Minulla ei ole Putinista pahaa sanaa olen mielelläni
ostanut halpoja juustoja, joten minulle Putinin toiminalla on ollut vain hyötyä!
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:32"]
ostanut halpoja juustoja, joten minulle Putinin toiminalla on ollut vain hyötyä!
[/quote]
Opettelisitte suomea, palkolliset kätyrirassukat.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:43"]
No, onhan Putin komea mies!
[/quote]
On, on!
Putlerin luteet pesiytyneet näemmä tännekin..
Jups! Samaa mieltä asiasta! Vastustamaton heppu.
Luuleekö nää oikeasti että tällainen jotenkin vaikuttaa kuvaan Putlerista?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:35"]
ei Putin ole tappanut läheisiäni -ap
[/quote]
Eli naapurustossa saa riehua murhaaja ja sinä havahdut toimiin vasta, kun puolisosi löytyy kuolleena? Eihän sitä ennen ole mitään hätää ja puoliso nyt kuolee jos on kuollakseen.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:25"]
Luuleekö nää oikeasti että tällainen jotenkin vaikuttaa kuvaan Putlerista?
[/quote]
Ei, ei uskota mutta hauska on keskustella aiheesta.
Ei mene Pietarin trollit suomalaisille läpi.
Ei ole putin tehnyt mitään pahaa minulle
Tulkaa tänne Venäjän trollit, saatte voita leivän päälle!
Hei Sinä Ivan siellä Pietarissa! Oletko koskaan haaveillut yhteiskunnasta, jossa saisit vapaasti kertoa oman oman mielipiteesi? Jossa Totuus olisi jotakin muutakin kuin vallanpitäjän kulloinenkin oikku? Jossa voisit rakentaa tulevaisuuttasi muutenkin kuin odottamalla Ukrainan mudassa ryömimistä ja salassa hautaamista? Tervetuloa Länteen, Andrei tuli jo!
Soluttautujako se siellä taas yrittää manipuloida suomalaisia. Lopeta mokoma höpsötys.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:39"]
Putin on tavallaan komea mies.
[/quote]
No olihan Hitlerkin tavallaan komea mies ja tavallaan myös hänen ajatuksensa ja toimintansa oli täysin oikeutettua.
Painukaa ryssätrollit sinne minne aurinko ei paista. Voisitteko kertoa Putinille sellaiset terveiset ettei ketään kiinnosta hyökätä romuläjään nimeltä Venäjä ja muu maailma olisi vaan kiitollinen jos jättäisitte sen rauhaan, rajat laitettaisiin kiinni eikä teistä kuuluisi koskaan enää mitään.