Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia lääkelaskuja teillä on tullu vastaan?

Vierailija
07.10.2014 |

Hoitajaopinnoissa tai käytännössä, ei väliä. Kiitollinen oon, jos joku viitsii pari esimerkkiä laittaa. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonnameni apteekkiin 4500e

Vierailija
2/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavalla HIV, lääkkeet taitaa olla n. 6000e luokkaa kuussa. Aivan, kuusi tuhatta, ei tullut nollia liikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis teitä! Suomessa on lääkekustannuksissa katto, niistä ei makseta kuin max 610€ vuodessa, sen jälkeen 3kk satsi lääkkeitä maksaa 1,50€.

Lääkelaskuja minulle on tullut vastaan ihan vaikka mitä, eikö ap olis helpompi vaikka googlata "lääkelasku"? Mä olen ihan työelämässä laskenut kymmeniä erilaisia lääkelaskuja.

Vierailija
4/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin mitään lääkelaskuja oikeesti tulee. Kaikista liuoksistakin on valmiit hyvät ohjeet.

Vierailija
5/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Besserwisser no: 4 ja ja paljon käytetty höpsis: tiesitkö, että kaikista lääkkeistä ei todellakaan saa KELA-korvauksia, vaikka olisivat ihan lääkärin määräämiä? Ja että tuo kattosumma on henkilökohtainen, eli jos perheessä on useampi lääkeitä tarvitseva ihminen, voi summa nousta tuhansiin vuodessa? Reseptilääkkeiden lisäksi on käsikauppapuolelta ostettavia valmisteita, joita todellakin tarvitaan.

Summani 4500e on katsottu tiliotteista vuodelta 2013. Ansioni saman vuoden aikana 11 000e. Onneksi mies käy "oikeissa töissä".

Vierailija
6/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 lisää vielä: kattosummaa kerryttävät vain ostokset, jotka ovat KELA-korvattavia.