Maltilliset huulitäytteet
Moi! Onko kukaan ottanut huuliin täytettä ja saanut luonnollisen, mutta selkeästi muuttuneen lopputuloksen? Haluaisin erityisesti ylähuuleen volyymia, mutta pelkään älyttömästi ankkahuuli -efektiä.
Kommentit (720)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kendall Jennerillä on ihan hyvät täytteet. Ja Emily Ratajkowskilla. Näyttää nykyään muuten ihan kaksosilta!
No eikä ole. Tuo Emilykin oli paljon kauniimpi ennen övereitä tyynyhuuliaan. Ja noilla on sentään rahaa hoitaa itselleen kunnon kirurgit ja aineet.
Ihan samaa mieltä. Kyllähän nuo pullohuuulet nyt huomaa vaikkeivät olisi överit.
Minä vaan en pidä, vaan se on nyt vaan tämän ajan muotijuttu. Ei kaiken kauneuden tarvitse olla pelkkää luonnollista ja huomaamatonta, mutta se on sääli, että kaikki pyrkivät muokkaamaan naamastaan saman muodin mukaisen muovinaaman.
Normaalit huulet ovat paljon hienostuneemman näköiset kuin täyteläiset. Makuja on monia, tiedän, mutta olen itse aina tykännyt eteerisestä kauneudesta ja puoli naamaa peittävien tyynyhuulten kanssa se ei oikein onnistu. Kai nuo ovat jonkun mielestä sitten aistilliset tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Normaalit huulet ovat paljon hienostuneemman näköiset kuin täyteläiset. Makuja on monia, tiedän, mutta olen itse aina tykännyt eteerisestä kauneudesta ja puoli naamaa peittävien tyynyhuulten kanssa se ei oikein onnistu. Kai nuo ovat jonkun mielestä sitten aistilliset tai jotain.
Isot huulet lisäävät ehkä seksikkyyttä, mutta vähentävät kauneutta. Huomio kiinnittyy upeasta luustosta ja kauniista silmistä niihin töröhuuliin. Tavallisemman näköiset näitä tosin yleensä hankkivatkin.
Samaan aikaan lähistöllä nähtiin toinenkin näytelmä. Muutama nainen yritti päästä junaan suurien matkalaukkujen kera. Junayhtiön virkapukuinen konduktööri pyrki estämään heidän aikeensa.
– Ette voi mennä sisään laukkujen kanssa, ne ovat aivan liian isot. Yksi laukuistanne vie paikan kahdelta lapselta tai yhdeltä naiselta. Ette voi mennä niiden kanssa, huusi konduktööri raskaasti hengittäen.
Hän oli puheissaan erittäin vaikuttava, sillä naiset pysähtyivät. Eräs heistä, suurine silikonihuulineen, tuli lähemmäksi junavaunun ovea ja tokaisi itkunsekaiseen sävyyn:
–Hei, konnari! Oletko täysin mielenvikainen? Pitäisikö minun vain jättää laukkuni laiturille?
Konduktööri muutti ilmettään ja sanoi:
– Hei, kaunotar. En juurikaan välitä laukuistasi ja voin vakuuttaa, että et tule pääsemään sisään niiden kanssa. Minun tehtäväni on evakuoida lapset, vanhukset ja liikuntarajoitteiset! Ymmärrätkö?
Isohuulinen nainen vastasi:
– Mutta laukuissani on paljon arvokkaita mekkoja ja jalkineita Balenciagalta, Hermesiltä ja Louboutinilta. Ne ovat arvokkaampia kuin sinun elämäsi! En aio jättää niitä tänne. Haista huilu!
Sitten hän yritti työntää konduktööriä sivuun molemmin käsin. Muut naiset tarttuivat häneen ja raahasivat hänet maihin. Konduktööri huusi naama punaisena:
– Painukaa helvettiin täältä, senkin hohdokkaat kusipäät. Ettekö näe, kuinka monta ihmistä meidän pitää evakuoida ja te haluatte vain kantaa tätä roskaa sisään?
Matkalaukku putosi ja tuuli tarttui mekkoihin levittäen ne ympäri laiturialuetta. Muut naiset siirsivät rettelöitsijät sivuun. Konduktööri avusti lapsia nousemaan junaan, ja ihmiset tuntuivat unohtaneen äskeiset tapahtumat. Pääasia oli pelastaa lapset, eikä jonkun kalliita matkatavaroita.
Muutaman minuutin kuluttua näin hohdokkaat naiset seisomassa toisessa jonossa odottaen evakuointia. Tällä kertaa heillä ei ollut suuria matkalaukkujaan. Ne olivat jätetty sivustalle.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b7500ac3-da9b-4df8-a5e7-b0b7a3680417
Edellinen lainaus oli siis kiovalaisen insinöörin päiväkirjasta, jota Iltalehti julkaisee. Tämä välikohtaus tapahtui väitetysti 7.3. Kiovan rautatieasemalla.
Ikävä sanoa, mutta pinnallisuus ja itsekeskeisyys ovat luonteenpiirteitä, jotka tulevat ensimmäisenä näistä tötteröhuulista mieleen. Voisin helposti kuvitella jonkun Sofia Belorfin käyttäytyvän samoin vastaavassa tilanteessa.
Minä menen ottamaan juurikin vaan hieman ylähuuleen volyymia, ala huuleen en tarvitse. Menen tekijälle joka tekee vain luonnollisia huulia, sellaisia mistä ei nää heti että tolla on täytettä. N38
Vierailija kirjoitti:
Minä menen ottamaan juurikin vaan hieman ylähuuleen volyymia, ala huuleen en tarvitse. Menen tekijälle joka tekee vain luonnollisia huulia, sellaisia mistä ei nää heti että tolla on täytettä. N38
Missä päin Suomea? Onko tekijällä instaa tai muuta kanavaa, josta työn jälkeä voi nähdä? Olen yrittänyt metsästää pidempään tekijää, joka taitaisi luonnollisen tyylin! :)
T. N29
Nämä tekevät ihmisen monesti kylmän, kovan ja persoonattoman näköiseksi vaikka eivät olisikaan maailman övereimmät.
Kiva tietää etten ole yksin mielipiteeni kanssa, luulin että kaikkien muiden mielestä isot huulet ovat kauniita. Omasta mielestä ne ei suomalaisille sovi, tosi harvalla on luonnostaan sellaiset. Joku sanoi yllä hyvin, että vievät huomiota muusta ulkonäöstä. Lisäksi jotenkin pinkeän näköiset, kun huulten rypyt lähtevät.
Pikkuisen volyymia alahuuleen voisi näyttää jopa hyvältä. En tajua miksi jengi ottaa täytteitä niin että ylähuuli on alahuulta isompi. Naurettavan näköistä, ei kenelläkään ole tuollaisia luonnostaan.
Ja sitten just se, että voi näyttää vielä ihan ok ilmeettömänä: https://akns-images.eonline.com/eol_images/Entire_Site/2022125/rs_1200x…
Mutta hymyillessä tai puhuessa on sitten jo eri asia: https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/Twhqm68tdELhn81iNWoOEg--~B/aD02ODM7dz…
Elämä ei ole IG!
Vierailija kirjoitti:
Pikkuisen volyymia alahuuleen voisi näyttää jopa hyvältä. En tajua miksi jengi ottaa täytteitä niin että ylähuuli on alahuulta isompi. Naurettavan näköistä, ei kenelläkään ole tuollaisia luonnostaan.
Ja sitten just se, että voi näyttää vielä ihan ok ilmeettömänä: https://akns-images.eonline.com/eol_images/Entire_Site/2022125/rs_1200x…
Mutta hymyillessä tai puhuessa on sitten jo eri asia: https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/Twhqm68tdELhn81iNWoOEg--~B/aD02ODM7dz…
Elämä ei ole IG!
Totta puhut, mutta pakko sanoa että tuo mimmi on p*rnonäyttelijä. Niillä nuo huulet kuuluu asiaan. Muissa ammateissa toimivat naiset voikin sitten miettiä, millaisia mielikuvia haluaa muissa herättää :)
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei ole IG!
Olisi tosi nätti tyttö normaaleilla huulilla. Ihanat, siniset kauriinsilmät. Eikös tuo näytellyt myös Euphoriassa?
Täällä vaan katkerat mammat haukkuu taas naisia jotka haluaa pitää itsestään huolta. Hohhoijaa. Aion edelleen täyttää huuliani, värjätä tukkaani, käyttää ripsienpidennyksiä, käydä salilla ja ottaa botoxia. Ihan sama kuinka ilkeitä ja kateellisia olette. Teidän ukot katsoo kuitenkin mua, kun kävelen kadulla ohi. Pus!
Vierailija kirjoitti:
Täällä vaan katkerat mammat haukkuu taas naisia jotka haluaa pitää itsestään huolta. Hohhoijaa. Aion edelleen täyttää huuliani, värjätä tukkaani, käyttää ripsienpidennyksiä, käydä salilla ja ottaa botoxia. Ihan sama kuinka ilkeitä ja kateellisia olette. Teidän ukot katsoo kuitenkin mua, kun kävelen kadulla ohi. Pus!
Jos haluat olla seksinuken näköinen, niin kaikin mokomin.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa vaan itsellesi, kaikki kritiikki tai erimielisyys ei ole automaattisesti kateutta. Itse koen saavani ihan tarpeeksi huomiota miehiltä ilman kalliita ja hölmön näköisiä fillereitäkin. Tee sinä mitä haluat, toivotan onnea täyteaine- ja botoxkierteeseen.
Miettiiköhän nämä pinnalliset akat omaa pärstäänsä vielä pommisuojassakin?
Vierailija kirjoitti:
Kiva tietää etten ole yksin mielipiteeni kanssa, luulin että kaikkien muiden mielestä isot huulet ovat kauniita. Omasta mielestä ne ei suomalaisille sovi, tosi harvalla on luonnostaan sellaiset. Joku sanoi yllä hyvin, että vievät huomiota muusta ulkonäöstä. Lisäksi jotenkin pinkeän näköiset, kun huulten rypyt lähtevät.
Minusta isot huulet ovat kauniit silloin, kun ihmisellä on ne luonnostaan, mutta täytetyissä huulissa ongelmana on se, että ylähuuleen muodostuu sellainen hassun näköinen hyppyri, ja koko suun seutu muistuttaa ulospäin työntyvää koiran kuonoa.
Onneksi on paksut huulet omasta takaa. Täytteet ei koskaan toimi.
Täytteet tekee ihmisestä tyhmemmä näköisen. Perusilme muuttuu jotenkin hölmistyneeksi. Kai se on se jähmeys, mikä saa efektin aikaan.
No eikä ole. Tuo Emilykin oli paljon kauniimpi ennen övereitä tyynyhuuliaan. Ja noilla on sentään rahaa hoitaa itselleen kunnon kirurgit ja aineet.