Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi oikeassa? Naapuririita.

Vierailija
28.10.2014 |

Naapuri valittaa, kun heidän kylpyhuoneessa haisee tupakka. Joo, meillä tupakoidaan sisällä, so what? Ärsyttävä naapurin akka on raskaana ja tupakansavu haittaa muka elämää, uhkas ilmottaa isännöitsijälle.

Kumpi on oikeassa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy isännöitsijältä.

Vierailija
2/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin naapuri. En usko, että taloyhtiössänne saa polttaa sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette molemmat oikeassa: kylpyhuoneessa haisee tupakka ja se häiritsee häntä sekä teillä tupakoidaan.

Vierailija
4/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se vaan uhkaa isännöitsijällä, sen kun soittaa sille, voisit itsekin soittaa ja selvittää asian.

Vierailija
5/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asunto on omanne, niin sisällä tupakoimista ei voida kieltää. Jos kyseessä on vuokra-asunto, niin tilanne voi olla toinen.

Vierailija
6/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos teiltä ei se tupakanhaju naapuriin leijailisi (oletan, että on todettu teiltä tulevan) niin ei naapurin akka olis ärsyttävä. Sinä sen ongelman aiheutat. Ei kai sulla vaan ole lapsia siellä savussa???

Vierailija
7/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provot on aina oikeessa

Vierailija
8/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisissä tiloissa on tupakointi kielletty asunnoista ei puhuta mitään. En kai minä itse ala isännöitsijälle puhumaan jos oonkin väärässä. Vuokra-asunto ja ei ole kakaroita mulla.

Vierailija
9/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sisällä tupakointi on luvallista ja naapuri ei voi sille mitään. Kauhea tilanne naapurillasi, me myimme vuosi sitten rivitaloasuntomme pääasiassa naapurin tupakoinnin takia. On kamalaa, kun ei saa hengittää puhdasta ilmaa omassa kodissaan.