Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko neljän treffikerran jälkeen hyväksyttävää jättää tekstarilla

Vierailija
06.10.2014 |

Puolustuksekseni vielä, että hänen luokseen julkisilla kestää kauan

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta tekstari on ihan ok tuossa vaiheessa eikä mielestäni tarvitse selitellä mitään. Muotoilee viestin asialliseksi ja suoraksi. Soittaminen melko vieraalle ihmiselle olisi jotenkin nolo... Itsellä varmaan olisi vaikeaa muotoilla asia niin puhelimessa, että toinen sen varmasti ymmärtää ja tulisi vähän hölmö olo, että mitä tuli nyt pulistua...

Vierailija
22/30 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap nainen vai mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstari riittää todellakin neljän näkemisen jälkeen. Eipä siinä paljon ole enää puhumista puhelimessa tai kasvotusten. 

Vierailija
24/30 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän neljä treffikertaa kai tarkoita vielä mitään seurustelua? Jos ei ole vielä seurustelua, niin ei ole sen kummempaa jättämistäkään. Toteaa vain, että meillä ei natsaa riittävästi, joten ei ole oikein mieltä tapailla enää pidemmälti.

Vierailija
25/30 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranjestas, jos teillä on ollut romanttinen suhde ja olette oikein suunnitelmia tehneet, niin eihän nyt sellaista vastapuolta millään vitun tekstariilla jätetä! Mikä teitä ihmisiä vaivaa! Ei nyt mitään kakkua tartte leipoa ja laulua kutittaa, mut haloo, puhelin on keksitty, jos se bussimatka nyt liian vaativa on. Soitat ja sanot asiasi, pahoittelet ja annat toiselle mahdollisuuden sanoa sanottavansa. Sitten kohteliaasti lopetat puhelun toivottamalla hyvää jatkoa. Saa, mikä tuossa on ylivoimaista?

Vierailija
26/30 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai..jos jotain on tapaillut muutaman kerran eihän se ole mikään suhde vielä. Sen tekstarin kun laittaa, vaikkapa se on loppu, se riittää. Eihän sitä tarvitse alkaa melkein vieraalle ihmiselle mitään selittelemään.

Vierailija
27/30 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:08"]

[/quote]

No ehkä se on ihan tyytyväinen, kun pääsee noin köyhästä kumppanista eroon (ei autoa?!)? Olisi kuitenkin joutunut hoitamaan elättämisen alusta asti.  

Vierailija
28/30 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh pitääkö treffikaverit jotenkin erikseen jättää :o mä oon vaan lakannu vastaamasta puheluihin.

Vierailija
29/30 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:08"]

[/quote]

Eli 30 -45 min pk-seudulla ... eikö niin. En usko kyse on  2-4 tunnin juna- tai bussimatkasta maakunnissa. 

Vierailija
30/30 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:25"]Täh pitääkö treffikaverit jotenkin erikseen jättää :o mä oon vaan lakannu vastaamasta puheluihin.
[/quote]

Mä en voi ymmärtää tuollaista käytöstä. Kyllä sen verran pitäis olla käytöstapoja, että laittaa edes sen tekstarin. Tylyä jättää vaan vastaamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi