Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä hyvä mies?

Vierailija
17.10.2014 |

Tilanne on se, että minusta on tulossa kolmikymppinen sinkkuäiti. Haluaisin vielä kerran elämässäni kokea romantiikkaa ja seksiä, mutta koko aikuisikäni kestäneen parisuhteen savuavilta raunioilta on todella vaikea lähteä etenemään. En halua olla mikään epätoivoinen tyrkky, mutta silmät aion pitää auki. Olen akateemisesti koulutettu, mutta naisvaltaisella alalla, joten työssä tuskin tapaan ketään. Harrastan myös naisvaltaista juttua. Baareista seuraa tarttuisi kyllä mukaan, mutta jostain syystä vikittelijät ovat vähintään 5-10 vuotta minua nuorempia :D Nyt saa heittää hulvattomia ehdotuksia! Onko Tinder ihan junnujen juttu? :D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:17"]Tilanne on se, että minusta on tulossa kolmikymppinen sinkkuäiti. Haluaisin vielä kerran elämässäni kokea romantiikkaa ja seksiä, mutta koko aikuisikäni kestäneen parisuhteen savuavilta raunioilta on todella vaikea lähteä etenemään. En halua olla mikään epätoivoinen tyrkky, mutta silmät aion pitää auki. Olen akateemisesti koulutettu, mutta naisvaltaisella alalla, joten työssä tuskin tapaan ketään. Harrastan myös naisvaltaista juttua. Baareista seuraa tarttuisi kyllä mukaan, mutta jostain syystä vikittelijät ovat vähintään 5-10 vuotta minua nuorempia :D Nyt saa heittää hulvattomia ehdotuksia! Onko Tinder ihan junnujen juttu? :D
[/quote]

Siis harrastukseni on naisvaltainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla