Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###MARRASMURUJEN TORSTAI###

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko päivän siskon kanssa rentouttavalla shoppailu-reissulla,aah...=)! Ja huomenna täällä olis tarkotus siivoilla,ajattelin jopa saada pari ikkunaa pestyä ja hiukan verhoja vaihdettua.

Tuuli81: Mä oon siis Satakunnasta (Huittisista),täällä tädit kattelivat vaan Laboratorio-Keskuksen kirjasta tietoja,mutta onnex menivät noin=)! En usko että sullakaan sen suurempia ongelmia sen suhteen tulee=)!

rusina26: Mua on kans alkanu ihan hirmusesti vaivaamaan hirmu vahva tunne syntyvän lapsen sukupuolesta (mullakin poika-olo) ja just siitä,että mahdanko " pettyä" synnytys-salissa jos tuleekin tyttö...tuskin petyn mutta kaikkia hulluja tulee ajateltua=)! Ollaan kyllä puhuttu miehen kansssa,että käytäis vielä yksityisellä ultrassa ja saatais edes hiukan vihiä sukupuolesta...no täytyypi miettiä=)!

Mutta nyt täytyy mennä,huomiseen=)!

tiitiäinen78 rv27+6

Vierailija
22/22 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä palomuuri ei päästänyt minnekään muutamaan päivään joten poistettiin sitten koko muuri ja nyt (heh) ollaan suojattomina netissä :D En voi suositella ;) Mutta ... Pikaset kuulumiset ja sitten värkkää koneelle jotain turvaa...

Äitiyspakkaus tuli tänään! Jep, oli aika poikamainen paketti mutta mitä sitten :D ... Meni sitten reilu viisi (melkein kuusi) viikkoa ennen kuin paketti tuli... Raskausviikot nyt 29+4...

Joo, nää oli tosi pikaset kuulumiset...kaikki hyvin niin hyvin etten keksi mitään kirjoitettavaa enää. Mutta...tulen myöhemmin lukemaan teidän muiden juttuja niin eiköhän sitten minustakin jotain irti saa.

Swehina (enpä toistakaan viikkoja)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla