Tyttäreni toi nuoremman poikaystävän näytille!!!
Tyttäreni (20v) toi kotiin kolme vuotta nuoremman pojan! Täyttää vasta maaliskuussa 18. Olen hämmästynyt. Minun aikanani oli tapana seurustella vain vanhempien miesten kanssa!
En näyttänyt hämmästystäni, mutta pitäisikö minun jututtaa tytärtäni asian tiimoilta? Vinkkejä?
(tein uuden ketjun koska edellinen sanavalintani herätti liikaa hämmästystä.
Kommentit (39)
älä murehdi, se ei ole sinun asiasi
No missä se vanhempi poikaystvä luuraa? Kaamee vosu toi sun lissu.
mielummin nuorempi kuin vanhempi ;)
t. onnellinen PUUMA
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:28"]
No missä se vanhempi poikaystvä luuraa? Kaamee vosu toi sun lissu.
[/quote]
vosu?
Niin. Minä kohta 30 vuotias olen rakastunut itseäni 6 vuotta nuorempaan mieheen. Valitettavasti vaan en voi sitä miestä saada itelleni. En ainakaan tällä hetkellä, mutta ehkä joskus.
Mäkin vein aikoinaan kotiin kolme vuotta nuoremman poikaystävän. Hän oli 18 vuotias ja mä 21v. Ikäero tuli muille vasta vuosien päästä ilmi, kun oltiin asuttu jo tovi yhdessä.
Nyt tulee 21 vuotta yhdessä ja yhä olen se saakelin paljon lapsellisempi osapuoli tässä suhteessa, vaikka kehitystä on tapahtunut parempaan.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:16"]Koska nainen alkaa rupsahtaa viimeistään 22-vuotiaana, on ihan luonnollista että miehet ovat kiinnostuneita mahdollisimman nuorista naisista. Hyvä ikäero on 17 vee nainen-->30 v mies. Näin mies ehtii olla naisen kanssa niin kauan että näkö alkaa heiketä. 40-vuotiasta miestä ei enää niin haittaa, jos nainen yli 25, koska miehellä näkö huonontunut. 50-vuotiaana miehen libido taas alkaa heiketä joten--
[/quote]
Joo ei kyllä kiinnosta mitkään 30veet. Max 23v, eikä kaikkien naisten ulkonäkö rapistu nuorena, kun kaikki ei satu harrastamaan alkoholia ja keuhkojen saastuttamista röökillä. t. 17v, se sama ärsyttävä 17v, joka tunkee lähes jokaiseen ketjuun hehkuttaa ja spämmii 5x viikkoon treenaamisesta ja terveellisistä elämäntavoista
Parempi ottaa muutaman vuoden nuorempi kuin vanhempi tuossa iässä. 17 v poika ei ole niin todennököisesti huoripukki.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:13"]
olen 21 ja poikaystäväni on 17 :D
[/quote]
Minä olen 22 ja poikaystäväni on 18. Luulin baarissa häntä vanhemmaksi. Ihastuin aitouteen ja nuoruuden herkkyyteen. Itse olen jo vähän ehtinyt kyynistyä edellisten kokemusten takia, poikaystävällä ei sellaista painolastia ole.
miksi tätä on alapeukutettu niin paljon? ;o
Onpa sulla ongelma. Mun mies oli 17v kun alettiin seurustelemaan ja minä olin 20v, pientä vaille 21v, eli meillä ikäero 4v. Mun äiti totesi mulle vain että oli mummoskin 4 vuotta pappaa vanhempi. Nyt yli 20 yhteisen vuoden ja kahden lapsenn jälkeen onnea piisaa edelleen. Paremmin en olisi voinut valita.
Tyttäresi seurustelee haluamansa pojan kanssa, jos hän on onnellinen, miksi sinä takerrut olemattomaan ikäeroon. Ei hän sinua varten seurustelukumppania valitse, ei ainakaan pitäisi.
kenelläkään muulla ei varmaan ole asian suhten ongelmaa kuin sinulla joten shut up??
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:16"]
Koska nainen alkaa rupsahtaa viimeistään 22-vuotiaana, on ihan luonnollista että miehet ovat kiinnostuneita mahdollisimman nuorista naisista. Hyvä ikäero on 17 vee nainen-->30 v mies. Näin mies ehtii olla naisen kanssa niin kauan että näkö alkaa heiketä. 40-vuotiasta miestä ei enää niin haittaa, jos nainen yli 25, koska miehellä näkö huonontunut. 50-vuotiaana miehen libido taas alkaa heiketä joten--
[/quote]
rupsahtaa ne miehetkin: )