Nettituttavuus alkoi pyytämään intiimejä kuvia
Olen jokusen vkon kirjoitellut somessa ulkomaalaisen miehen kanssa. Ollut ihan mukavaa. Ihastusta ilmassa. Nyt kuitenkin tuli olo, ehkå lopetan tämän, koska hän pyysi, että ottaisin tisseiståni ja persauksestani kuvia ja lähettäisin niitä hånelle! Siis... en ala tosiaan mitään tissejä kuvaamaan ja laittamaan netin kautta kuvia. Hän oli ihan vauhkona, ettå hån ei kestå enåå, hån ikävöi rakastaa ja haluaa minua ja ei kestä jos en laita tissikuvia. Siis mitä helvettiä. Joooo tåmä on kauko ihastussuhde, hän tosin jo puhuu, viimeistään ensi vuonna minä sinne tai hän tänne mutta ei enää taida mua kiinnostaa . Siis mahtaisko se tumputtaa mun jollekin tissikuville. Ei hell.... taitaa olla aika lopettaa tää ihastussuhde.
Kommentit (26)
Kuvat voivat levitä ihan minne tahansa.
Ikävää, että ihastus osoittautui noin epämiellyttäväksi ihmiseksi.
Minkälaisia kuvia? Kertoiko tarkemmin? Halusiko kuvia pillusta? Halusiko?
Rakkautesi voi parantaa hänet! Anna hänelle mahdollisuus päästä yli halustaan jakaa kuvia sukupuolielimistäsi.
Nappaa netistä jotain kuvia ja testaa alkaako hän kiristää sinulta rahaa noilla kuvilla. Toisaalta jos ketuttaa koko tyyppi niin laita netistä kullin kuvia oikein urakalla.
Laita kuvia kakasta ja kakkantamisesta
Tuota, kokemuksen mukaan melkein kaikki ulkkismiehet ovat samanlaisia chättiäpeissä jne..ne kuva/cam pyynnöt alkavat aina jossain välissä, ihan sama mikä maa tai minkä näkönen.
Oliko nimi Kari? Taidan tietää tyypin. Lähestyi minuakin intiimeistä kuvista ja sitten parin viikon päästä halusi kuvia ulostamisesta.
Äh, tämähän on selvä kusetus eikä mikään ihastus. Lähetät niitä kuvia ja sen jälkeen alkaa rahan kiristäminen.
Hyi. En uskaltaisi jatkaa yhteydenpitoa.
Kyllä tuntuu inhottavalta. Ja se, että alkaa kinuamaan tissi/peppukuvia minulta muutaman vkon tuttavuuden jälkeen. Niin, olen siis alkuperäinen kirjoittaja. Kun vielä laitoin, en laita, niin laittou, et rakasta etkä halua minua, vaikka minä sinua, sitten laittoi itkeviä emojeita ja toivotti hyvät yöt ja menee masentuneena nukkumaan. Nyt mietin, estänkö hänet heti. Me ollaan soiteltu ja kirjoiteltu whatsapissa ja mesessä... en siis enää vastannut mitään niihin hyvää yötä ym juttuihin.... vai katsonko mitä huomenna pistäå, tuleeko pervoiluja vai anteenkspyyntö. Paitsi etten halua häntä enää, vaikka pyytäis anteeksi. En kuitenkaan halua jatkaa kirjoittelua. Mutta miks noista tulee tommosia pervoja muutaman vkon jälkeen.
Lähetä jotain random kuvia sille. Esimerkiksi tällainen https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2c/Anal_gland_ab…
Lopeta heti! Ihan törppö mies!