Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suhde varattuun

Vierailija
06.10.2014 |

Olen itse varattu ja mies myös.

Puoli vuotta yrittäny lopettaa tätä, ei vaa onnistu.

Mite tämän sais lopetettua .. miehestä tulee isäkin ihan kohta. Vittu :(
Oma mies ei mua kiinnosta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lähes vastaava tilanne aikoinaan. Jätin sitten molemmat miehet ja aloitin puhtaalta pöydältä. En halunnut rikkoa toisen perhettä, omani jouduin rikkomaan kun en voinut jatkaa ex:n kans, tunteet olivat kuolleet. Välit ex:ään on nyt hyvät, mulla on uus mies, jonka löysin vapaana, vapailta markkinoilta.

Vierailija
2/4 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 20:08"]Mulla oli lähes vastaava tilanne aikoinaan. Jätin sitten molemmat miehet ja aloitin puhtaalta pöydältä. En halunnut rikkoa toisen perhettä, omani jouduin rikkomaan kun en voinut jatkaa ex:n kans, tunteet olivat kuolleet. Välit ex:ään on nyt hyvät, mulla on uus mies, jonka löysin vapaana, vapailta markkinoilta.
[/quote]

Mulla sama. En ikinä vois kuvitella mitää vakavaa tän varatun kans vaikka hän rakentelee ties mitä. Voi kunpa ois voimia lähteä tästä ja aloittaa tosiaa puhtaalta pöydältä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 20:08"]Mulla oli lähes vastaava tilanne aikoinaan. Jätin sitten molemmat miehet ja aloitin puhtaalta pöydältä. En halunnut rikkoa toisen perhettä, omani jouduin rikkomaan kun en voinut jatkaa ex:n kans, tunteet olivat kuolleet. Välit ex:ään on nyt hyvät, mulla on uus mies, jonka löysin vapaana, vapailta markkinoilta. [/quote] Mulla sama. En ikinä vois kuvitella mitää vakavaa tän varatun kans vaikka hän rakentelee ties mitä. Voi kunpa ois voimia lähteä tästä ja aloittaa tosiaa puhtaalta pöydältä !

[/quote]

Ei se helppoa ollut, mutta se oli ainoa oikea tekoa minusta siinä tilanteessa. Ja arvaa tuntuiko ihanalta ihastua ja rakastua sitten niin ettei tarvinnu miettiä loukkaako se ketään. Kulkea vapaasti käsi kädessä ihmisten ilmoilla. Sitä paitsi, jos on pettäjän kanssa, niin voiko koskaan luottaa ettei se pettäisi myös itseä.. Lykkyä pyttyyn!

Vierailija
4/4 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hieman sama tilanne. Lapset kylläkin jo vanhempia . Salamies eroamassa, varmaan aikanaan minäkin. Oman mieheni kanssa kun meillä ei ole ollut fyysistä suhdetta viiteen vuoteen. Tälläiseen ratkaisuun ajauduttiin aikanaan kun kummallakin huono suhde ja sama elämäntilanne. En voinnut aavistaa miten vaikeaa salasuhde voi olla. Paljon onnen hetkiä mutta aivan varmasti myös yhtä paljon vastoinkäymisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä