Miksi joitain ihmisiä kohdellaan kuin ilmaa?
Kommentit (8)
Koska ovat mulkkujen ihmisten ympäröiminä
Oletan, että omalla kohdallani johtuu siitä, etten vain ole kiinnostava. Varmasti myös olemuksestani, kun tarkoituksella pyrin tekeytymään näkymättömäksi, koska en ole koskaan tullut positiivisesti kohdatuksi omana itsenäni, aina olen toisille vääränlainen tavalla tai toisella. En jaksa enää. Onneksi ihmiset jättävät rauhaan, kun ei laita itseään tyrkylle.
Se ei tarkoita, että kaikki naiset olisivat kateellisia tai että jokainen sivuuttaminen johtuisi ulkonäöstä. Mutta joissakin naisryhmissä voi syntyä nopeasti sosiaalinen arviointi: Kuka tuo on? Millainen hän on? Miten hän suhtautuu meihin? Onko hän kilpailija? Ja jos joku kokee sinut jollain tavalla uhkaavaksi, epävarmuutta herättäväksi tai ryhmän ulkopuoliseksi, sivuuttaminen voi olla tapa pitää etäisyyttä tai osoittaa sosiaalista asemaa.
Ei kukaan ole vielä yrittänyt vetää minua sisäänsä. :)
Itse kohtaan tätä naisilta ja miehet taas tykkää. En siis ole huomaamaton, mutta naiset ovat kateellisia ja siksi osa tekee tätä ;D ja se on huvittavaa kun luulevat ettei kukaan huomaa. Noh kyllä itseäkin ärsyttäisi olla se rumempi ja tylsempi nainen.
Pyrin tasavertaiseen kohteluun
kaikkialla. Naiset, miehet,
non-binary ppl. Skidit, teinit,
nuoret ja keski-ikäiset.. seniorit,
ehtoopuolen inehmot. Suora ja
rehellinen, mutta en tyly tai töykeä.
Näillä mennään. x
Töissä tällaisia muutama. Olen yrittänyt ottaa siipien suojaan