Tyttäreni toi nuoremman poikaystävän näytille!!
Tyttäreni (20v) toi kotiin kolme vuotta nuoremman pojan! Täyttää vasta maaliskuussa 18. Olen pyöristynyt. Minun aikanani oli tapana seurustella vain vanhempien miesten kanssa!
En näyttänyt hämmästystäni, mutta pitäisikö minun jututtaa tytärtäni asian tiimoilta? Vinkkejä?
Kommentit (33)
Huomaa AP:n älyllisen tason ikäjutun ja pyöristymisen perusteella :DD
Mä toin 18v kotiin 13 vuotiaan, mun äiti ei pyöristynyt vaan laihtu silmissä :D
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:05"]
pysytään aiheessa, pahoitteluni sanavirheestä
t. ap
[/quote]
Ei kiitos.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:06"]
Mä toin 18v kotiin 13 vuotiaan, mun äiti ei pyöristynyt vaan laihtu silmissä :D
[/quote]Oliko tällä 13-vuotiaalla polkupyörässään sellainen kahva, mitä kääntämällä lähti mopedin ääniä? Varmaan odotti kovasti 15-vuotissynttäreitään, että saisi kyyditä sinua iskän lupaamalla mopoautolla.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:01"]
OLEN PYÖRISTYNYT=HÄMMÄSTYNYT KOSKA HEILLÄ ON IKÄEROA NIIN PALJON!!
T. AP
[/quote]
Se on pöyristynyt, PÖY-RIS-TY-NYT, ei pyöristynyt eli lihonnut...
[/quote]
Se on lihonut, LI-HO-NUT, ei lihonnut..
;)
Ap, ei tähän ketjuun tule paljon asiallisia vastauksia, koska sinun ongelmasi on niin hölmö. Tai siis mitään ongelmaa ei ole. Miksi teet itsellesi ongelman asiasta, joka ei ole ongelma?
Kannattaa jututtaa.. Ei tossa oo mitään järkee.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:01"] OLEN PYÖRISTYNYT=HÄMMÄSTYNYT KOSKA HEILLÄ ON IKÄEROA NIIN PALJON!! T. AP [/quote] Se on pöyristynyt, PÖY-RIS-TY-NYT, ei pyöristynyt eli lihonnut... [/quote] Se on lihonut, LI-HO-NUT, ei lihonnut.. ;)
[/quote]
Ai kauheeta, minun moka, olen pyöristynyt tekemästäni virheestä. Kiitos, kun korjasit :)
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:01"] OLEN PYÖRISTYNYT=HÄMMÄSTYNYT KOSKA HEILLÄ ON IKÄEROA NIIN PALJON!! T. AP [/quote] Se on pöyristynyt, PÖY-RIS-TY-NYT, ei pyöristynyt eli lihonnut... [/quote] Se on lihonut, LI-HO-NUT, ei lihonnut.. ;)
[/quote]
Ai kauheeta, minun moka, olen pyöristynyt tekemästäni virheestä. Kiitos, kun korjasit :)
[/quote]
Heh, näitä sattuu!:) Turhaan pyöristyt :')
pysytään aiheessa, pahoitteluni sanavirheestä
t. ap