Kumman talon ostaisit?
Kasvava useamman lapsen perhe etsii kotia. Kumman kodin valitsisit heille? Perustele.
A) etuovi.com kohde r76482
B) etuovi.com kohde 20149285
Kommentit (35)
Minusta molemmat vähän ongelmallisia, koska lähikouluun päälle 4 km mutta alle 5km. Jo 3lk:lla saa mennä pimiässä pyörällä kesät talvet. Aika pieni vielä silloin.
Onpa masentava piha kummassakin. Missä istutukset? Noihin menee rahaa, että saa edes jonkinlaisen puutarhan aikaiseksi.
Minusta A näytti jo vähän vanhanaikaiselle, sellaiselle 2000-luvun alun tyyliltä. Tykkäsin enemmän B:n tyylistä.
Tylsiä taloja molemmat, en noihin rahaa upottaisi senttiäkään, ulkoa päin näyttävät aika hyviltä mutta sisältä iso pettymys.
A:n pihassa oli leikkimökki se vois kiinnostaa enemmän kuin itse talo.
A. On jotenkin persoonallisemman näköinen, ja yhdessä tasossa. Piha kyllä tökkii.
En kumpaakaan. Vuokratontti Joensuussa! Enpä ihmettele miksi hienot talot noin halpoja. t. tamperelainen
Vierailija kirjoitti:
Onpa masentava piha kummassakin. Missä istutukset? Noihin menee rahaa, että saa edes jonkinlaisen puutarhan aikaiseksi.
Minusta A näytti jo vähän vanhanaikaiselle, sellaiselle 2000-luvun alun tyyliltä. Tykkäsin enemmän B:n tyylistä.
Nämä uudet talot on masentavia, sisältä kuin desinfioituja sairaaloita.
Itse tykkään vanhoista 1800-luvun taloista.
Noin syrjäseudulta en ostaisi mitään taloa
Alueista en tiedä mitään enkä katsonut talojen tietoja, vain kuvat. Kumpikaan ei erityisemmin sytytä, mutta jos olisi pakko valita, niin B.
A. On laadukkaamman näköinen materiaaleiltaan ja avarampi sekä isompi olohuone/keittiö, sekä makuuhuoneet isompia. Mutta tämä on pelkästään itse talojen perusteella, oikeasti sijainti vaikuttaa todella paljon, millaiset yhteydet keskustaan/työpaikalle/harrastuksiin jne. Millainen alue on? Kun en Joensuuta tunne, niin en voi siitä näkökulmasta ottaa kantaa. Molemmissa suunnilleen samankokoinen vuokratontti (mikä sinänsä on miinus), vuokra oli A:ssa halvempi, vaikka isompi tontti, onko sitten alue B:ssä parempi?
Vierailija kirjoitti:
En kumpaakaan. Minä en sairaala valkoisessa viihdy. Pitää olla kodikas eikä mikään streriili hospitaali.
Vieläkö näitä löytyy jotka ostaa talon sisustuksen perusteella.
A ehdottomasti. Yhdessä tasossa ja muutenkin hyvä pohjaratkaisu. B on samaa massaa pohjalta ja tyyliltä, mitä kaikki uudemmat tönöt ja rivarit.
Vierailija kirjoitti:
En kumpaakaan. Vuokratontti Joensuussa! Enpä ihmettele miksi hienot talot noin halpoja. t. tamperelainen
Onko tuossa Tamperelaisuudessa jotain hienoa, vai miksi sen toit esille?
molemmat aika lailla samanlaisia, joten valitsisin sijainnin mukaan: kumpi toimii paremmin oman perheen menoissa.
Yksikerroksisessa parempi pohja.
Kulmatontti huonompi sijainti kuin kadun pääty.
Kadun päädyssä huonommat ilmansuunnat (jos ymmärsin sijainnin oikein).
Eli riippuu mitä itse arvostatte eniten.
En kumpaakaan. Minä en sairaala valkoisessa viihdy. Pitää olla kodikas eikä mikään streriili hospitaali.