleni uusi. - - -Voi tietysi olla myös niinkin, että vielä en ole itsekään kohdannu sellaista, jonka kanssa tilanne olisi edenny yhteisestä halusta ja ymmärryksestä yhden yön seikkailuksi, vaan esimerkiksi minua (nättinokkaa) on alkanu tympiä naisen liian kova humalaila ja tai vain etoa hänen tupakalta maistuneet suudelmansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "vain" yhdeksi yöksi?

Vierailija
4/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa menet nuoren kaveriporukan luo ja sanot että nyt saa jos haluaa.

Vierailija
5/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitat oli?

Vierailija
6/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus kaupan ilmoitustaululle, mielellään kuvan kanssa.

Vierailija
7/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei?

Vierailija
8/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, mikä nykyajan miehiä vaivaa. Ennen irtosi helpommin. Ja siis pakko mainita, että paino yms. pysynyt täysin samana.

Vierailija
9/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa, koska oma kokemus on, että miehen saa mukaansa helposti ja halutessaan joka kerta.

Vierailija
10/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jeesus. Menet ja sanot, että lähdetäänkö ´panemaan. Mut ethän sä tunnu pelkkää seksiseuraa hakevan, kun jutella haluat, aika epäilyttävää touhua tollanen...

Vierailija
11/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei?

Eikö sinua jännitä lainkaan, että rikkoisit itsesi?

Vierailija
12/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat keissit on löytynyt yleensä aina jotenkin itseeni liittyvän kaveri/tuttavaporukan kautta. Eli mies on tuntematon minulle, mutta vaikka jonkun tutun kaverin serkku joka on tullut kaupunkiin iltaa viettämään.

Vierailija
13/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

valomerkin aikaan yökerhossa ainakin ennen tätä korona-aikaa oli aina joku epätoivoinen ruinaamassa, helposti olisi kulahtanut +40v saanut seuraa halutessaan, niin kova tuska ei koskaan ole ollut..

Vierailija
14/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, mikä nykyajan miehiä vaivaa. Ennen irtosi helpommin. Ja siis pakko mainita, että paino yms. pysynyt täysin samana.

Ette saa, koska teillä on agenda ja yleinen ilmapiiri on miesvastainen. Mene myymään itseäsi vaikka parilla kympillä niille, niin tietää, että "pelkkä pano" on sitten oikeasti vain pelkkä pano.

Vierailija
15/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ja vastaavat. Ei ole edes pakko laittaa naamakuvaa, mutta vartalokuva varmaan olisi hyvä. Etenkin jos olet hoikka tai normaalipainoinen. Naamakuvan voi sitten halutessaan lähettää, jos syntyy juttua. Ja jos rehellisesti laittaa että ihan seksiseuraa vailla, varmasti tulee tykkäyksiä. Itse en ole ikinä baareista ketään ottanut, kun sinkkuus alkoi vasta koronan aikoihin. Netistä helpoin. Nykyään on pari vakikaveria, jotenkin kivempi kun tuntee toisen ja molemmat tietää mistä toinen tykkää jne.

Vierailija
16/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itseäni vaivaa ainakin se, että en todellakaan voisi lähteä niihin puuhiin kenenkään kanssa, josta en tiedä yhtikäs mitään. Ties mikä rikollisliigan houkutuslintu sattuu kohdalle ja sitten yhtäkkiä joukkio ryöstää ja pahoinpitelee.

Vierailija
17/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Jeesus. Menet ja sanot, että lähdetäänkö ´panemaan. Mut ethän sä tunnu pelkkää seksiseuraa hakevan, kun jutella haluat, aika epäilyttävää touhua tollanen...

Minulle (miehelle) kyllä tulisi mielikuva ennestään vieraasta naisesta vähän -paremman termin puuttuessa- halpana tai liian yksinkertaisena, jos hän sanoisi välittömästi suoraan, että lähdetäänkö panemaan... - Mitä tuohon edes pitäsi osata vastata samalla mitalla. - Sanoa, eä joo lähdetään vaan (oletan, että olet niin puuteessa, että sulle kelpaa kuka vain) vai kysyä hintaa (ja loukata näin naista, joka suoraa kysymällä tällaista itselleen tuntemattomalta meheltä pitää itseään määrätietoisena j aomanarvonsa tuntevana naisena, joka tottunut saamnaa, mitä tahtoo) -Kileltäyty ja kuulla mahd naisen sinkoama solvaus (olenkin melko varma, että olet homo)  tai kohdata se nainen ryhtyy marttyyriksi.  

Vierailija
18/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän nimeltämainitsemattoman lakiuudistuksen jälkeen niitä mahdollisuuksia taitaa löytyä ihan helposti.

Vierailija
19/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen karttanut Tinderiä paljossa siksi, että minua kiusaa sen maine "panosovelluksena" ja "seksitutkana... - Kenties Ap:n kannattaisi toimia juuri päinvastoin kuin minä. 

Vierailija
20/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä kotoani löytyy 👋

M28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi