Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman talon ostaisit?

Vierailija
02.09.2021 |

Kasvava useamman lapsen perhe etsii kotia. Kumman kodin valitsisit heille? Perustele.

A) etuovi.com kohde r76482

B) etuovi.com kohde 20149285

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Minä en sairaala valkoisessa viihdy. Pitää olla kodikas eikä mikään streriili hospitaali. 

Vierailija
22/35 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta molemmat vähän ongelmallisia, koska lähikouluun päälle 4 km mutta alle 5km. Jo 3lk:lla saa mennä pimiässä pyörällä kesät talvet. Aika pieni vielä silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa masentava piha kummassakin. Missä istutukset? Noihin menee rahaa, että saa edes jonkinlaisen puutarhan aikaiseksi.

Minusta A näytti jo vähän vanhanaikaiselle, sellaiselle 2000-luvun alun tyyliltä. Tykkäsin enemmän B:n tyylistä.

Vierailija
24/35 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsiä taloja molemmat, en noihin rahaa upottaisi senttiäkään, ulkoa päin näyttävät aika hyviltä mutta sisältä iso pettymys.

A:n pihassa oli leikkimökki se vois kiinnostaa enemmän kuin itse talo.

Vierailija
25/35 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. On jotenkin persoonallisemman näköinen, ja yhdessä tasossa. Piha kyllä tökkii.

Vierailija
26/35 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Vuokratontti Joensuussa! Enpä ihmettele miksi hienot talot noin halpoja. t. tamperelainen

Vierailija
27/35 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa masentava piha kummassakin. Missä istutukset? Noihin menee rahaa, että saa edes jonkinlaisen puutarhan aikaiseksi.

Minusta A näytti jo vähän vanhanaikaiselle, sellaiselle 2000-luvun alun tyyliltä. Tykkäsin enemmän B:n tyylistä.

Nämä uudet talot on masentavia, sisältä kuin desinfioituja sairaaloita.

Itse tykkään vanhoista 1800-luvun taloista.

28/35 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin syrjäseudulta en ostaisi mitään taloa

Vierailija
29/35 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alueista en tiedä mitään enkä katsonut talojen tietoja, vain kuvat. Kumpikaan ei erityisemmin sytytä, mutta jos olisi pakko valita, niin B.

Vierailija
30/35 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. On laadukkaamman näköinen materiaaleiltaan ja avarampi sekä isompi olohuone/keittiö, sekä makuuhuoneet isompia. Mutta tämä on pelkästään itse talojen perusteella, oikeasti sijainti vaikuttaa todella paljon, millaiset yhteydet keskustaan/työpaikalle/harrastuksiin jne. Millainen alue on? Kun en Joensuuta tunne, niin en voi siitä näkökulmasta ottaa kantaa. Molemmissa suunnilleen samankokoinen vuokratontti (mikä sinänsä on miinus), vuokra oli A:ssa halvempi, vaikka isompi tontti, onko sitten alue B:ssä parempi?

Vierailija
31/35 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kumpaakaan. Minä en sairaala valkoisessa viihdy. Pitää olla kodikas eikä mikään streriili hospitaali. 

Vieläkö näitä löytyy jotka ostaa talon sisustuksen perusteella.

Vierailija
32/35 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A ehdottomasti. Yhdessä tasossa ja muutenkin hyvä pohjaratkaisu. B on samaa massaa pohjalta ja tyyliltä, mitä kaikki uudemmat tönöt ja rivarit.

Vierailija
33/35 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kumpaakaan. Vuokratontti Joensuussa! Enpä ihmettele miksi hienot talot noin halpoja. t. tamperelainen

Onko tuossa Tamperelaisuudessa jotain hienoa, vai miksi sen toit esille?

Vierailija
34/35 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat aika lailla samanlaisia, joten valitsisin sijainnin mukaan: kumpi toimii paremmin oman perheen menoissa.

Vierailija
35/35 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikerroksisessa parempi pohja.

Kulmatontti huonompi sijainti kuin kadun pääty.

Kadun päädyssä huonommat ilmansuunnat (jos ymmärsin sijainnin oikein).

Eli riippuu mitä itse arvostatte eniten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme