Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä pk-seudulla kauniita, LAADUKKAITA neulelankoja?

Vierailija
28.10.2014 |

Nyt ei puhuta novitoista tai lankamaailman bulkkilaaduista. Tarkoitan erilaisia mohairin, alpakan ja silkin sekoituksia, myös hyvin ohuita laatuja. Ennen ostin näitä Stockalta, mutta nyt ovat supistaneet lanka/ompeluosaston aivan surkean pieneksi eikä siellä ole käytännössä enää mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulunkylän lankamaailmassa on kyllä myös noita parempia lankoja jonkin verran.  Myös Menitasta Korkeavuorenkadulta olen joskus jotain löytänyt. Ja sitten tietenkin tuo Stockmann. Voisiko Stockalle tilailla haluamiasi lankoja, jos ovat supistaneet myymälävalikoimaa niiden osalta?

Vierailija
2/4 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snurre!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snurre ja Menita (itse käyn Soukassa -suurempi valikoima kuin keskustassa) ovat parhaat lankaliikeet. Joskus olen tilannut ja noutanut jotain Lanitium ex Machinalta Vallilasta, ovat käsinvärjättyjä ja loistavia!

Vierailija
4/4 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiinaneule Annankadulla on yllättänyt minut myönteisesti. Ymmärsin, että tietoisesti keskittyvät laatulankoihin, siis sellaisiin joissa koostumus pääosin luonnonkuituja. En kylläkään muista oliko siellä kuinka ohuita lankoja valikoimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi