Lidl ylivoimaisin herkku mielestäsi?
Kommentit (150)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:46"]Jokaisen viestin perässä olisi hyvä olla kirjoittajan strategiset mitat. :D [/quote] Esim.Paino jos ostat tuotteita : paistopisteen pullat, croissantit, pakastepizzat, mehut, limut, juustot, sipsit, grillattavat makkarat, marinoidut lihat, jugurtit, paneroidut pakastetuotteet esim. Kananugetit, täytetyt kala/ liha tuotteet, tuorejuustolla täytetyt valmislihapullat, liharullat, valmislasagnet,bolognesse ( valmisruoka) vaaleat leivät, piirakat, kakut, keksit, alkoholia sisältävät juomat . Nainen joka noita ostaa painaa reilusti yli 78 ja mies joka noita ostaa painaa yli 85. Olenko oikeassa ?, [/quote] Ostan melkein kaikkia noita ja olen nainen yli 100kg. Mitäs siihen sanot. Tuliko hyvä mieli? Terveisin kaunis onnellinen ihminen
[/quote]
Ja pituutta vähän päälle metri? Sanon, että olin oikeassa. Oli jo valmiiksi. Et ole kaunis, etkä ihminen. Jos olet onnellinen, niin se johtuu roskaruoalla pommittamasi mielihyväkeskuksen rikki menosta. Glukoosin himossa muutut ilkeämieliseksi riitapukariksi pullukka.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:46"]Jokaisen viestin perässä olisi hyvä olla kirjoittajan strategiset mitat. :D
[/quote] Esim.Paino jos ostat tuotteita : paistopisteen pullat, croissantit, pakastepizzat, mehut, limut, juustot, sipsit, grillattavat makkarat, marinoidut lihat, jugurtit, paneroidut pakastetuotteet esim. Kananugetit, täytetyt kala/ liha tuotteet, tuorejuustolla täytetyt valmislihapullat, liharullat, valmislasagnet,bolognesse ( valmisruoka) vaaleat leivät, piirakat, kakut, keksit, alkoholia sisältävät juomat . Nainen joka noita ostaa painaa reilusti yli 78 ja mies joka noita ostaa painaa yli 85. Olenko oikeassa ?,
[/quote]
Ostan useita edellä mainituista tuotteista ja olen kolmekymppinen nainen, painan 53 kg. Sorry, sun veikkaus ei nyt menny ihan nappiin.
[/quote] Valehtelet !
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 14:24"]
En muista tarkkaa nimeä, mutta siellä on taivaallista jäätelöä. maitosuklaa puikko missä on jotakin rouhetta päällä. aivan mieletöntä! en yleensä edes syö jäätelöä mutta sitä menen varta vasten hakemaan.
[/quote]
Gelatelli? Hyvää, mutta aavistuksen liian makeaa minulle.
[/quote]
Onkse se jäätelö,mikä ei sulanu ees 30 asteen heltees:D?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:46"]Jokaisen viestin perässä olisi hyvä olla kirjoittajan strategiset mitat. :D
[/quote] Esim.Paino jos ostat tuotteita : paistopisteen pullat, croissantit, pakastepizzat, mehut, limut, juustot, sipsit, grillattavat makkarat, marinoidut lihat, jugurtit, paneroidut pakastetuotteet esim. Kananugetit, täytetyt kala/ liha tuotteet, tuorejuustolla täytetyt valmislihapullat, liharullat, valmislasagnet,bolognesse ( valmisruoka) vaaleat leivät, piirakat, kakut, keksit, alkoholia sisältävät juomat . Nainen joka noita ostaa painaa reilusti yli 78 ja mies joka noita ostaa painaa yli 85. Olenko oikeassa ?,
[/quote]
Ostan useita edellä mainituista tuotteista ja olen kolmekymppinen nainen, painan 53 kg. Sorry, sun veikkaus ei nyt menny ihan nappiin.
[/quote] Siis mä ostan kaikkia noita. Olen 33 v nainen ja painan 52. Pituus 173. Miks ette usko ?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:46"]Jokaisen viestin perässä olisi hyvä olla kirjoittajan strategiset mitat. :D
[/quote]
Eli ihan normimitoissa mennään?
Öö,mitä sen on väliä,mitä kukakin painaa??ap kysymys oli mitkä on lempiherkkuja lidlissä.Selkeeseen kysymykseen selkeitä vastauksia.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:18"]Ostan aina pitsaa, limukkaa, sipsiä, ketchuppia, kalapalleja, namusia, kananuhetteja, bolognesseä, hau hau ruokaa, alkkoholisisältävää juamaan tölkissä. Olen nainen minulla on punaiset hiukset, olen 155 cm painoin 83 kig.
[/quote] Real white trash !
Onko Lidlissä kookosjäätelöä myynnissä?!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:46"]Jokaisen viestin perässä olisi hyvä olla kirjoittajan strategiset mitat. :D [/quote] Esim.Paino jos ostat tuotteita : paistopisteen pullat, croissantit, pakastepizzat, mehut, limut, juustot, sipsit, grillattavat makkarat, marinoidut lihat, jugurtit, paneroidut pakastetuotteet esim. Kananugetit, täytetyt kala/ liha tuotteet, tuorejuustolla täytetyt valmislihapullat, liharullat, valmislasagnet,bolognesse ( valmisruoka) vaaleat leivät, piirakat, kakut, keksit, alkoholia sisältävät juomat . Nainen joka noita ostaa painaa reilusti yli 78 ja mies joka noita ostaa painaa yli 85. Olenko oikeassa ?, [/quote] Ostan useita edellä mainituista tuotteista ja olen kolmekymppinen nainen, painan 53 kg. Sorry, sun veikkaus ei nyt menny ihan nappiin. [/quote] Siis mä ostan kaikkia noita. Olen 33 v nainen ja painan 52. Pituus 173. Miks ette usko ?
[/quote
Mahdollista. Ei keinotekoinen lisäainepaska ulkomailta sisällä mitään ravintoaineita, mikä lihottaisi. Sama, kun söisi styroxia. Ostakaa kotimaista, laadukasta ruokaa!
Paistopisteen mozzarellatomaattileivät ja patonki on todella hyviä, ja yleensä muuten lähtee mukaan myös tortellinit, tosi halpoja ja hyviä. Itse en pidä lidlin jäätelöistä tai karkeista, mutta muut ostokset teen kuitenkin lidlissä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:46"]Jokaisen viestin perässä olisi hyvä olla kirjoittajan strategiset mitat. :D
[/quote]
Ostan melkein kaikkia noita ja olen nainen yli 100kg. Mitäs siihen sanot. Tuliko hyvä mieli? Terveisin kaunis onnellinen ihminen
[/quote] Käy mittauttamassa veren kolesteroliarvot, verenpaine ja sokeri arvot. Jos joku noista on koholla niin voit saada äkillisen aivohalvauksen, sydänkohtauksen tai koko kropan halvauksen jonka jälkeen paskot/ kuset housuun, sinua syötetään ja juotetaan, koska et itse siihen pysty, et kävele vaan istut pyörätuolissa, suustasi valuu koko ajan kuolaa mitä et itse edes tajua... Mitä tuollainen elämä on ? ÄLÄ LEIKI YLIPAINOLLA, KOSKA VOIT KUOLLA SIIHEN.
Mun äiti naljailee koko ajan mun ylipainosta. Painan 77 ja pituutta 170. En mielestäni ole läski, mutta verenpaine on reippaasti koholla. Käyn usein Lidlissä ja ostan kasvisten lisäksi myös herkkuja. Sipsejä, makkaroita, juustoja, pizzoja, jäätelöitä, grillaustuotteita ( marinoidut lihat, grillauskastikkeet, kuivamarinadit, suolaiset leikkeleet... Kaikki noi tappaa mut, mut en välitä. Tiedän monia invalideja jotka ovat halvaantuneet tekemällä helvetisti töitä, syömällä rasvaista ruokaa = korkea kolestroli, korkea verenpaine ja 2 tyypin diapeetes, mutta so What, en välitä itsestäni. Syön mitä haluan vaikka kuolisin. Muita ?
On se vaan ovela se Lidlin markkinointipäällikkö kun osaa juuri sopivan harvakseltaan avata näitä "Mikä on Lidlin se-ja-se-paras-juttu?"
ja kaikki innolla jakaa omat parhaansa. Ja loput innolla vähintään testaa tarjoomaa.
Halpaa ja tehokasta markkinointia! Way to go Lidl!!!
Täällä Ranskassa Lidlillä on erilainen tarjonta (yleisesti ottaen suppeampi ja enemmän tietysti ranskalaisten mieleen olevia tuotteita), mutta tykkään kans paistopisteestä täällä, omenataskut on mun mielestä parempia kuin osassa leipomo-kondirioita. Pisteet kans viinivalikoimasta ottaen huomioon hinta-laatusuhteen. Hyvät tarjoukset esim. suklaisiin. Suomessakin varmaan myydään vadelma-sitrusjätskiä, se on ihanan virkistävää (kesällä).
Milkway (josn näin kirjotetaan) niin sen tyyliset suklaapatukat pussissa, voittaa niiiin mennen tullen milkwayn!
Niihin jää kyllä vaan koukkuun..
Ja ei nyt herkku, mutta feta juusto muovi pakkauksessa (taitaa lukea kreikka siinä päällä) ja tomaattikastike lasipurkissa.
Saksanpähkinäjäätelö, paistopisteen croissantit, puolen litran (vai kilon?) purkeissa olevat suklaa- ja vaniljavanukkaat ja rasvainen appelsiinijugurtti.
Hunajakuorrutetut pähkinät! Nom nom
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:06"]Juu 4juusto piza on magginen siihen vielä jauheliha paketti pizojen päälle niin lähtee yksin nälkä pois eikä tarvitse edes heittää. Tuntuisi että suurin osa heittäisi tuollaisen määrän pois. Siis antaa pöydässä kuivua. En ymmärrä tätä.
[/quote] Mitä vittua, eikä tarvitse edes heittää nälkää yksin pois , ja että suurin osa heittäisi tuollaisen määrän pois ? Oletko jotenkin jälkeenjäänyt vaiko jotenkin heitetty pois, jätetty pöydälle kuivumaan ? . Hae apua.