Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä myydään lippalakkeja, joissa lippa on takana?

Vierailija
02.09.2021 |

Bemariamiksilla näkee sellaisia.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjausohje kirjoitti:

Onneksi semmoisen taakse kiinnitetyn lipan voi irroittaa saksilla leikkaamalla ja ommella kiinni etupuolelle.

Tosipro kääntää pään niin, että lippa on takana.

Samoin kannattaa harkita lapsen kasvojen kääntämistä menosuuntaan.

Siitä on jo pitkä ketju täällä. Helpointa olisi löytää valmiiksi käännetty istuin.

Vierailija
62/90 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö jossain alkoholitonta viinaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotias mieheni ei yleensä muista yhteisesti sovittuja menoja. Voisiko hän sairastaa Jungsheimerin tautia?

Vierailija
64/90 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkejä myymälöistä, joissa myydään rintsikoita, joissa tissivako vilkkuu. Nimim. kuppikoko 70A

Polkupyörien valojen ei ole laissa kielletty vilkkumasta, mutta poliisi on esittänyt toivomuksen, että ei käytettäisi vilkkuvia valoja. Onko tissivaoille mitään vastaavaa keskustelua olemassa?

Hämärässä ja pimeässä kävellessä kannattaa käyttää vaatteita, joissa vilkkuu sekä tissi- että persvako.

Heijastimet onkin vanhanaikaisia.

Vierailija
65/90 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienestäjille kysymys: mistä löytäisin sellaiset hanskat, joihin olisi hyvä hakata tattia?

Vierailija
66/90 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyisi hammaslääkäri, joka vaihtaisi lapsen maitohampaat laktoosittomiin?

Vierailija
67/90 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee sitä hanasta ihan niin paljon kuin jaksaa juoda.

Vierailija
68/90 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautatie aseman turistimyymälä myy venäläisiä Suomi tavaroita niissä on lippis takana.

Vierailija
69/90 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee sitä hanasta ihan niin paljon kuin jaksaa juoda.

Maku ei kyllä ole sama. Terveisin ns. viinaharrastaja.

Vierailija
70/90 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Lippakioskista.

Vierailija
71/90 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö Ikeassa pöytiä, jolle kissa on nostettu valmiiksi? Meidän Topi 20v ei enää jaksa hypätä.

Vierailija
72/90 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ala. Kiire töihin, ilma on kylmä eikä mulla ole yhtäkään solmittua kaulaliinaa, ei avonaista sateenvarjoa - kuka noilla pieneen kasaan kyhätyillä mitään tekee, ne mitään suojaa - ja takitkin on kaikki edestä auki. Pakko pärjätä tämä päivä ja huomenna etsiä kauppa, mistä saa takin, jossa vetoketju tai napit on kiinni. 

Vierailija
73/90 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen lopulta rohkaistun kysymään pomolta, että mistä hän on ostanut ne housut, mihin tuli kännykkä koteloineen vyölenksuihin mukana. En ymmärrä yhtään, hän käski minut lääkäriin ja nyt minulle on kirjoitettu kahden viikon sairasloma "burn out" -reseptissä. En tajua yhtään. Burn out? Ei tuolla ulkona mikään kyllä silloin palanut eikä pala nytkään. 

Vierailija
74/90 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta sellainen jossa on lippaa sekä eteen että taakse....kyllä niitä on olemassa koska kontio ja parmas jutussakin on sellainen erään päässä

Vierailija
75/90 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että, kun olisikin, pidän viskin ja konjakin mauista, mutta en vaikutuksesta.

Vierailija
76/90 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen lopulta rohkaistun kysymään pomolta, että mistä hän on ostanut ne housut, mihin tuli kännykkä koteloineen vyölenksuihin mukana. En ymmärrä yhtään, hän käski minut lääkäriin ja nyt minulle on kirjoitettu kahden viikon sairasloma "burn out" -reseptissä. En tajua yhtään. Burn out? Ei tuolla ulkona mikään kyllä silloin palanut eikä pala nytkään. 

Onko joku tosi nuori tää sun pomo? Olihan noita housuja 80-luvulla Vaatehuoneella. Sellainen puikula kännykkäkotelo mukana housun vyötärössä.

Vierailija
77/90 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyn auttajaksi haluava kirjoitti:

Mistä saa pivoja? Pyyn on kuulemma parempi olla siellä kuin 9 kaverinsa kanssa oksalla.

Kun jokin on pivossa, se tarkoittaa, että se on mennyt tai laitettu pipoon. Pipoja löytyy vaatteita myyvistä kaupoista.

Ei saa vaatekaupoista vaan metsästä, oikeasti.

Vierailija
78/90 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä sai ennen niitä lippiksiä ostettua samasta paikasta, missä myydään sellaisia tennareita, joiden nauhat ovat auki.

Tai yhteen solmittu

Vierailija
79/90 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tämä perustuu tositarinaan :D)

Onko Scarbblen pelaajia paikalla? Voisiko joku vaihtaa parit Z-kirjaimet N-kirjaimiin? Meidän Scrabblessa ei ole yhtään N-kirjainta, mutta Z-kirjaimia on useita.

(T. perheenäiti, joka tuskaili lasten kanssa pelatessa, kun ei keksinyt yhtään Z-kirjaimella alkava sanaa, oikeassa tilanteessa. Lisättäköön, että olen aika paljon kouluttautunut ja jossain määrin aivotoimintaa vaativassa työssä)

Vierailija
80/90 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Tämä perustuu tositarinaan :D)

Onko Scarbblen pelaajia paikalla? Voisiko joku vaihtaa parit Z-kirjaimet N-kirjaimiin? Meidän Scrabblessa ei ole yhtään N-kirjainta, mutta Z-kirjaimia on useita.

(T. perheenäiti, joka tuskaili lasten kanssa pelatessa, kun ei keksinyt yhtään Z-kirjaimella alkava sanaa, oikeassa tilanteessa. Lisättäköön, että olen aika paljon kouluttautunut ja jossain määrin aivotoimintaa vaativassa työssä)

Tai siis ylipäätään sanaa, missä olisi Z siis. Teineillä oli vaihteeksi hauskaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme