En ymmärrä vaimoa
Hän ei tee koskaan aloitetta seksiin ja lähes joka kerta keksii syitä kieltäytyä, jos minä teen. Ei anna koskea erogeenisille alueille koskaan. Muuten kyllä haluaa syliin, halauksia, hierontaa ja muuta kosketusta ja läheisyyttä.
On sanonut, että olen hyvä sängyssä, enkä ajattele sen aikana vain itseäni, vaan otan hänet huomioon myös. Ei silti vaikuta nauttivan seksistä kovin paljon tai innostu siitä oikeastaan koskaan.
Jos totean ilman syyttelyä hänen olevan aika haluton, vetää siitä kauheat herneet nenäänsä. Saattaa alkaa itkemään ja sanoo, ettei hän ole haluton, vaan pelkästään väsynyt, stressaantunut, aika on väärä tai jokin muu selitys. Haukkunut minut kunnolla, "kun en sitä tajua, vaan luulen haluttomaksi". Siis mitä hittoa? Tätä on jatkunut jo vuosia, miten muka voi aina olla väsynyt tai väärä aika vuosien ajan. Edes lapsia ei ole. Ei muistakaan miehistä ole sen enempää kiinnostunut.
Eikö hän vain voi myöntää asiaa, vai onko tämä jokin asia mitä en tajua naisista?
Kommentit (65)
Kamala kirjoittaa,mutta vaimo ei halua tätä miestä. Tuntuu ihan kuin inhoavan suudelmia,hyväilyjä. Onko miehellä hygienia-asiat kunnossa? Entä hampaat? Olen itse joskus inhonnut miestä,kun henki haisi tupakalle,viinalle,valkosipulille. Partavesi oli öklöä. Kaikki halut meni tällaiseen kuvotukseen. Toinen asia on,jos mies on joskus huomauttanut ilkeästi rinnoista tai jostain. Kaikki jää naisen mieleen. Kun ei kelpaa sellaisena kun on.
Mulla nuorempana e- pillerit vei kaikki halut. Seksihimot palasivat kun onneksi älysin lopettaa pillerit.
Tällä hetkellä meillä ei ole seksiä ja tiedän että mieheni ihmettelee sitä. On ollut tosi stressaava syksy ja sitä olen käyttänyt tekosyynä. Oikea syy on lihomiseni. Häpeän itseäni. En oikeastaan ole edes paljon lihonut, mutta tavatessamme olinkin todella laiha, 4,5v sitten. Mieheni kyllä kehuu ulkonäköäni, voi olla ettei ole edes huomannut lihomistani, mutta minulla se on romahduttanut itsetuntoa= en tunne itseäni seksikkääksi.
Jos rakastat vaimoasi vilpittömästi, uskon että ajan myötä helpottaa. Jokin hänellä nyt hiertää, ehkä saisit hänet avautumaan?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 18:58"]
No minä miehenä puhun nyt vähän omakohtaisesta kokemuksestani siitä, miten olen onnistunut parantamaan vähäseksistä liittoani. Tiedän myös muiden onnistuneen samoilla keinoilla. Suosittelen sinua tutustumaan Married Man Sex Life -nimiseen teokseen, jossa käsitellään tarkkaan näitä asioita. Oletan tässä, että teillä on joskus ollut enemmän/riittävästi seksiä, eikä vaimosi ole muuten vain enemmän tai vähemmän aseksuaali ihminen tai kärsi mistään fyysisestä vaivasta.
Ensinnäkin sun pitää ymmärtää, että verrattuna miehiin naisten seksuaalisuus on paljon responsiivisempi. Kun miehille seksissä on kyse enemminkin seksuaalisten paineiden purkaus, niin naisille on paljon tärkeämpi se, kenen kanssa hän harrastaa seksiä. Syy tähän on puhtaasti evolutiivinen: naisille seksin kustannukset ovat aina olleet suuremmat, koska hän voi tulla raskaaksi. Lisäksi synnytys on ollut kautta aikojen yksi merkittävin naisten kuolemanaiheuttajista. Naisilla on siis hyvä syy olla huomattavasti miehiä valikoivampi seksikumppaneiden suhteen.
Tästä me päästään seuraavan vaiheeseen eli siihen, ettei vaimosi todennäköisesti pidä sinua enää seksuaalisesti puolensavetävänä. Hän olettaa (tietää) olevansa sinua viehättävämpi, eikä hän pelkää sinun hakevan seksiä suhteen ulkopuolelta. Seksistä on tullut enemminkin vallanväline suhteessanne, jota säännöstellään tarkasti esimerkiksi palkitsemisen muodossa. Tämän takia sun vaimo raivostuu, kun otat seksin vähyyden puheeksi. Yrität järkyttää parisuhteen valtarakennetta, joka toimii hänen edukseen, eikä hän todellakaan suostu siihen SINUN tasoisen miehen takia.
Ratkaisuna sun pitää parantaa itsessäsi niitä piirteitä, mihin naiset tavanomaisesti kokevat vetoa. Nämä ovat mm. fysiikka, pukeutuminen, sosiaalinen asema sekä itsevarmuus ja se miten viestit sitä. Tästä tulee muutenkin melkoinen romaani, joten en paneudu noihin tarkemmin. Jos on pakko valita yksi osa-alue jota parantaa, niin ehdottomasti fysiikka. Alhainen rasvapitoisuus + lihakset vetoavat lähes aina naisiin, sanoivat he mitä tahansa. Lisäksi kun käyt salilla, olemuksesi sekä itsevarmuutesi paranevat kuin itsestään, mikä on aina puoleensavetävää miehessä. Lopullisesti tavoitteenasi on parantaa vetovoimaasi vaimoosi nähden niin paljon, että alat horjuttamaan suhteen valtarakenteita. Vaimosi tietää, että hänen tulee suostua joko elämään suhteessa, jossa on enemmän seksiä, tai vaihtoehtoisesti ottaa riski sun menettämisen suhteen. Joidenkin mielestä tämä voi olla ilkeää tai manipulatiivista, mutta kyseessä on hyvinkin toimiva menetelmä.
Lopuksi sun pitää lopettaa seksin pyytäminen. Älä ikinä enää pyydä seksiä tai neuvottele sen määrästä. Vaimosi keksii kyllä erinäisiä hatusta revittyjä tekosyitä tai asioita xyz mitä sun pitää tehdä saadaaksesi seksiä. Sun pitää ilmaista, että haluat seksiä ja ottaa ohjat käsiisi. Tämä osoittaa, että olet seksuaalisesti itsevarma ja oman arvonsa tunteva mies, mikä on puoleensavetävä piirre. Tietty jos vaimosi sanoo selkeästi ei, niin sitten se on ei. Älä kuitenkaan provosoidu kieltäytymisestä, koska se on turnoff. Mene nukkumaan tai vaihtoehtoisesti puuhastele jotain muuta. Kieltävien vastausten määrä kyllä laskee tasaisesti sitä mukaan kun kasvatat viehätysvoimaasi.
[/quote]
Tässä on kyllä jonkin verran perää...
Vai että markkina-arvo... Mun miehen viehätysvoimassa ei ole mitään vikaa. Fysiikka, hygienia, pukeutuminen, kaikki ok. Todella itsevarma on myös. Ei ole kyllä mun halut noista kiinni. Pikemminkin kaipaan välillä hienovaraisempaa aloittelua. Mun mielestä fiksut miehet on hotteja, mies taas arvostaa helpommin fyysistä puolta. Pieni ristiriita tietty, mutta ajan kanssa aletaan paremmin ymmärtämään toisiamme...
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 18:58"]
No minä miehenä puhun nyt vähän omakohtaisesta kokemuksestani siitä, miten olen onnistunut parantamaan vähäseksistä liittoani. Tiedän myös muiden onnistuneen samoilla keinoilla. Suosittelen sinua tutustumaan Married Man Sex Life -nimiseen teokseen, jossa käsitellään tarkkaan näitä asioita. Oletan tässä, että teillä on joskus ollut enemmän/riittävästi seksiä, eikä vaimosi ole muuten vain enemmän tai vähemmän aseksuaali ihminen tai kärsi mistään fyysisestä vaivasta.
Ensinnäkin sun pitää ymmärtää, että verrattuna miehiin naisten seksuaalisuus on paljon responsiivisempi. Kun miehille seksissä on kyse enemminkin seksuaalisten paineiden purkaus, niin naisille on paljon tärkeämpi se, kenen kanssa hän harrastaa seksiä. Syy tähän on puhtaasti evolutiivinen: naisille seksin kustannukset ovat aina olleet suuremmat, koska hän voi tulla raskaaksi. Lisäksi synnytys on ollut kautta aikojen yksi merkittävin naisten kuolemanaiheuttajista. Naisilla on siis hyvä syy olla huomattavasti miehiä valikoivampi seksikumppaneiden suhteen.
Tästä me päästään seuraavan vaiheeseen eli siihen, ettei vaimosi todennäköisesti pidä sinua enää seksuaalisesti puolensavetävänä. Hän olettaa (tietää) olevansa sinua viehättävämpi, eikä hän pelkää sinun hakevan seksiä suhteen ulkopuolelta. Seksistä on tullut enemminkin vallanväline suhteessanne, jota säännöstellään tarkasti esimerkiksi palkitsemisen muodossa. Tämän takia sun vaimo raivostuu, kun otat seksin vähyyden puheeksi. Yrität järkyttää parisuhteen valtarakennetta, joka toimii hänen edukseen, eikä hän todellakaan suostu siihen SINUN tasoisen miehen takia.
Ratkaisuna sun pitää parantaa itsessäsi niitä piirteitä, mihin naiset tavanomaisesti kokevat vetoa. Nämä ovat mm. fysiikka, pukeutuminen, sosiaalinen asema sekä itsevarmuus ja se miten viestit sitä. Tästä tulee muutenkin melkoinen romaani, joten en paneudu noihin tarkemmin. Jos on pakko valita yksi osa-alue jota parantaa, niin ehdottomasti fysiikka. Alhainen rasvapitoisuus + lihakset vetoavat lähes aina naisiin, sanoivat he mitä tahansa. Lisäksi kun käyt salilla, olemuksesi sekä itsevarmuutesi paranevat kuin itsestään, mikä on aina puoleensavetävää miehessä. Lopullisesti tavoitteenasi on parantaa vetovoimaasi vaimoosi nähden niin paljon, että alat horjuttamaan suhteen valtarakenteita. Vaimosi tietää, että hänen tulee suostua joko elämään suhteessa, jossa on enemmän seksiä, tai vaihtoehtoisesti ottaa riski sun menettämisen suhteen. Joidenkin mielestä tämä voi olla ilkeää tai manipulatiivista, mutta kyseessä on hyvinkin toimiva menetelmä.
Lopuksi sun pitää lopettaa seksin pyytäminen. Älä ikinä enää pyydä seksiä tai neuvottele sen määrästä. Vaimosi keksii kyllä erinäisiä hatusta revittyjä tekosyitä tai asioita xyz mitä sun pitää tehdä saadaaksesi seksiä. Sun pitää ilmaista, että haluat seksiä ja ottaa ohjat käsiisi. Tämä osoittaa, että olet seksuaalisesti itsevarma ja oman arvonsa tunteva mies, mikä on puoleensavetävä piirre. Tietty jos vaimosi sanoo selkeästi ei, niin sitten se on ei. Älä kuitenkaan provosoidu kieltäytymisestä, koska se on turnoff. Mene nukkumaan tai vaihtoehtoisesti puuhastele jotain muuta. Kieltävien vastausten määrä kyllä laskee tasaisesti sitä mukaan kun kasvatat viehätysvoimaasi.
[/quote]
Tässä on kyllä jonkin verran perää...
[/quote]
Toimii!
Kunhan vielä jätät pois seksin ehdottamisenkin vaimolle ja hankit sen kohentuneen markkina-arvon myötä vapailta markkinoilta.
Antaa horsmapillun homehtua rauhassa.
Mun on ollu aina tosi vaikea rentoutua ja olla seksuaalinen ja äiti. Siis on sellainen olo ettei äidit saa olla"tuhmia". Näyttää tyhmältä mäin kirjoitettuna. Mutta sellainen lukko mulla vaan on ollu.
Nyt kun lapset ovat jo kouluikäisiä niin olen tajunnut alkaa repiä itseäni siitä äidin roolista irti. On käyty miehen kanssa kahdestaan lomalla ja olen löytänyt ihanan harrastuksen, ostanut kauniita vaatteita yms.
ja ihmettelette , miksi mies pettää?
kakkavaippaa vaihtamaan pakottava nainen ei herätä miehen haluja.
Käyttääkö vaimosi e-pillereitä? Jos käyttää, niin haluttomuus johtuu todennäköisesti niistä.
Sun vaimo EI pidä sua enää viehättävänä? Mulla haluttomuus johtui siitä...
Hyviä ajatuksia täällä.. On kyllä totta, että naisen pitäisi itse yrittää aktivoitua ja tehdä asialle jotain. Ei pelkästään tälle seksi-asialle, vaan muutenkin olla vastuussa omasta onnellisuudestaan. Yllättävän moni etsii sitä onnea toisesta ihmisestä! Toisinaan näin pohtivana tyyppinä olen todennut, että ihan oikeasti pitää välillä vain heittää ne aivot narikkaan ja antaa mennä. Jos mies tekee aloitteen, en ala miettimään et haluankohan seksiä vaiko en. Keskittyy vaan siihen fyysiseen tuntemukseen ja hyvältä se yleensä tuntuu! Olen yrittänyt myös tehdä aloitteita välillä. Nimittäin siinäkin homma saattaa tökätä siihen ajatteluun! Haluan, mutta alan miettimään onko ajoitus hyvä tms.. Ja sitten se jää! Olen todennut että liika ajattelu tosiaan VOI olla huono asia. Olen yrittänyt olla aktiivisempi myös muilla elämän osa-alueilla, ja sitä kautta myös se oma itsetunto vahvistuu, ja parantaa myös seksielämää... Hienoa nähdä täältä että on olemassa miehiä jotka tosissaan yrittävät suhteen eteen. Mutta totuus on, että molempien täytyy yrittää.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 03:24"]
Itse naisena olen ollut seksuaalisuuteni kanssa täysin hukassa. Parisuhteessa tein itsestäni kauniin ja olin aina valmis seksiin. Syynä siihen oli mm se etten halunnut riitaa, mikä kieltäytymisestä olisi seurannut. Lisäksi seksin aikana sain mieheltäni ihailua, jota muulloin en saanut. Tuossa suhteessa voin pahoin. Erottuani jatkoin samalla kaavalla. Pukeutumista kauniiksi ja olemalla seksuaalisesti halukas ja aina valmis sain kehuja ja ihailua irtosuhteissa. Nyt kun olen oppinut tuntemaan itseäni, eikä miellyttämisen halu enää ohjaa tekemisiäni, on täysin selvää että seksuaalisesti minua viehättävät ainoastaan naiset.
[/quote]
Vähän sama kuin alkoholisti syyttää viinaa ongelmistaan. Mitäs olit dorka suhtauduit seksiin teennäisesti.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 00:07"]
Käyttääkö vaimosi e-pillereitä? Jos käyttää, niin haluttomuus johtuu todennäköisesti niistä.
[/quote]
Käyttää ja on vähän masentunutkin, mutta miksi väittää kovasti, ettei ole haluttomuutta ja keksii tekosyitä.
Jos hän ei masennuksessaan ja muuttuneessa hormonitoiminnassaan itse huomaa/tajua haluttomuuttaan?
Mä taas uskon, että nainen on oikeasti epävarma, koska ei pidä itseään viehättävänä alastomana. Hän ei välttämättä usko, että voi olla haluttava sun silmissä. Olen nainen ja nuoruuden kokemusta vastaavasta on.
Voisit vaikka panostaa naisen ulkonäön kehumiseen. Mutta sellaisina hetkinä, ja päivinä, kun et aio ehdotella seksiä, muuten nainen saattaa ajatella että sanot vain taka-ajatuksien vuoksi.
Ootko varma ettei petä tai oletko varma että olet haluttava vaimosi silmissä?
Ei niskaan kiinnostaisi pätkääkään. Seksi sattuu lähes aina ja mieheni tietää sen. Tää ongelma on ollut mulla aina. Lisäksi masennusta, joka johtuu osittain myös tästä seksiongelmasta. Silti välillä mies ihmettelee, että miksi en halua häntä. Hoitelen hänet kuitenkin usein muulla tavalla, koska rakastan häntä. En vain halua seksiä, koska kivut on vieneet halut. Voi ihan hyvin olla, että vaimosi haluttomuus johtuu masennuksesta - nyt vaan selvittämään mistä masennus johtuu. Onko hänellä ehkä ollut sinua ennen huonoja seksikokemuksia, joiden takia nyt haluton? Suosittelen juttelemaan oikein kunnolla.