Tyttären vanhojentanssi mekko
Tyttö haluaa iltapukumaisen vanhojen mekon. Itse kuitenkin haluaisin hänen tanssivan perinteisessä prinsessamekossa alushameineen ja suuren helman kera. Tuntuu, että hän erottuisi liikaa ja häntä katottaisiin vinoon. Onko minulla oikeutta sekaantua, kun mekkorahat hän saa kuitenkin minulta.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 20:25"]
Haluan kuitenkin prinsessamekon hänelle, näyttää hienommalta t.ap
[/quote]
No sillä mitä sinä haluat ei loppujenlopuksi pitäisi olla yhtään mitään merkitystä. Ei ne sun juhlat ole etkä sinä sitä pukua ole itsellesi ostamassa.
Tuli halvaksi vanhaintanssit pojalla, frakin vuokraus tykötarpeineen ja taximatka mennen tullen ja illallinen.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:59"]
Onkohan tämä kaupunki kohtaista? Viime vuonna olin katsomassa vanhoja Hämeenlinnassa ja KAIKILLA oli prinsessamainen mekko.
[/quote] ei ainakaan pojan lukiossa stadin keskustassa ollut kun hyvin harvalla prinsessa mekko, yhden ainain näin, muuten oli iltapukulinjaa.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 20:22"] Kauhistuttavinta on se, että mekossa on vain ihan avoin selkä. [/quote] Sitten hankitte myös hartiahuivin siltä varalta, että tarvitsee edes jotain lämmikettä (vaikka luultavasti ei tarvitsekaan). Juhlapukuliikkeistä saa valmiita, tai jos kotoa löytyy ompelukone niin käytte ostamassa puvun väristä organzaa tai sifonkia. Ja muistakaa hankkia tuollaiseen avoselkäiseen pukuun sopivat rintaliivit! Sellaiset vain rintojen päälle tulevat silikonikupit voisivat olla hyvät, tai miksei teippikin. [/quote] Tyttärelläni on tubut, ei siis voi olla pelkillä silikonikupeilla t.ap
[/quote]
Sitten ne teipit. Tai sellainen puku, minkä kanssa voi käyttää tavallisia olkaimettomia liivejä.