Tapailemani mies kehui kaveriani omille kavereilleen
Ollaan tapailtu miehen kanssa n 1-2kk verran toisiamme. Viikko pari sitten päätimme viettää miehen kavereiden kanssa iltaa. Kysyin, voisiko minun kaverini liittyä seuraan kun tämä oli yksin. Miehelle se oli ok.
Mies soitti kaverilleen ja sopi illan kulusta, ja kysyi lisäksi sopisiko kavereille että tämä minun kaverini liittyisi seuraan lisäten "ei varmaan teitä haittaa, kun hänestä olen teille kertonut hehe". Kysyin mieheltä mitä hän tarkoitti, ja tämä kertoi kehuneen kaveriani kauniiksi omille kavereilleen aikaisemmin.
Ihmettelin vähän.. hän on sanonut minua nätiksi/söpöksi, ei kuitenkaan kauniiksi. Ei antanut illan aikana kyllä mitään erityishuomiota kaverilleni. Kaverini on aivan upea pakkaus, naama nätti ja kroppa seksikäs, minä tälläinen nätti naamaltani, tissiä/persettä löytyy mutta myös rajua lihomista/laihtumista, ylimääräsiä kiloja. Kuitenkin pisti aika kiitettävästi vituttamaan tuo. Mies on itse ok näköinen (mun mielestä ihana, mutta ei nyt mikään tavalliseen tapaan komea esim joku beckham), hieman treenattu, melko ujo, vähän nörtti. En oo sanallakaan sanonu hänen kavereitaan hyvännäköisiksi (eivät kyllä mielestäni olekaan, koska ihastuneena näkee yleensä vain tän toisen).
Olenko aivan turhaan mustasukkainen, huonoitsetuntoinen idiootti vai möhläsikö mies? Ja ihan tosissani tätä mietin :( tiesin kyllä mm. ex-mieheni puhuneen eräästä toisesta kaveristani että "ompa pantavan näköinen" mutta tämä ex on enemmän atm verrattuna nykyiseen säätööni joten en ottanut puheita itseeni...
Kommentit (31)
Jaa että kaveri on kaunis mutta sitä ei saisi ääneen sanoa?
Kyllä ainakin minun tuntemissa miesporukoissa on ihan tapana ilmoittaa kavereille kannattaako oman tyttöystävän kaverin takia vaivautua suihkun kautta paikalle vai riittääkö suoraan töistä tuleminen. Eli toimi puhemiehenä. Tyyliin tietää että kavereista yksi on heikkona punapäihin niin mainospuheena käytetään ilmaisua herkullinen punapää jolloin tälle tietylle miehelle tulee varaus yrittää ensimmäisenä lähempää tuttavuutta hieromaan.
MUTTA nuo sanotaan ihan suoraan, ei mitään hekottelua että olenhan hänestä ennenkin puhunut, vaan möläytetään suoraan se herkullinen punapää ja kaikki tietävät sen heti mainospuheeksi, yleensä vielä tietylle kaverille suunnatuksi. Ja jos ne kaverit ovat jo varattuja niin eipä paljoa pisteet nouse kun tulee käsitys että varatuille järkätään seuraa. Hankala tapaus -_-
Ne kaksi kaveria, jotka sitten meidän seuraksi tulivat, ovat kummatkin varattuja. Lisäksi tyttöystävät mukana :D
En nyt mitään kauhukuvia ala rakentamaan. Kyllä sen pidemmän päälle huomaa jos mies ei olekaan kiinnostunut. Ja en kuitenkaan mikään korppikotka ole, vaan kaikennäköiset miehet on minusta kiinnostuneet tai olleet kiinnostumatta. Jos en kelpaa niin hän etsikööt kauniimpaa seuraa :) tosin uskon että tuo juttu oli täysin miehen ajattelemattomuutta, vaikka jäikin mua vaivaamaan... enemmän teoilla kuin sanoilla on näyttänyt kiinnostustaan. Eipä ole halukkuudestakaan ollut puutetta, mutta reikähän se on lampaallakin x)
toisaalta ymmärrän, toisaalta en. Siis sinua. Totuus nyt vaan on, että aika monesta voi sanoa että on "hyvännäköinen", "hyvä perse", "kissa", "pantavan näköinen", "upeet tissit" jne jne jne. Mutta että kaunis? Kuinka moni meistä on todella kaunis? Jos joku oikeasti on, niin miksi sitä ei saisi sanoa ääneen. Ei se kuitenkaan ole ihan tavanomaista ainakaan tuntemieni ihmisten keskuudessa.
Veikkaan, että miehesi on hehkuttanut tätä kaveriasi kun frendeilleen kun on hänet nähnyt. Se EI tarkoita sitä, että miehesi olisi mieluummin kaverisi kanssa. Se vaan tarkoittaa sitä, että äijällä on silmät päässä ja on halunnut jakaa tämän asian myös frendeilleen. En todellakaan huolestuisi ELLEI tilanne ole se, että jos olette kolmistaan tämän kaverisi kanssa niin mies on vain hänestä kiinnostunut. Ei sinusta. Minäkin pidän monia miehiä komeina, hyvännäköisinä ja hottiksina, ei se kuitenkaan tarkoita sitä että haluaisin heidät kaikki. Jotkut mieheni kaverit sytyttävät jollain tasolla. Eivät kuitenkaan sitten kaikilla, eli ovat esim. tylsempiä, huumorintaju erilainen, kiinnostuneita "vääristä" asioista jne jne. Meitä on niin monenlaisia, ulkonäkö ei ole kaikki. Ja vaikka olisi kuinka upea tyyppi kyseessä, ei hän välttämättä silti vaan ole kiinnostava "siinä mielessä":
Aika pönttö mies joka tapauksessa, oli tilanne mikä hyvänsä. Ajattele, jos itse kikattelisit kaverillesi poikaystävän läsnäollessa, että "Se tosi hyvännäköinen herkkuperse on tulossa myös! Joo, just se josta oon puhunu, kjih kjih kjih". Mutta ehkä tää on taas näitä "pojat on poikia" -juttuja, eli vain miehillä on luontainen oikeus käyttäytyä kuin idiootit, eikä niitä saa tietenkään kritisoida siitä hyvästä.
Itse kysyisin suoraan ohimennen mieheltä, että "mitäs sä siis tykkäsit Liisasta?" tms, ja saattaisin vähän ujuttaa keskustelua siihen suuntaan että sais mies kertoa vapautuneesti vastauksensa. Jos vastaus ois tyyliin "no onhan se hauska ja nättikin vielä" niin ok antaisin olla, mutta "no tosi kaunis ja niin mukavakin jne jne" niin sitten en tiedä. Ei vastarakastuneen miehen mielessä tarvii kyllä montaa naista olla. Itse varmaan lätkisin kävelee. Vaikuttaa muutenkin turhan pojalta vielä, tulossa ois varmaan kymmeniä keskusteluja aiheista "miksi mielestäni on loukkaavaa kun katselet (tuijotat) rannalla muita naisia" jne. Noi on ihan ok joissain tapauksissa, mutta jos mies on vaan keskenkasvunen niin en jaksais.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 02:04"]
Ollaan tapailtu miehen kanssa n 1-2kk verran toisiamme. Viikko pari sitten päätimme viettää miehen kavereiden kanssa iltaa. Kysyin, voisiko minun kaverini liittyä seuraan kun tämä oli yksin. Miehelle se oli ok.
Mies soitti kaverilleen ja sopi illan kulusta, ja kysyi lisäksi sopisiko kavereille että tämä minun kaverini liittyisi seuraan lisäten "ei varmaan teitä haittaa, kun hänestä olen teille kertonut hehe". Kysyin mieheltä mitä hän tarkoitti, ja tämä kertoi kehuneen kaveriani kauniiksi omille kavereilleen aikaisemmin.
Ihmettelin vähän.. hän on sanonut minua nätiksi/söpöksi, ei kuitenkaan kauniiksi. Ei antanut illan aikana kyllä mitään erityishuomiota kaverilleni. Kaverini on aivan upea pakkaus, naama nätti ja kroppa seksikäs, minä tälläinen nätti naamaltani, tissiä/persettä löytyy mutta myös rajua lihomista/laihtumista, ylimääräsiä kiloja. Kuitenkin pisti aika kiitettävästi vituttamaan tuo. Mies on itse ok näköinen (mun mielestä ihana, mutta ei nyt mikään tavalliseen tapaan komea esim joku beckham), hieman treenattu, melko ujo, vähän nörtti. En oo sanallakaan sanonu hänen kavereitaan hyvännäköisiksi (eivät kyllä mielestäni olekaan, koska ihastuneena näkee yleensä vain tän toisen).
Olenko aivan turhaan mustasukkainen, huonoitsetuntoinen idiootti vai möhläsikö mies? Ja ihan tosissani tätä mietin :( tiesin kyllä mm. ex-mieheni puhuneen eräästä toisesta kaveristani että "ompa pantavan näköinen" mutta tämä ex on enemmän atm verrattuna nykyiseen säätööni joten en ottanut puheita itseeni...
[/quote]
Mä ymmärrän!
Mun mieheni henkäisi kerran eräästä naisesta että "kyllä se on kaunis". Tämä nainen oli ihan kaunis mutta pointti mikä sai minut vetämään pienen herneen nenääni, oli se ettei hän ole ikinä sanonut minua kauniiksi tämän 15-vuotisen avioliiton aikana. Olen ihan OK, mukiinmenevä, pantava, hyvä perse.... mutta ikinä ei minusta haltioituneena henkäissyt että olen kaunis.
Miehelläni on täydellinen tilannetajun puute jota en ole oppinut täysin sietämään, aina välillä herne menee nekkuun VAIKKA hän ei ikinä tietenkään tarkoita mitään =)
Miksi sun piti sinne "parillisiin illanistujaisiin" väenvängellä se kaverisi tunkea?
Kuulostaa hieman samanlaiselta kuin minun exäni: oli aina kehumassa miten kauniita tietyn maalaiset naiset ovat, aluksi en reagoinut tähän mutta hän jatkoi muiden kehumista. Minua exä ei koskana kehunut millään lailla, paitsi tietysti alussa mutta se oli vain sellaista esittämistä jota sanoo varmasti joka ikiselle ikään tai sukupuoleen katsomatta. Exä kehui minulle yhtä kaverinaistaan mutta sai nenilleen kun hän ei sitten kelvannutkaan sille naiselle! vaan sinkkuna edelleen on/epävakaissa suhteissa joissa pettää, mutta ei tosiaan ihme ettei kelvannut.