Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies kehui kaveriani omille kavereilleen

Vierailija
07.10.2014 |

Ollaan tapailtu miehen kanssa n 1-2kk verran toisiamme. Viikko pari sitten päätimme viettää miehen kavereiden kanssa iltaa. Kysyin, voisiko minun kaverini liittyä seuraan kun tämä oli yksin. Miehelle se oli ok.

Mies soitti kaverilleen ja sopi illan kulusta, ja kysyi lisäksi sopisiko kavereille että tämä minun kaverini liittyisi seuraan lisäten "ei varmaan teitä haittaa, kun hänestä olen teille kertonut hehe". Kysyin mieheltä mitä hän tarkoitti, ja tämä kertoi kehuneen kaveriani kauniiksi omille kavereilleen aikaisemmin.

Ihmettelin vähän.. hän on sanonut minua nätiksi/söpöksi, ei kuitenkaan kauniiksi. Ei antanut illan aikana kyllä mitään erityishuomiota kaverilleni. Kaverini on aivan upea pakkaus, naama nätti ja kroppa seksikäs, minä tälläinen nätti naamaltani, tissiä/persettä löytyy mutta myös rajua lihomista/laihtumista, ylimääräsiä kiloja. Kuitenkin pisti aika kiitettävästi vituttamaan tuo. Mies on itse ok näköinen (mun mielestä ihana, mutta ei nyt mikään tavalliseen tapaan komea esim joku beckham), hieman treenattu, melko ujo, vähän nörtti. En oo sanallakaan sanonu hänen kavereitaan hyvännäköisiksi (eivät kyllä mielestäni olekaan, koska ihastuneena näkee yleensä vain tän toisen).

Olenko aivan turhaan mustasukkainen, huonoitsetuntoinen idiootti vai möhläsikö mies? Ja ihan tosissani tätä mietin :( tiesin kyllä mm. ex-mieheni puhuneen eräästä toisesta kaveristani että "ompa pantavan näköinen" mutta tämä ex on enemmän atm verrattuna nykyiseen säätööni joten en ottanut puheita itseeni...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mokaa joskus. Kerroit tapailevasi miehen olevan hieman ujo ja nörttikin, joten ehkä ei vain tajunnut olevansa kohtuuton. Liikun paljon nörttiporukoissa oman mieheni kautta ja kyllä ne on vähän sellaisia töksäyttelijöitä eivätkä ihan aina tajua mikä on sopivaa ja mikä ei. Jos mies ei kuitenkaan osoittanut erityistä huomiota tälle naiselle, en jaksaisi loukkaantua. Jos asia vaivaa sinua, ota se esiin miehen kanssa. Jatkossa hän osaa sitten olla kehumatta vieraita naisia sinun kuultesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minusta se että pitää ääneen tyttöystävän (tai poikaystävän) seurassa tämän kaveria omilleen kehua, on ajattelematonta ja tyhmää. Minulla on erittäin hyvännäköinen ja seksikäs ystävä, josta tiedän että miehenikin varmasti pitää tätä seksikkäänä, mutta ei hän koe tarvetta sitä ääneen minun kuulteni sanoa. Toisten katselu on fine ja luonnollista, mutta ääneen kommentoiminen (paitsi kysyttäessä) ei.

Vierailija
4/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 11:05"]Miksi sun piti sinne "parillisiin illanistujaisiin" väenvängellä se kaverisi tunkea?

[/quote]

Mitäh? Ajatteleeko joku oikeesti näin?

Vierailija
5/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 02:24"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 02:18"]

Riippuu myös miten mies on sitä naista heille kehunut. Että onko kehunut tyyliin "se on niin kaunis!" Sillä tavalla että selittää omasta mielipiteestään. VAI onko niin että se on niitä kavereita ajatellen kertonut heille että "mun tyttöystävällä on kaveri josta voisitte olla kiinnostuneita, se on hyvännäkönen." Jos ne sen jätkäkaverit on sinkkuja. Mä ihan reippaasti kysyisin mieheltäni millä tavalla hän sanoi, että kehuiko muuten vaan kun pitää häntä kauniina VAi kertoiko tästä kaverista siksi että ajatteli että hänen kavereilleen voisi sopia. :) turha jäädä vaivaamaan mitkään asiat, me miehemme kanssa kaikki jutut puidaan jos joku häiritsee, ettei tule turhaan paha mieli jostain väärinymmärryksestä. On toiminut jo seitsemän vuotta :) suosittelen oikeasti puhumaan asiasta, koska sinua selvästi häiritsee se, enkä ihmettele että häiritsee.

[/quote]

Kaverit on lähes kaikki parisuhteessa, ainakin nämä ketkä siellä puhelin päässä olivat. Hekottelivat keskenään. Oon yleensä ottanut puheeksi asian heti jos on jäänyt vaivaamaan, mutta jotenkin oon aatellu että oon ihan naurettava skitsofreenikko jos tälläsestä pikkuasiasta alan avautumaan kun ei ole ennenkään ollut tarvetta. Ja asiasta on kumminkin vierähtänyt tovi aikaa... voisin toki yrittää ottaa rivien välissä asian esille, mutta ei miehet semmosta tajua... :D 
Ja kun tämä mies on vieläpä naisvaltaisella alalla, niin menin oikein kehumaan että minähän se en ole mustasukkainen! Juu en ole ollut, tätä ennen... :D
[/quote] no olet kyllä vähän turhan herkkä. Mun aviomies, on kehunut mun ystäviä. Myös niiden perseitä ja ulkonäköä ja mikä pahinta omg nähnyt heitä jopa alasti ;) mutta ei se kehuminen vähennä mun kehumista. Luulen kyllä ettei mies nyt vaan ajatellut loppuun asti mitä sanoi sinun kuullen.
[/quote] miks tää sai noin paljon alapeukkua :o siis onko teillä muilla tapana olla mustasukkaisia ystävistänne? Me löysää kaveriporukalla sekasaunassa tai naku-uinnilla. Minä voin hillua alusvaatteisillaan helposti siinä missä bikineissäkin miehen kavereiden edessä. Eikä miestä haittaa eikä kavereita ja omat ystäväni voivat myös olla vähissä vaatteissa ja alastikkin mm saunassa mieheni kanssa? Ollaanko me siis epänormaaleja?

Vierailija
6/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 08:26"]Aika pönttö mies joka tapauksessa, oli tilanne mikä hyvänsä. Ajattele, jos itse kikattelisit kaverillesi  poikaystävän läsnäollessa, että "Se tosi hyvännäköinen herkkuperse on tulossa myös! Joo, just se josta oon puhunu, kjih kjih kjih". Mutta ehkä tää on taas näitä "pojat on poikia" -juttuja, eli vain miehillä on luontainen oikeus käyttäytyä kuin idiootit, eikä niitä saa tietenkään kritisoida siitä hyvästä.
[/quote] no mitä tossa nyt on? Me ollaan vissii outoja, kun voin kyllä kehua mieheni kavereita päinnaamaakin mieheni aikana

Vierailija
7/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivu/2/

Vierailija
8/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka sun mies on, ihan aiheesta loukkaannuit.

Vierailija
9/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 02:24"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 02:18"]

Riippuu myös miten mies on sitä naista heille kehunut. Että onko kehunut tyyliin "se on niin kaunis!" Sillä tavalla että selittää omasta mielipiteestään. VAI onko niin että se on niitä kavereita ajatellen kertonut heille että "mun tyttöystävällä on kaveri josta voisitte olla kiinnostuneita, se on hyvännäkönen." Jos ne sen jätkäkaverit on sinkkuja. Mä ihan reippaasti kysyisin mieheltäni millä tavalla hän sanoi, että kehuiko muuten vaan kun pitää häntä kauniina VAi kertoiko tästä kaverista siksi että ajatteli että hänen kavereilleen voisi sopia. :) turha jäädä vaivaamaan mitkään asiat, me miehemme kanssa kaikki jutut puidaan jos joku häiritsee, ettei tule turhaan paha mieli jostain väärinymmärryksestä. On toiminut jo seitsemän vuotta :) suosittelen oikeasti puhumaan asiasta, koska sinua selvästi häiritsee se, enkä ihmettele että häiritsee.

[/quote]

Kaverit on lähes kaikki parisuhteessa, ainakin nämä ketkä siellä puhelin päässä olivat. Hekottelivat keskenään. Oon yleensä ottanut puheeksi asian heti jos on jäänyt vaivaamaan, mutta jotenkin oon aatellu että oon ihan naurettava skitsofreenikko jos tälläsestä pikkuasiasta alan avautumaan kun ei ole ennenkään ollut tarvetta. Ja asiasta on kumminkin vierähtänyt tovi aikaa... voisin toki yrittää ottaa rivien välissä asian esille, mutta ei miehet semmosta tajua... :D 
Ja kun tämä mies on vieläpä naisvaltaisella alalla, niin menin oikein kehumaan että minähän se en ole mustasukkainen! Juu en ole ollut, tätä ennen... :D
[/quote] no olet kyllä vähän turhan herkkä. Mun aviomies, on kehunut mun ystäviä. Myös niiden perseitä ja ulkonäköä ja mikä pahinta omg nähnyt heitä jopa alasti ;) mutta ei se kehuminen vähennä mun kehumista. Luulen kyllä ettei mies nyt vaan ajatellut loppuun asti mitä sanoi sinun kuullen.
[/quote] miks tää sai noin paljon alapeukkua :o siis onko teillä muilla tapana olla mustasukkaisia ystävistänne? Me löysää kaveriporukalla sekasaunassa tai naku-uinnilla. Minä voin hillua alusvaatteisillaan helposti siinä missä bikineissäkin miehen kavereiden edessä. Eikä miestä haittaa eikä kavereita ja omat ystäväni voivat myös olla vähissä vaatteissa ja alastikkin mm saunassa mieheni kanssa? Ollaanko me siis epänormaaleja?
[/quote] ja mun miehen kaverit voi mm kännissä kehua mun tissejä miehelle. Ei haittaa miestä. Naurahtaa vaa ja vinkkaa silmää kaverille tai heittää jotain. No mitä sä oikein aattelit et mä ottaisin jonkun laidan vai? Häh?

Eikä mua oo haitannut, vaikka mun mies on esim läimäyttänyt mun kaveria jollain lehdellä pepulle tai jotain vastaavaa ja heittänyt et votti mikä beba. Mä oon menny kaappaan kaverin perseen käsieni väliin ja todennu. "Mun beba. Ei koske" tai joita muuta nasevaa. :D meillon vissii sit outo huumorintaju.
Mun mies se silti on eikä mun kavereiden. Enkä mä oo menny sänkyyn miehen kaverin kans, vaikka se mun tissejä kehu.

Vierailija
10/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto mikä kusipää äijäsi :/

Vierailija
11/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että harmittaa. Itselläkin kun sattuu olemaan upea ilmestys kaverina, niin usein on päädytty siihen, että se kaveri onkin sitten kiinnostavampi. Ja se on lähtenyt tuollaisesta "viattomasta" kehumisesta. Ei tunnu hyvältä :-)

Vierailija
12/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa sun kaveris..

Vierailija
13/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla mustasukkainen. Ei se aina tarkoita että mies olisi kiinnostunut vaikka kehuu toista naista kauniiksi. Sitten jos rupee antaa merkkejä kiinnostuksesta ni huolestuisin.

Vierailija
14/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaverisi on kaunis, mutta mies ei saisi sitä kavereilleen kertoa? En ymmärrä.

Vierailija
15/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on idiootti. miehet tekee tota aina että kertoo kavereilleen. täysin normaalia.  

jos se olis kiinnostunut sun kaverista niin ei varmasti kertois aplle 

Vierailija
16/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu että pitää olla naiselle heikko itsetunto 

Vierailija
17/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä että miehet kertoo noita kavereilleen ja paljon härskempejäkin juttuja, en oo purkissa kasvanut. Kyllä minäkin miesten perseitä ja haubereita kattelen, mutta en minä sitä kellekään kertomaan (paitsi tyttöjen illassa, ehkä ;)) En käsitä miksi minun kuullen piti korostaa asiaa kun istuin puhelun aikana hänen vieressään :)

ap

Vierailija
19/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 02:18"]

[/quote]

Vierailija
20/31 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 02:24"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 02:18"]

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme