Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos eroaisit nyt, luuletko että alkaisit vielä

Vierailija
07.10.2014 |

parisuhteeseen uuden miehen kanssa ? Nuoremmat nyt varmaankin mutta entäs jo vähän varttuneemmat ?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos löytyis hyvä kanditaatti, niin mikä ettei!

N44

Vierailija
2/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti alkaisin, mutta luultavasti katselisin maailmaa yksin mielummin jokusen vuoden.

N44 minäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti, olen 40 vuotias ja mukavia vapaita miehiä on vaikka kuinka! En taantuisi naiseksi, joka hoivaa vaan kissaansa.

Vierailija
4/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan pariin kymmeneen vuoteen t.nuori rouva

Vierailija
5/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

52v ja en varmasti jaksais enää alkaa tutustumaan kehenkään kun en kovin sosiaalinen luonne ole.

Vierailija
6/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54-v. ja tuskin enää alkaisin, ei tämän ikäistä varmaan kukaan huolisikaan. 

Vierailija
7/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika vaativa miehen suhteen, joten tuskin sopivaa löytyisi uudelleen. N39

Vierailija
8/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi enää vakavaan parisuhteeseen, en muuttaisi kenenkään kanssa yhteen tms.

Mies 44v

Vierailija
9/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm olen 37. Nyt on lähipiirissä "erobuumi" eli varmaankin toisella kierroksella olijoita olis tarjolla. Nyt ainakin tuntuu siltä, että en ottaisi ketään kotiini tai esittelisi lapsille. Ehkä jotain seuraa huolisin jos joku vastaan kävelis ja kolahtaisi mutta en osaa kuvitella että alkaisin etsiä aktiivisesti kumppania netistä tai baarista.

Eiköhän noissa lapsissa olis tarpeeksi mulle asuinkumppania...joku sellainen suhde voisi olla kiva että olis joku kaveri jonka kanssa kävis lenkillä, elokuvissa, seksiäkin olis kiva olla mutta sellainen jolla olis jo omat lapset tehtynä niin kun mullakin ettei alettais enää leikkiä kotia. Voitais sit viettää laatuaikaa kun oltais lapsivapailla.

Vierailija
10/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 30v, ja jos eroaisin, en ainakaan muuttaisi kenenkään kanssa avoliittoon niin kauan kuin lapset asuvat kotona. Mulla kaksi lasta ja heillä eri isät, joten avoliitto uuden miehen kanssa tekisi kuviosta jo liian sekavan.

Vierailija
11/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo kerran eronnut. En usko että ottaisin ukkoa vaivoikseni. Vois sitä tapailla jos joku kiva sattuis tielle, mutta yhdessä en alkais asumaan enkä naimisiin menemään. Jos tää liitto kaatuu, se on sen merkki että musta ei oo parisuhteeseen.

Vierailija
12/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytäisin hyvän miehen, joka hyväksyy sen, että minulla on lapsia.
Kohtelisi heitä kuin omiaan.
Jos ei tuollaista harvinaisuutta löytyisi, niin olisin ihan onnellinen ilmankin. Tietysti seksiä olisi jostain saatava, mutta se nyt tuskin olisi mikään ongelma
Olen 25 vuotias.

Vierailija
13/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Yksin en tykkäisi elää, mutta olen aika kranttu, joten en tiedä, löytäisinkö enää kyllin hyvää miestä, joka minutkin haluaisi. Onneksi ero ei näytä olevan edessä. Mutta leskeksihän voi jäädä.

Vierailija
14/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista voi päättää. Joku voi kävellä elämääsi milloin vain.

Vierailija
15/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä alkaisi enää parisuhteeseen. Ainakaan ennen kuin lapset ovat tarpeeksi isoja (nuorinkin vähintään murrosiässä, nyt on ekalla luokalla). En minäkään tykkää elää yksin, mutta on vaikea uskoa, että löytäisin miehen, jonka kanssa synkkaisi riittävän hyvin. 

N46

Vierailija
16/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai alkaisin? Ehdokkaita ainakin löytyisi.

Vierailija
17/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin varmasti treffeillä jo kuukauden kuluttua. Olen 30-vuotias.

Vierailija
18/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan heti ja sittenkin vaan ehkä tarpeita tyydyttämään. T:45v

Vierailija
19/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi. Nautin yksinolosta ja olen ihan varma, että olisin paljon onnellisempi yksin lasten kanssa. Mies rakastaa kuulemma minua liikaa, joten minulla ei ole ollut sydäntä jättää häntä. Keskustelimme erosta muutamaan otteeseen, kun tunsin huonoa omaatuntoa siitä, etten voi tarjota enempää rakkautta ja huolenpitoa. Mies kuitenkin halusi jatkaa. Mutta  jos eroaisimme, en usko kaipaavani ketään ja ajtuskin uuteen ihmiseen tutustumisesta romanttisessa mielessä ahdistaa. En voisi ikinä kuvitella pettäväni, seksi jonkun muun kanssa olisi hirvittävän kauhistuttavaa. 29v

Vierailija
20/50 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pian kyllä varmaan haluaisin tapailla. Käydä leffassa, syömässä, ulkona, harrastaa seksiä, kokkailla yhdessä jne. Mutta vakavampaa seurustelua yhteenmuuttoineen en varmaan pitkään aikaan. En myöskään haluaisi lisää lapsia, eli miehen pitäisi olla lapsiasiasta samoilla linjoilla - joko jo omat lapsensa tehnyt tai sitten vapaaehtoisesti lapseton.