Tyttäreni toi nuoremman poikaystävän näytille!!!
Tyttäreni (20v) toi kotiin kolme vuotta nuoremman pojan! Täyttää vasta maaliskuussa 18. Olen hämmästynyt. Minun aikanani oli tapana seurustella vain vanhempien miesten kanssa!
En näyttänyt hämmästystäni, mutta pitäisikö minun jututtaa tytärtäni asian tiimoilta? Vinkkejä?
(tein uuden ketjun koska edellinen sanavalintani herätti liikaa hämmästystä.
Kommentit (39)
olen samanikäinen ja minustakin turhan iso ikäero..
Mitä ihmeen neuvoja kaipaat ap? Olet saanut jo moneen kertaan ainoan neuvon, jota voit toteuttaa, ja joka sinun pitäisi aikuisena tietää muutenkin; anna olla, ei ole sinun asiasi. 3 vuotta ei sitä paitsi ole iso ikäero.
Hyvä vaan että on nuorempi mies. Kuka niitä vanhoja äijiä jaksaa katsoa.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:13"]
olen 21 ja poikaystäväni on 17 :D
[/quote]
Olen 35, miesystäväni on 27. Hyvin mennyt jo pari vuotta.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:43"]
rakkaus ei kats ikää
[/quote]
inhoan tuota lausetta
t. ap
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:43"]
rakkaus ei kats ikää
[/quote]
inhoan tuota lausetta
t. ap
[/quote]
sinulta ei kysytty ;)
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:18"]tyttäresi on PUUMA!
[/quote]
Niitä vinkkejä kaipaan edelleen
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:36"]Niitä vinkkejä kaipaan edelleen
T. Ap
[/quote]
Älä sönkötä mitään vaan oo iloinen et tyttäres on onnellinen jonkun kans.
riko nuo ennakkoluulosi mamma hyvä
Ei sillä iällä oo väliä varsinkaan kun noin pieni ikäero. Itsellä suurin osa poikaystävistä oli 2-4 vuotta nuorempia. Nyt saman ikäinen.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:12"]
Ei sillä iällä oo väliä varsinkaan kun noin pieni ikäero. Itsellä suurin osa poikaystävistä oli 2-4 vuotta nuorempia. Nyt saman ikäinen.
[/quote]
3 vuotta pieni ikäero????
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:12"]
[/quote]
3 vuotta pieni ikäero????
[/quote]
No on. Eikä tuo poika ole edes sakkolihaa.
olen 21 ja poikaystäväni on 17 :D
Tapasin itse tuossa iässä 2 v minua nuoremman mieheni, eipä tuossa siihen paljon eroa ole.
Edelleen yhdessä 30 vuoden jälkeen.
miksi tästä aiheesta on vieläkin niin paljon ennakkoluuloja? on normaalia, että 30v miehet on 20v naisten kanssa, tosiinpäin asia on maailmanloppu
TASA-ARVO PERKELE
Koska nainen alkaa rupsahtaa viimeistään 22-vuotiaana, on ihan luonnollista että miehet ovat kiinnostuneita mahdollisimman nuorista naisista. Hyvä ikäero on 17 vee nainen-->30 v mies. Näin mies ehtii olla naisen kanssa niin kauan että näkö alkaa heiketä. 40-vuotiasta miestä ei enää niin haittaa, jos nainen yli 25, koska miehellä näkö huonontunut. 50-vuotiaana miehen libido taas alkaa heiketä joten--
Kohtahan se poikakin on aikuinen. Olisit iloinen, että tytär on löytänyt poikaystävän jonka haluaa esitellä myös perheelleen.
Terveisiä vaan samanlaisen ikäeron avioliitosta, aloimme seurustella kun mies oli 17-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:36"]
Niitä vinkkejä kaipaan edelleen T. Ap
[/quote]
Jaa mihin muka? Etkö osaa olla iloinen tyttäresi puolesta kysymättä ensin neuvoa av-palstalta?