Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksisuhde ja nyt mies ehdotti jotain...

Vierailija
01.09.2021 |

Minulla on ollut seksisuhde jo jonkin aikaa erään miehen kanssa. Ei siis mistään vakavasta olla sovittu, eikä juuri aikaa vietetä muuten. Mitä nyt tietenkin jutellaan tapaamisten yhteydessä ja välillä viestitellään. Nyt mies on ehdottanut että aloitettaisi eräs bisnes yhdessä. Minulla on sen alan kokemusta paljonkin. Kummankin työtilanne on vähän epävarma tällä hetkellä. En ole kyllä heti hyppäämässä tuohon mukaan, kun tiedän ettei se ala ole edes kovin kannattavaa. Ja en tunne miestä loppujen lopuksi kovin hyvin. Mutta se mitä tässä ihmettelen, on että miksi minua tähän nyt kyselee? Jos olen vaan pelkkä pano, en ainakaan itse haluaisi olla niin sidottu sellaiseen. Vai onko hänellä nyt jotain muuta mielessä. Välillä tuntuu, että on muitakin tunteita herännyt, mutta ei olla puhuttu. Toki olen kiintynyt itsekin vähän häneen, mutta en suin päin hyökkäisi suhteeseenkaan. En myöskään tuohon bisnekseen hänen kanssaan, kun koen sen muutenkin huonoksi ajatukseksi tässä tilanteessa. Niin ja mun rahojen perässä tuskin on, kun ei sitä minulla juuri ole. Ja luulisi yrittävän huijata jotenkin helpommin, esimerkiksi haluamalla parisuhteen tms.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko pitemmällä tähtäimellä luottaa mieheen, joka haluaa viehättävältä naiselta vain seksiä, mutta ei mitään sitoutumista?

Vierailija
2/13 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksibisnes

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tällä hetkellä luotakaan häneen niin paljon, että tuohon hommaan lähtisin. Mutta ihmettelen hänen motiiviaan. Kun tähän asti ollaan vaan pidetty hauskaa ja nyt sitten olisi valmis työskentelemään minun kanssani joka päivä ja omistamaan firman. Ja ei, ala ei liity seksibisnekseen. Sitä saattaisin harkitakin. :D

Vierailija
4/13 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja panot sitten kirjaat ylös! Ai mutta sehän on osuuskassan säästökirja...

Vierailija
5/13 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkaa välittäjäksi.

Sinä pääset tapaamaan mielenkiintoisia asiakkaita.

Vai mikä oikein on homman juju?

Vierailija
6/13 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä vaikea ymmärtää motiivia. Voiko olla rakastunut? Joka tapauksessa ei kannata sotkea seksiä ja bisnestä, ei siitä mitään hyvää seuraa.

Vierailija
7/13 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös parittaminen ole rikos?

Vierailija
8/13 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas nyt hauskaa. Niinkuin sanoin, ei liity seksiin mitenkään tämä bisnes. Alaa en halua kertoa, ettei tunnista.

Vierailija
9/13 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
10/13 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

On sen verran hyvä pano, etten halua jättää.

Vierailija
11/13 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää hyötyä jotenkin susta. Muutenkin kuin patjana.

Vierailija
12/13 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää hyötyä jotenkin susta. Muutenkin kuin patjana.

Niinkuin miten? Rahallisesti ei ainakaan, kun sitä ei juuri ole. Tai on hyvät säästöt, mutta ei se sitä tiedä. Asun vanhassa omakotitalossa ja ajan ikivanhalla autollakin. Ja palkkakin on mitä on. On toki ilmeisesti kiinnostunut tästä alasta ja tietää että minä olen niitä töitä paljon tehnyt.

Vierailija
13/13 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toiselle syntyy vahvempia tunteita, kuten panosuhteissa joskus käy, on ongelma jos on yhteinen firma ja toinen löytää kumppanin.

Minullekin yksi panosuhdemies on ehdotellut yhteistä bisnestä, enkä kyllä ymmärtänyt miksi. Sanoin vaan, että ei kiitos.