En kestä tätä häpeän määrää!!
Olin syömässä keittiössä, kun iski kamala vessahätä. No menin vessaan ja siellä ollessani muistin, että minulla on menkat. No hiippailin keittiöön ilman housuja laukulleni, jossa tampoonit ovat. Kuulin, että 10-vuotias tyttäreni oli tulossa alakertaa enkä olisi ehtinyt vessaan takaisin, niin menin tuulikaappiin. Siellä laitoin sitten ilman housuja tampoonin. Tämän jälkeen huomasin, että naapurin mies tuijottaa minua ovessa olevasta ikkunasta!! Avasin oven, hän antoi jotain miehelleni kuuluvia hallituksen papereita. En kestä tätä häpeän määrää!!
Kommentit (35)
Todennäköisesti naapurin mies oli nähnyt naisihmisen ahterin ennenkin. Ole huoleti, tuskin näkymä häntä suurestikaan järkytti..
Tää ketju pelasti mun päivän, ootte ihania, kiitos
:D
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:13"]
Häpeät olla lapsesi edessä alasti mutta et häpeä mennä ikkunallisen oven eteen alasti? Onko kaikilla porvoolaisilla näin erikoinen ajatusmaailma?
[/quote]
Ihan samaa mietin minäkin. Miksi lapselta piti "piiloutua"?.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:48"]Tässä tilanteessahan yleensä a) pidetään ne housut jalassa b) laitetaan paperia pikkuhousuun c) mennään sitten hakemaan uusi tampooni.
Ei niin että riisutaan vessassa vaatteet ja pylly paljaana hiippaillaan työntämässä eteisessä tampoonia. Provo provo. [/quote] no älä nyt. Mä oon kylässäkin hiippaillu pylly paljaana laukusta hakeen tamponia peläten kokoajan, että kaveri tulee kotiinsa, kun kävi pikaisesti ulkona tupakalla :D ei sitä aina tajua!
[/quote]
No jotain on kyllä vialla tajunnassa.
Imasin pitsan väärään kurkkuun nauraessani :DD pitääpä muistaa tarina ens kerralla kun joku pikkujuttu alkaa hävettään
Miksi vessassa ei ole tamponeita/siteitä?? En ymmärrä. Kyllä mulla on aina kaikki tarvikkeet vessassa, kassissa muutama varulta. Olipa huono..
Lapsi ei voi nähdä äidin alapäätä?
Ehkä vessasta oli tampoonit loppu? Miksei kotonaan saisi olla ilman housuja? Ehkä ei halua, että lapsi ihmettelee miksei äidillä ole housuja? Miksi täytyy aina kyseenalaistaa kaikki!
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 19:34"]Lapsi ei voi nähdä äidin alapäätä?
[/quote] Ei voi, muuten äiti olisi pedofiili.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:56"]
Haha no mut jos lohduttaa oon mokannu samantasoisesti/pahemmin, ja joo kirpaisee mut aika vie pahimman terän häpeästä pois.
[/quote]
Komppaan tätä. Kolme vuosikymmentä on kulunut ja voin sanoa, että enää ei hävetä! Ja minä sentään esittelin tavaraani oikein reippaasti koko kaveriporukalleni...