Mitäköhän miehen päässä liikkui mahdollisesti?
Ihastuin varattuun mieheen alkuvuodesta ja hän ihastui minuun. Olimme samassa työpaikassa pari kuukautta. Erehdymme töissä suutelemaan muutamaan kertaan. Kuitenkin mies otti lopputilin, koska ei halunnut ihastua minuun enempää ja satuttaa kumppaniaan enempää. Hän kuitenkin kertoi tyttöystävälleen kaiken meistä kahdesta.
Vierähti päälle 3 kuukautta ja mies otti minuun yhteyttä ja kertoi kuinka haluaisi tavata minut vielä edes kahvin merkeissä. En suostunut tähän, koska luulin hänen seurustelevan vielä.
Vierähti pari viikkoa ja mies pyysi uudestaan voidaanko tavata vielä ennen kuin hän lähtee ulkomaille. Tällä kertaa kysyin onko hän sinkku, johon vastasi kyllä. Olivat eronneet exänsä kanssa pian sen jälkeen kun lopetti työt.
No me tapasimme muutaman kerran ja juttelimme molempina kertoina pitkään niin elämästä ylipäätään kuin tapahtuneista asioita. Erittäin syvällisestä asioista myös. Mies kertoi kuinka paljon pitää minusta ja kuinka ei saa minua mielestään. Kuinka minun tietyt piirteet ovat kuin huumetta hänelle.
Hänen viimeisenä Suomen päivänään me harrastimme seksiä jonka jälkeen mies kylmeni hieman. Ei suudellut minua sängyssä eikä halannut kovinkaan paljon. Oli kuitenkin kokoajan sanomassa jotain, mutta lopetti sen kesken..
Kun hyvästien aika oli, hän halasi minua pitkään ja tiukasti, viimeisenä suuteli minua otsalle ja sanoi ”take care”.
Mä mietin tätä vieläkin vaikka hyvästeistä on jo pari viikkoa.. Miksi hän muuttui lämpimästä ja huolehtivasta ihmisestä tuollaiseksi? Tuntuu pahalta, ettei edes suudellut suulle hyvästellessämme.
Typerää miettiä enää, mutta en enää tämän ajan jälkeen kehtaa enää kysyäkään.
Kommentit (32)
Sai mitä halusi, eli seksiä. Sen pituinen se.
Tällaisten takia ei kannata sydäntään särkeä. Ensi kerralla viisampana naisena, joohan?
Sua ei ole kukaan ennen liehitellyt? Kantapään kautta oppii parhaiten.
"Tällä kertaa kysyin onko hän sinkku, johon vastasi kyllä."
No yllätys, eipä ollut vaan on edelleen sen tytön kanssa.
Nyt muakin kiinnostaa mitä hän oli sanomassa.
Mutta siis, suudelma otsalle on 100% romanttisempi. Merkitsee kunnioitusta ja tunteita. Suudelma suulle on intohimoisempi, merkitsee kuitenkin muuta.
Vierailija kirjoitti:
"Tällä kertaa kysyin onko hän sinkku, johon vastasi kyllä."
No yllätys, eipä ollut vaan on edelleen sen tytön kanssa.
Ovat kyllä eronneet. Sen tiedän täysin varmaksi.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Tällaisten takia ei kannata sydäntään särkeä. Ensi kerralla viisampana naisena, joohan?
Sydän ei ole särkynyt. Mietityttää vain.
Voi olla että, hän halusi helpottaa oloaan. Kylmettää itsensä jonka jälkeen helpompaa unohtaa. Jos tulevaisuutenne on eri maissa, niin tekisin aivan saman.
Hän kuitenkin kertoi, että hänellä on tunteita sinua kohtaan. Mitä muuta hän kertoi?
Jos mies haluaisi olla kanssasi, hän haluaisi olla kanssasi. Suudelma otsalle = KIITOS
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että, hän halusi helpottaa oloaan. Kylmettää itsensä jonka jälkeen helpompaa unohtaa. Jos tulevaisuutenne on eri maissa, niin tekisin aivan saman.
Hän kuitenkin kertoi, että hänellä on tunteita sinua kohtaan. Mitä muuta hän kertoi?
Kertoi jo seurustellessaan kuinka hän ihastui minuun samantien kun tapasimme. Kuinka on kiitollinen, että tapasimme ja kuinka hyväksi tuntee olonsa seurassani (itse tunsin samoin). Kehunut luonnettani ja kasvojani.
Vei minut syömään ja teki romanttisia asioita minulle jo silloin kun seurusteli.
Hänen ja exänsä suhde kesti yli 10vuotta ja hän kertoi, että olin ainut nainen johon hän on koskaan ihastunut ja joka on saanut hänet unohtamaan ulkopuolisen maailman.
Meillä oli voimakas side. Yhteys.
Silti vain suuteli otsaani ja halasi tiukasti..
-AP
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaisi olla kanssasi, hän haluaisi olla kanssasi. Suudelma otsalle = KIITOS
Sovimme jo aikaisemmin miehen kanssa, ettei mitään muuta kuin seksiä. Tämä minun aloitteesta. En siis edes haluaisi parisuhdetta
-AP
Aloitusta lukematta: älä vaan kysy siltä.
Vierailija kirjoitti:
Hänen ja exänsä suhde kesti yli 10vuotta ja hän kertoi, että olin ainut nainen johon hän on koskaan ihastunut ja joka on saanut hänet unohtamaan ulkopuolisen maailman.
-AP
Siinäpä vasta saalis. Seurusteli 10 vuotta, vaikkei ollut edes ihastunut.
Luulen, että mies olisi halunnut tunnustaa tunteitaan sinulle muttei halunnut sanoa mitään kun joutuisitte eroamaan kuitenkin.
Tiedän mistä puhut. Olen tavannut muutaman ihmisen jonka kanssa on sinun mainitsemasi vahva yhteys. Ei sellaisesta asiasta tiedä kukaan ennenkuin tuntee sen itse.
Vaali kauniita muistojanne. Uskon, että mies ajattelee sinua. Voihan se olla, että vielä joskus tapaatte. Elämä yllättää.
Miksi tehdä hyvästeistä vaikeita? Käyttäytymällä kylmästi selviää huomattavasti helpommalla kuin hyvästelen tuntikausia ihmistä jota ei voi kuitenkaan saada. Varsinkin jos on muuttamassa muualle.
Vierailija kirjoitti:
Olit ns. huono pano.
Oletko teini?
Vierailija kirjoitti:
Kyyninen ja kateellinen av mamma :D
Hän tykkäsi sinusta, muttei halua yhteistä tulevaisuutta. Vaikeahan tuollaista on niellä, kun jotenkin on helpompi ajatella asiat mustavalkoisesti.
Tulipa kamalan pitkä teksti. Pahoittelut.
-AP