Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paska mies

Vierailija
06.10.2014 |

Mun mies on ihan hullu. En tiedä kauanko jaksan sitä enää,haukkuu,morkkaa,alentaa,uhoo hajottavan mun tavaroita ja tulee naaman eteen huutamaan. Alkaa pikkuhiljaa pelottamaan mitä sille on tapahtunut,ei ole enää yhtään sama johon tutustuin 1,5v sitten. Morkkaa myös mun muksuja jatkuvasti. Olen kysynyt että on sillä tunteita mua kohtaan,tai tykkäätkö enää yhtään kun oot niin välinpitämätön ja vastaus on hiljaisuus... Se ei muutenkaan puhu mistään ja suuttuu jos mä aloitan puhumaan ja mutisee vain voi jumalauta. Seksistäkään ei saa puhua,itse todella avoin ja hän ei sitten yhtään. Olen sitäkin kysynyt että mistä johtuu mutta hän toteaa vain ettei puhu tuollaisia.. Ihme äijä. Jos saisin palata vuoden taaksepäin en olis muuttanut yhteen enkä jatkanut suhdetta jos olisin tän tiennyt. Hän on myös sairaanloisen mustasukkainen ja en voi mihinkään lähteä ilman että kuulen lauseen että hänelle on turha tulla kertomaan missä olin ja jos hän hiukankin epäilee niin pakkaa kamansa ja lähtee menemään. En tiedä mitä tehdä,kaverit ovat hiukan jääneet kun mies ei voi sietää niitä kun ne haluaa vain baariin mut,en käy edes baareissa. Vuosi sitten yhdellä miehen ja hänen kaverin seurassa. Mä en jaksa enää itkeä,en jaksa enää olla se lattia rätti mitä haukutaan ja selitetään kuinka ihan sama olen. Mua sattuu ihan vitusti tää kaikki. Ikinä en kuule mitään hyvää,vaan pelkkää paskaa. Itse tunto alhaalla vaikkei kukaan sitä päältä uskoisikaan. ollaan hiukan alle 30v molemmat. Taas nukun sohvalla kun makkarissa en halua olla etten puhuisi mitään kun siitäkin kuulen heti,ei saa vittu edes puhua. ;(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla