Maltilliset huulitäytteet
Moi! Onko kukaan ottanut huuliin täytettä ja saanut luonnollisen, mutta selkeästi muuttuneen lopputuloksen? Haluaisin erityisesti ylähuuleen volyymia, mutta pelkään älyttömästi ankkahuuli -efektiä.
Kommentit (720)
Mitä Nyströmin huulille on tapahtunut.
yksi ainoakaan nainen ei ole tullut kauniimmaksi huulitäytteet otettuaan. sais tämäkin muoti-ilmiö vanhentua ja äkkiä. ihan sama asia tatuointien kanssa.
Huulitäytteisiin tulee vauhtisokeus kun vaikutus kestää joitakin kuukausia ja sitten seuraavalla kerralla ajattelet ottaa hieman enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Huulitäytteisiin tulee vauhtisokeus kun vaikutus kestää joitakin kuukausia ja sitten seuraavalla kerralla ajattelet ottaa hieman enemmän.
Joo ja täytetään myös liian usein, vaikka puolen vuoden välein riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vaan katkerat mammat haukkuu taas naisia jotka haluaa pitää itsestään huolta. Hohhoijaa. Aion edelleen täyttää huuliani, värjätä tukkaani, käyttää ripsienpidennyksiä, käydä salilla ja ottaa botoxia. Ihan sama kuinka ilkeitä ja kateellisia olette. Teidän ukot katsoo kuitenkin mua, kun kävelen kadulla ohi. Pus!
Et sinäkään varmaan ”huolehtinut itsestäsi” täyttämällä huulia, ennen kuin siitä tuli kaiken kansan trendi? Muutama vuosi sitten kukaan ei murehtinut huultensa kokoa, kunnes keksittiin tällainen uusi kauneusihanne, jolla saadaan rahat pois huonoitsetuntoisilta ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä vaan katkerat mammat haukkuu taas naisia jotka haluaa pitää itsestään huolta. Hohhoijaa. Aion edelleen täyttää huuliani, värjätä tukkaani, käyttää ripsienpidennyksiä, käydä salilla ja ottaa botoxia. Ihan sama kuinka ilkeitä ja kateellisia olette. Teidän ukot katsoo kuitenkin mua, kun kävelen kadulla ohi. Pus!
Et sinäkään varmaan ”huolehtinut itsestäsi” täyttämällä huulia, ennen kuin siitä tuli kaiken kansan trendi? Muutama vuosi sitten kukaan ei murehtinut huultensa kokoa, kunnes keksittiin tällainen uusi kauneusihanne, jolla saadaan rahat pois huonoitsetuntoisilta ihmisiltä.
Isot huulet on aina ollut kauneustrendi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh, okei. Meidän luokalla isohuulisia ainakin kiusattiin 90-luvulla. Kumihuuli ja n-sana olivat yleisimmät haukkumanimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh, okei. Meidän luokalla isohuulisia ainakin kiusattiin 90-luvulla. Kumihuuli ja n-sana olivat yleisimmät haukkumanimet.
Itselläkin ysärin lapsena ikäviä kokemuksia kiusaamisesta. Nykyään isoja huuliani ihaillaan. Harmittavan moni esim töissä vaan kyselee, että missä olen käynyt täyttämässä kun ovat niin luonnollisen näköiset. Huoh, saisi tämä trendi jo mennä. Ärsyttää, jos ihmiset luulee mun käyttävän täytteitä. Mulle tulee niistä pinnalliset influensserivibat.
I wanna kiss you but your lips are venomous poisooooooooon
T. Alice Cooper
Vierailija kirjoitti:
T. Alice Cooper
Poison running throw my veins
Vierailija kirjoitti:
T. Alice Cooper
Joo heh heh. Tässä ketjussa on tosi paljon ilkeitä kommentteja. Antaisitte ihmisten olla sen näköisiä kuin haluavat, on inhottavaa haukkua kenenkään ulkonäköä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Alice Cooper
Joo heh heh. Tässä ketjussa on tosi paljon ilkeitä kommentteja. Antaisitte ihmisten olla sen näköisiä kuin haluavat, on inhottavaa haukkua kenenkään ulkonäköä!
Ilmiöstähän tässä keskustellaan eikä kenenkään yksittäisen ihmisen ulkonäköä haukuta. Lisäksi on jokaisen oma valinta, ottaako täytteitä vai ei. Ihminen viestii ulkonäöllään muille, halusi tai ei, eikä tältä voi välttyä vaikka näyttäisi minkälaiselta. Ole sinä rauhassa täytteidesi kanssa, toivon vilpittömästi etteivät ne aiheuta kenellekään terveyshaittoja pitkässä juoksussa. Hyväksy kuitenkin se, että ne tuovat tietynlaisen ulkonäön josta kaikki eivät pidä, eikä tarvitsekaan.
Jotkut hyvin täytetyt huulet saattaa näyttää nippa nappa jostain kulmasta luonnollisilta (sivusta huomaa aina), mutta eron huomaa viimeistään silloin kun vertaa vanhoihin kuviin. Olen huomannut, että monet täytteitä ottaneet poistaa kaikki vanhat kuvansa somesta ettei vertailukohtaa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut hyvin täytetyt huulet saattaa näyttää nippa nappa jostain kulmasta luonnollisilta (sivusta huomaa aina), mutta eron huomaa viimeistään silloin kun vertaa vanhoihin kuviin. Olen huomannut, että monet täytteitä ottaneet poistaa kaikki vanhat kuvansa somesta ettei vertailukohtaa löydy.
Tämä. Täytteitä ottaneet kaverit ovat pikapikaa poistaneet instasta kuvansa, missä heillä on vielä normaalit huulet. En viitsi heille sitä päin naamaa sanoa, mutta kyllä täytteet muutenkin naamasta näkyvät.
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut maltilliset huulitäytteet. Lähinnä huuliini tehtiin "reunat", jotka iän myötä olivat kadonneet huulien kaventuessa. Voin todellakin sanoa, ettei näy yhtään olevan "tehdyt". Osaava lääkäri ja tarpeeksi vähän täyteainetta.
Hupaisaa, että täällä taas tiedetään KAIKKIEN asiat paremmin kuin henkilöt itse. Kukaan teistä "aina näkyy" -väittäjistä ei huomaisi mun huulissani olevan mitään laitettua. Sorry, mutta ette ehkä kuitenkaan ole kaikkitietäviä. :D
Eipä taida lääkärit paljon huulitäytteitä pistellä. Kyllä tämän homman hoitaa joku "kauneushoitajaksi" kurssitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan ottanut huuliin täytettä ja saanut luonnollisen, mutta selkeästi muuttuneen lopputuloksen?
Ei ole.
Kato vaikka Sieppiä, Maisaa, Martiinaa jne jne, niin tiedät vastauksen.
Onko Siepillä muka huulitäytteet?
Vierailija kirjoitti:
Onko Siepillä muka huulitäytteet?
No eikö se ole ilmiselvää. 2020-luvun influensseri ei voi olla ilman.
Voisko joku laittaa ennen- ja jälkeen -kuvia julkkiksista huulitäytteillä tai vinkata jonkun sivun jossa niitä näkisi? Itse en oikein hahmota, että mikä tämä juttu on, mutta olen huomannut katukuvassa että nuorilla naisilla on usein jotenkin pingottuneet huulet.
Hyvin tehdyistä täytteistä EI NÄE sitä onko ne aidot huulet vai ei. Menkää kunnon tekijälle naiset! Vähintään sairaanhoitajan tms. koulutus ja kokemusta pitää olla paljon. Helsingissä joka toisella naisella on täytettä huulissaan, se on nykypäivää. Mutta ei niitä erota aidoista. Taidanpa taas varata ajan täyttäjälleni.