Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä myydään lippalakkeja, joissa lippa on takana?

Vierailija
02.09.2021 |

Bemariamiksilla näkee sellaisia.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on lippalakki jossa on lippa takana? Siis logo edessä normaalisti mutta ilman lippaa, ja sitten "ponnarikolo" ja lippa samalla puolella takana? En ymmärrä.

Vierailija
82/90 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on yritystä, hauska aloitus ja hyviä kommentteja. Kivaa vaihtelua!

Joo, sitä kuuluisaa ”naisten huumoria” 🤦🏻‍♂️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa sellaisia housuja, joissa on kamelinvarvas valmiina?

Ei jaksa aina itse tökkiä.

Vierailija
84/90 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wish/muut kiinankaupat.

Vierailija
85/90 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Tämä perustuu tositarinaan :D)

Onko Scarbblen pelaajia paikalla? Voisiko joku vaihtaa parit Z-kirjaimet N-kirjaimiin? Meidän Scrabblessa ei ole yhtään N-kirjainta, mutta Z-kirjaimia on useita.

(T. perheenäiti, joka tuskaili lasten kanssa pelatessa, kun ei keksinyt yhtään Z-kirjaimella alkava sanaa, oikeassa tilanteessa. Lisättäköön, että olen aika paljon kouluttautunut ja jossain määrin aivotoimintaa vaativassa työssä)

Tai siis ylipäätään sanaa, missä olisi Z siis. Teineillä oli vaihteeksi hauskaa. 

Jazz?

Vierailija
86/90 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bemarikuski on spede. 

Wanha paska bemari on mukamas status ajoneuvo, oikeasti se on amisauto ja karvanoppa mallia. 

Uudemmat bemarit taasen ovat status pelejä mutta samalla ne kertovat ajajastaan vastenmielisen ja pinnallisen urpon olevan ratin takana. 

Ja en ole kateellinen, rahaa olisi mutta en sellasta paskaa alleni osta munanjatkeeksi. 

Oma vehje kelpaa ilman bemariakin...

Vierailija
87/90 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Tämä perustuu tositarinaan :D)

Onko Scarbblen pelaajia paikalla? Voisiko joku vaihtaa parit Z-kirjaimet N-kirjaimiin? Meidän Scrabblessa ei ole yhtään N-kirjainta, mutta Z-kirjaimia on useita.

(T. perheenäiti, joka tuskaili lasten kanssa pelatessa, kun ei keksinyt yhtään Z-kirjaimella alkava sanaa, oikeassa tilanteessa. Lisättäköön, että olen aika paljon kouluttautunut ja jossain määrin aivotoimintaa vaativassa työssä)

Tai siis ylipäätään sanaa, missä olisi Z siis. Teineillä oli vaihteeksi hauskaa. 

Jazz?

Hyvä sana, jos on siihen muut tarvittavat kirjaimet itsellä ja sana sopii laudalle.

Vierailija
88/90 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kahvikupin, jossa on korva vasemmalla.

Vierailija
89/90 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin tulla tökkimään.

Vierailija
90/90 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, ruotsalaiset tekivät muutama vuosi todella ison lippis erän, jossa lippa laitettiin vahingossa vika puolelle. Niitä näkee vieläkin aika usein.

Samainen firma tutki kypärän ja lippiksen turvallisuutta ja totesivat että lippis paljon kestävämpi.

Veivät ne pilvenpiirtäjän katolle, heittivät alas, kaikki kypärät halkesi, lippikselle ei käynyt kuinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi