Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö puolisosi vain seksin vähyyden takia?

Vierailija
07.10.2014 |

Jättäisitkö pitkäaikaisen puolisosi ja lastesi isän (tai äidin) vain siksi että seksiä ja läheisyyttä ei ole tarpeeksi? Kuvitellaan tilanne, että parisuhteessa ja perheessä on muuten kaikki hyvin, olette hyvät vanhemmat lapsillenne, tulette hyvin juttuun, ette paljoa riitele, tunnette toisenne ja osaatte keskustella. Mutta sinä kaipaisit paljon enemmän seksiä ja fyysistä läheisyyttä, mitä toinen ei jaksaisi antaa. Seksiä ym hellyydenosoituksia saat vain pyytämällä, et koskaan spontaanisti. Puolisosi ei tarvitse minkäänlaista läheisyyttä, mutta on valmis sitä antamaan jos sinä haluat. Sinua häiritsee tämä asia niin paljon että ajattelet sitä jatkuvasti ja tulet usein todella surulliseksi/vihaiseksi sen takia.

Tämä on siis minun tilanteeni.

Mitä itse tekisit?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne olisi jatkunut pitkään, muutaman kuukauden, kyllä lähtisin. En voisi elää ilman että saan tuntea miehen säännöllisen ajoin sisälläni. Ja minä tarvitsen nimenomaan yhdynnän tyydytykseeni. En myöskään tyytyisi sääliseksiin. Mielestäni parisuhde eroaa ystävyyssuhteesta juurikin seksin takia, joten jos suhteessa ei ole seksiä, ei parisuhde ole enää parisuhde. Itsellä on lisäksi haluja päivittäin, joten monta kuukautta ilman yhdyntää olisi liikaa ja vaikuttaisi ihan arkipäivisiin asioihin, olis vaan se yks asia mielessä kaiken aikaa.

Vierailija
62/70 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kestänyt ja "antanut aikaa" mutta tilanne ei ole parantunut. Seksi on hyvää kun sitä on, mutta sitä on vain kerran pari kuussa. Jätänkö vaimon?
T. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Kirjoitin 57),
Siis yleensä minä hoidan esileikit hänelle, teen mitä pyytää. Jos minä pyydän vuorostani tämän jälkeen nii "emmä nyt jaksa". Ja teen alotteita PALJON. Jatkuvasti kehuu kauniiks, upeeks, seksikkääks ni eikai se ongelma voi mun ulkonäössäkään olla..

Vierailija
64/70 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:24"]

Jos tilanne olisi jatkunut pitkään, muutaman kuukauden, kyllä lähtisin. En voisi elää ilman että saan tuntea miehen säännöllisen ajoin sisälläni. Ja minä tarvitsen nimenomaan yhdynnän tyydytykseeni. En myöskään tyytyisi sääliseksiin. Mielestäni parisuhde eroaa ystävyyssuhteesta juurikin seksin takia, joten jos suhteessa ei ole seksiä, ei parisuhde ole enää parisuhde. Itsellä on lisäksi haluja päivittäin, joten monta kuukautta ilman yhdyntää olisi liikaa ja vaikuttaisi ihan arkipäivisiin asioihin, olis vaan se yks asia mielessä kaiken aikaa.

[/quote]

Tuo on itsekästä. Mitä jos mies olisi sairas eikä voisi harrastaa yhdyntää? Eroatko sen takia?

Vierailija
65/70 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys viestiin 64;
Ja just tuo mitä aikaisemmassakin sanoin: hipelöi just tyyliin telkkaria katsoessa ja kun innostun ja olen lähdössä tositoimiin nii ei käy/ei jaksa/ei kerkee.
Ei sit koskis sillätavalla jos ei oo aikomustakaan harrastaa seksiä?! Arrgh tuun hulluks. Puutteessa elo ei oo kivaa.

Vierailija
66/70 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Jos seksi on suhteen tärkein asia, ollaan aivan hakoteillä.

Vierailija
67/70 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:33"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:24"]

[/quote]

Tuo on itsekästä. Mitä jos mies olisi sairas eikä voisi harrastaa yhdyntää? Eroatko sen takia?

[/quote]

Mitä itsekästä siinä on, että haluaa toteuttaa normaalia viettiään? Jos mies olisi niin sairas koko loppuelämän ettei voisi yhdyntää harrastaa, niin sitten hän luultavasti antaisi minulle luvan harrastaa jonkun muun kanssa. Kyllä se vain niin on, että naiset ei vielä tänäkään päivänä pidä kiinni seksuaalioikeuksistaan, esim jos 40 v miehelle sanois, ettei hän saa enää vaimoltaan seksiä koskaan niin luuletko että mies jäisi sellaiseen suhteeseen? ei tietenkään. Mutta naisen oletetaan jäävän, koska eihän naiselle saisi yhdyntä merkata niin paljoa vielä tänä päivänäkään.

Vierailija
68/70 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi, jos miehelle kelpaisi avoin suhde. Muuten hyvin todennäköisesti kyllä.

Vierailija
69/70 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kun kävisi täällä selittämässä että taidan jättää vaimon koska ei ole tarpeeksi läheisyyttä ja seksiä niin huudeltaisiin HIRVEE SIKA, nainen kun sanoo ettei saa seksiä niin se on ok, jätä se sika 

Vierailija
70/70 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi lapsia, jättäisin heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme