Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

helppiä kiitos!

Vierailija
06.10.2014 |

Olen ollut syömättä pillereitä nyt 8kk ja toiveena raskaus,kuitenkin joka kuukausi joutunut pettymään,nyt kuitenkin on ollut omituinen olo vaikka kuukautiset vasta olleet,mm.ärtyneisyyttä pienistä asioista ja järkyttävä mieliteko jokaisesta ruuasta,jopa farkut ei mahdu enään jalkaa :D kannattaisiko testi kuitenkin tehdä? (vai olenkohan vaan lihonnu hah hah :D)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ omituiset mahakivut

Vierailija
2/5 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä tehdä jos se oloa helpottaa mutta eiköhän nuo oireet ole vauvakuumeen aikaansaamaa. Been there.. Toivottavasti pian tärppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei,ehkä mä viel ootelen ettei taas joutus pettyy :( ehkä se joskus tärppäis jos ei miettis sitä nii paljo mutku on nii vaikeeta! :D tuntuu et muut saa heti positiivisen (jopa ne kelle sitä ei vältämättä edes sois :D) mut kyl alkaa turhautuu tää jo 8kk odottelu

Vierailija
4/5 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se odottelu ja pettyminen on kamalaa. Ootko kokeillu ovulaatiotestejä ja niiden avulla ajoittaa seksi oikeaan kohtaan?

Vierailija
5/5 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo kokeillu,toinen osapuoli on vähän sitä mieltä että ei viittisi yrittää sillee et siitä tulisi ns.pakkopullaa muttakun itse olen aika malttamaton :) olen tuota netin ovulaatio laskuria koklannu ja se ajottuis 9 päivälle tätä kuuta eli jospa siis 8-11 päivä yrittelis ni kyl pitäs pikkuhiljaa kuulua jotakin,kaikki muut oon jo yrittäny jopa pitää jalkoja ylhäällä :D