Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostan Tupperware-kutsuilta? Mistä oikeasti hyötyä?

Vierailija
07.10.2014 |

Serkku järjestää ja pakkohan sieltä on jotain ostaa. En ole ikinään näistä muovikipoista ollut kiinnostunut. Mitä ostan? Siis sellaista, jolla oikeasti olis käyttöä? Mitään ylihintaista säilytysrasiaa en halua ostaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelökauha on hyvä, samoin kuorimaveitset (kahta eri mallia: terä "veitsisuuntaisesti" tai "juustohöyläsuuntaisesti"). Mikrokuituliinoja moni kehuu, en ole testannut. Nämä siis jos purnukat ei kiinnosta.

Vierailija
2/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tykännyt pullasudista, isosta kermanvatkauskulhosta josta kerma ei roisku ja silikonisesta taikinanuolijasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorimaveitset on tosi hyviä, hintansa väärtejä. Meillä on molemmat, mutta itse tykkään eniten siitä "juustohöyläsuuntaisesta".

Vierailija
4/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mulla käytössä melkein päivittäin: http://www.tupperware.fi/tuotteet/microcook-kande-1-l

Ja tosiaan nuo kuorimaveitset on hyviä.

Vierailija
5/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tulin kehumaan kuirimaveitsiä, ne on oikeasti hyviä. Kumpikin malli. Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
6/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 09:56"]

Tää on mulla käytössä melkein päivittäin: http://www.tupperware.fi/tuotteet/microcook-kande-1-l

[/quote]

Meillä myös käytössä tämä, ei tosin päivittäin ole tarvetta.

Vierailija
7/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorimaveitti!

Vierailija
8/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustokupu on myös hyvä, ei juustot homehdu.

Vierailija
9/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä silikoniset leivontavälineet? Esim. silikoninen leipävuoka? Kokemuksia käytöstä? Tosin Tupperilla maksaa lähes 38 € ja Claes Ohlsonillaw lähes kympin. Että onkojan laatu parempi? Eikö silikoni ole silikonia myyjästä riippumatta?

ap

Vierailija
10/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, kirjoitusvirheitä! Leipävuoka siis lähes 30 € Tupperilla.

ap

Vierailija
11/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorimaveitsi on älyttömän hyvä, kun oppii käyttämään (sellainen jossa on terä eri tavalla kuin tavallisessa mallissa), vatkauskulho on myös erinomainen, molemmat olleet käytössä jo vuosia eikä mitään vikaa ole ilmennyt.

Tupperwaren silikonivuokia minulla ei ole, mutta vastaavat "laatutuotteet" joita olen saanut lahjaksi eivät ainakaan ole käytössä hyviä vaan lähes mahdottomia puhdistaa. On niissä eroja, kun toisenmerkkisen kakkuvuoan kanssa ei ole vastaavaa ongelmaa ollut kuin kalliissa laatumerkissä.

Vierailija
12/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi silikonivuokaa. Käyttämättä on jäänyt.

Vierailija
13/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin suositella sellaista silppuria, olikohan yrttileikkuri tmv. Sillä on tosi kätevä silputa esim. sipuli ruokaan. Inhoan sipulin leikkaamista leikkuulaudalla. Tällä vekottimella se käy paljon kätevämmin. Niitä taisi olla kahta kokoa, minulla on se pienempi. 

Siivousliinat, mikrokuituiset ovat myös hyviä. Silikoninen kakkuvuokakin on ollut paljon käytössä.

Vierailija
14/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppervaara-kutsut :DDD

Vierailija
15/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustohöylätyylinen kuorimaveitsi on ihan huippu. Meillä oli myös lapsuudenkodissa sellainen punajuurensäilytyskippo, jossa ritilällä sai nostettua ne palat sieltä säilytysliemestä. Käytettiin sitä tosi paljon ja omasta mielestäni se oli kätevä. Nykyään äiti harvemmin tekee punajuuria, en ole nähny kippoa pitkään aikaan, eikä omassa kodissakaan sellaista ole. Mutta jos söisin paljon punajuuria, etikkakurkkuja tai muuta, niin se olisi kätevä. (olettaen että ne ovat vielä Tupperwaren valikoimista, tästä kun on aikaa jo parikymmentä vuotta)

Vierailija
16/24 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija puhui varmaan herkkuhissistä,on edelleen valikoimissa.Miekii olin tuonnoin "kutsuilla".Ostin leivinalustan,koska leivon paljon,on siistimpää pestä se alunen kun koko pöytää.Ja taikina ei tartu alustaan.Pursotinpussi ollut kans iätajat,ja eikun kestää.Siis ovat kestäviä normikäytössä,eivät tietty kestä koiran hampaita tms....

Vierailija
17/24 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattilinko, kuorimaveitsi, mikrokannu. Näitä käytän päivittäin! Veitset on myös todella hyviä ja jäätelökauha ja herkkuhissi ja ja ja :)

Vierailija
18/24 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroaaltouunissa käytettävä kannellinen kannu. Sopivan pieni ja kätevän kokoinen esim. mikropuurolle.

Rutattava säilytyspurkki, jonka saa litistettyä kaappiin. Kippaan jäähtyneen ruoan kyseiseen purkkiin.

Vierailija
19/24 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se purkki, jossa joi purkkia ravistamalla vatkata kerman. Kätevä.

Vierailija
20/24 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että tupperware on lopettanut. Nokkamukeja ostaisin itse, kuorimaveitsi, pursotin ja erilaiset muovikipot eniten käytössä.