Sinkkulaiva nyt!
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:00"]
Mitenkäs toi ukko, joka esiintyy seuraavassa jaksossa? Aika lipevä ällötys minusta.
[/quote]Nuorempaa naista hakusessa kiilto t-paidassa.
Vaikutti olevan onnellinen tyttärestä, vaikka muuten vähän vaisu?
Et sinäkää varmaa mikää täydellinen ole
En katso, mutta anna kun arvaan millainen tyttö siellä on: tummaksi/mustaksi värjätyt hamppuhiukset, ohuet huulet, liian mustat ja sinne tänne suditut eyelinerit, ja wt-vaatteet tietty?
Nuo nuorten naisten karkeat seksijutut on jotenkin kamalan surullisia, senkö kautta nykyään arvottavat itsensä?
Ei kyllä romani ole. Senverran hyvin tämän naisen tunnen.
Mammat hei! En oo mustalainen. Ehkä vähän wt kumminki, ku heti googlasin mitä musta puhutaan. Oon ihan kiva likka, mutta kaikkee muuta kun asiallinen, ku viinaan kosken. =) Peace and love.
Elisa
Muakin ällöttää että koko ajan pitäisi vaan puhua panemisesta ja kaikilla pitäisi muka olla joku fuck buddy..
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:36"]
Mammat hei! En oo mustalainen. Ehkä vähän wt kumminki, ku heti googlasin mitä musta puhutaan. Oon ihan kiva likka, mutta kaikkee muuta kun asiallinen, ku viinaan kosken. =) Peace and love.
Elisa
[/quote]
pakko kysyy, et saitko Tonilta?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:36"]Mammat hei! En oo mustalainen. Ehkä vähän wt kumminki, ku heti googlasin mitä musta puhutaan. Oon ihan kiva likka, mutta kaikkee muuta kun asiallinen, ku viinaan kosken. =) Peace and love.
Elisa
[/quote]
Mielenkiinnosta kysyn, miksi kosket jos tiedät että se ei ole hyväksi?
jostain syystä tuohon ohjelmaan tunnutaan valitsevan ihmisiä, joilla on jonkinlaista ongelmaa alkoholin käytön kanssa.. :O mutta kaunis nainen kyllä, ikäistään nuoremman oloinen & normaali verrattuna moniin, anteeksi ilmaisuni, sirkusfriikkeihin joita sarjassa on aikaisemmin nähty
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:36"]
Elisa
[/quote]
pakko kysyy, et saitko Tonilta?
[/quote]
Sain itseasiassa. Ja vastaus tuohon, miksi juon. En osaa vastata itsekään. Piru taustalla. Asia, mistä haluaisi eroon, vaikeaa.
Elisa
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 20:57"]
Leuhkan olonen. Oliko koulussa leuhka, nro2??
[/quote]
Oli juuri sellainen kuin itse kuvailikin :)
-2-