Sinkkulaiva nyt!
Kommentit (86)
ENÄÄNNNN :D voi pyhä Sylvi,mitkä älykkyyden määritelmät.
ihan söde, vaikuttaa huumorintajuttomalta tosikolta. odottaa vaan prinssiä
Lompakko kadonnut n.50 krt muttei vaan opi ottamaan vähemmän..
Aikamoinen tapaus! Seksiä seksiä muusta ei nykyään puhuta :D
apuaaaa!!! "meen sinne jos toni tulee panee mua sen jälkeen" :D:DD
Vaikka jutut meneekin reippaasti alta lipan, niin tää on eka normaali ihminen näissä sinkkulaivaohjelmissa. :D On meinaan ollu sellaista friikkisirkusta takana, ettei mitään..
Pelottavat noi silmät. Ulkonäöllisesti näyttää hieman romanilta :O
Leuhkan olonen. Oliko koulussa leuhka, nro2??
Joo mulla tuli kans mieleen, että ois voinu olla mustalaistyttö.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 20:51"]Lompakko kadonnut n.50 krt muttei vaan opi ottamaan vähemmän..
[/quote]
Jos tälläset alkoholistisutturat on todella miesten mieleen niin eipä tarvitse enää ihmetellä että miksi olen sinkku!
Mitenkäs toi ukko, joka esiintyy seuraavassa jaksossa? Aika lipevä ällötys minusta.
Circle lenset silmissä elikkä piilarit joissa musta rinkula, saa näyttämään silmät isoilta. Toisaalta myös luonnottomilta..
En kyllä diggaa tämmöisistä "räväköistä"naisista jotka kehuu panojutuillaan ja juoppotouhuillaan!Ei tarvis kyllä mitään perhettä perustella tämmösen naisen kanssa!Pari kaljaa ottaa niin johan jalat leviää joka toiselle miehelle!Äiti on varmaan ylpee tyttärestään tänkin ohjelma nähtyään!
Taisi olla niin tavallinen ja mukava ihminen, ettei oo tarvinnu keskustelua erikseen laittaa pystyyn ;D
Ihan hauskan oloinen tyyppi. En osaa sanoa miksi, mutta en usko että luottaisin häneen.