Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa, koska ei ole ketään kenen kanssa jutella

Vierailija
17.10.2014 |

Minulla ei ole koskaan ollut isoa kaveripiiriä ja olen ollut huono pitämään yhteyttä ystäviini. Lasten, työn, miehen ja kodinhoidon lisäksi energiani ei vain riitä ystäviin. Naapurissa asuu pitkään nykyinen paras kaverini ja oli helppo päivittäin pihalla nähdessä vaihtaa kuulumiset. Nyt kun välimatkaa on enemmän, minun ei vain tule soitettua (en tykkää puhua puhelimessa).

Mieheni ei ole mikään keskustelija, enkä jaksa puhua kaikista asioista hänelle. Yrittää heti tarjota ratkaisua tai ei vaan ymmärrä ja tuo se esille.

Elämässäni on kuitenkin muutamia asioita (mm. liittyen työhön ja teini-ikäiseen esikoiseen), joista koen tarvetta puhua. Mutta kun ei ole ketään kenelle puhuisi, tunnen itseni pohjattoman yksinäiseksi. Ainoa keskustelukumppani on av-palsta ja kovin henkeviä täällä ei voi puhua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki tässä pari päivää sit tajusin, että en mä taidakkaan olla masentunut. Taidan olla vaan surullinen siitä, ettei oikein ole juttuseuraa. Noh kiva tietää etten varmaan ole ainoa.

Vierailija
2/3 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä ollaan. Tosin olen lapseton sinkku. AV-palstaa seuraan, sillä täällä kuitenkin saan vastakaikua ajatuksilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:03"]

Samassa veneessä ollaan. Tosin olen lapseton sinkku. AV-palstaa seuraan, sillä täällä kuitenkin saan vastakaikua ajatuksilleni.

[/quote]veit kädet suustani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä