Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavuusleikkaus pelottaa,ehkä siihen joutumisen pelko auttaa

Vierailija
07.10.2014 |

karistamaan nämä kilot. Ensinäkin siinä joutuisi ensin syömään laihdutuslääkkeitä,yhdistettynä vähärasvaiseen ruokavalioon ja ene kuurille useiksi viikoiksi..jo nämä kalskahtaa korvaan. Sitten se leikkaus. se tuntuu niin isolle jutulle,kauhistuttavaa..mun on pakko saada nämä kilot pois ettei edessä ole joskus tuo leikkaus. pudotettavaa on 45-50kg

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain millään pystyt, niin vältä leikkausta. En ole kuullut ns. pitkässä juoksussa mitään hyvää niistä. Pahimmassa tapauksessa leikkaus ei auta mitään ja alun painon pudotuksen jälkeen, saatat lihoa, mikäli rakkautesi ruokaan on sairaalloinen. 

Kokeile vähähiilihydraattista ruokavaliota.

Vierailija
2/7 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä siinä pelkäät? Itse olen laihtunut 65 kiloa sen jälkeen ja olo on loistava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle, ehkä parempi että otat tavoitteeksi karistaa kilot muutamassa vuodessa, jolloin kroppa ja mieli yhdessä ovat muutoksessa mukana. Itsellä projekti kesken. :)

Vierailija
5/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä sulle, ehkä parempi että otat tavoitteeksi karistaa kilot muutamassa vuodessa, jolloin kroppa ja mieli yhdessä ovat muutoksessa mukana. Itsellä projekti kesken. :)

Entäs jos on jojoillut jo yli kymmenen vuotta. Jojo-laihdutuskin käy psyyken ja terveyden päälle. En halua tuntea olevani luuseri ja jatkuvaa syyllisyyttä syömisistäni.

Vierailija
6/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sinne leikkaukseen mitenkään JOUDU. Ei kukaan sinne pakota menemään.

Vierailija
7/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitä leikkausta edes suositella ihmisille, jotka ei pysty omatoimisesti laihduttamaan. Ei se leikkaus takaa, etteikö pystyisi lihomaan takaisin samoihin mittoihin tai enemmänkin, jos ruokavalio ei muutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi