Aamulla uimahallissa tuijotettiin pahalla silmällä
Olin tänään uimahallissa ja siellä eräs naisuimari tuijotti minun vartaloni ongelmakohtia häpeämättä noin kaksi minuuttia, sitten vilkuili muualla ja alkoi taas tuijottaa, välillä jopa epäuskoinen virnistys naamallaan.
Minulle, aikuiselle kolmen lapsen rempseälle naiselle, tuli ihan järkyttävä koulukiusaamisolo tuosta.:( Miten joku voi olla niin hirviö, että haluaa pahoittaa toisen mielen tuijottamalla?
Kommentit (36)
Olisit tuijottanut takaisin! Minä en katso uimahallissa muita, joten en tiedä katsovatko minua. Simple.
Miten jotain voi kiinnostaa noin paljon jonkun läskit ja makkarat et pitää ihan tuijottamaan jäädä? Ja vaikka oliskin vahva luonne niin joskus sekin saa kolauksia tollasesta! Jos jotakuta häiritsee noin paljon jonkun muun vartalo, voi itse olla käymättä uimahalleissa.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:08"]
Kuvaile sinua kyyläävän naisen ulkonäkö ja oma ulkonäkösi. Tällaisia aloituksia ei saisi tehdä ilman näiden relevanttien seikkojen ilmoittamista.
[/quote]
Olen 30+ v., ylipainoinen, mutta muuten hoidettu nainen (ei tekoripsiä, mutta kosmetologilla laitetut kulmat, kestovärjätyt ripset jne.) .
Tuijottaja oli minua hieman vanhempi, ehkä 36-vuotias, harmaanvaaleat, puolipitkät hiukset, lyhyt ja hoikka vartalo hyvin tavallisen oloinen ihminen, joka ei millään tavalla erottunut massasta muuten kuin tuijotuksellaan.
Toivottavasti vastasi tiedonjanoosi.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:08"]
Kuvaile sinua kyyläävän naisen ulkonäkö ja oma ulkonäkösi. Tällaisia aloituksia ei saisi tehdä ilman näiden relevanttien seikkojen ilmoittamista.
[/quote]
Olen 30+ v., ylipainoinen, mutta muuten hoidettu nainen (ei tekoripsiä, mutta kosmetologilla laitetut kulmat, kestovärjätyt ripset jne.) .
Tuijottaja oli minua hieman vanhempi, ehkä 36-vuotias, harmaanvaaleat, puolipitkät hiukset, lyhyt ja hoikka vartalo hyvin tavallisen oloinen ihminen, joka ei millään tavalla erottunut massasta muuten kuin tuijotuksellaan.
Toivottavasti vastasi tiedonjanoosi.
ap
[/quote]
OT Olen huomannut että tällaiset täysin persoonattomat harmaavarpuset ovat pahimpia ilkimyksiä. Voi olla taustalla kiltin tytön syndroomaa, joka puretaan tuntemattomiin tai kateellisuutta siitä, että sinun kaltainen lihava ihminen kehtaa käydä uimassa. Siitä voi olla kateellinen, jos ihmisellä on ollut vaikka turmiollinen lapsuus jossa on korostettu täydellisyyteen pyrkimistä ja kasvatettu häpeällä. Joissain perheissä opetataan lapset vihaamaan lihavia.
Mä olen taas huomannut sen, että kun kesällä käy rantalomalla ulkomailla, niin siellä ei kukaan tuijota. Mutta sitten kun menee oman kylän uimahalliin, niin ihmiset tuijottavat tissit, pillun ja perseen kuin joku himokas raiskari. Tämän vuoksi en käy hallilla enkä muutenkaan rannalla Suomessa.
Laihdutetaan koko vuosi sitä yhtä uimakuukautta varten ja sitten kyylätään epävarmoina muiden vartaloita. Jos jonkun on huonompi kuin oma kroppa, niin tietysti se pitää ilmaista tuijottamalla. Tiedoksi teille, ei pidä, se on huonoa käytöstä vaikka varsinaisesti mikään laki ei sitä kiellä.
Itsekin joutunut kyyläyksen uhriksi, koska mulla on paljon tatskoja.
Ja tämä tapahtui jossain itä-keskisuomen peräkylässä??
Kyllä uimahallissa käy kaiken kokoisia ja näkösiä ihmisiä, ja saa käydäkin. Jos joku siitä saa mielihyvää ja huvitusta, että toisia halveksuvasti tuijottelee, niin se on hänen oma häpeensä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, myös itsemme...
Mä tuijotan (yritän huomaamatta) jos näen kauniin kropan jonka itsekin haluaisin! Muutoin ei kiinnosta katella. Kateuttani vain, anteeksiiiii!!
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:54"]
Mä olen taas huomannut sen, että kun kesällä käy rantalomalla ulkomailla, niin siellä ei kukaan tuijota. Mutta sitten kun menee oman kylän uimahalliin, niin ihmiset tuijottavat tissit, pillun ja perseen kuin joku himokas raiskari. Tämän vuoksi en käy hallilla enkä muutenkaan rannalla Suomessa.
Laihdutetaan koko vuosi sitä yhtä uimakuukautta varten ja sitten kyylätään epävarmoina muiden vartaloita. Jos jonkun on huonompi kuin oma kroppa, niin tietysti se pitää ilmaista tuijottamalla. Tiedoksi teille, ei pidä, se on huonoa käytöstä vaikka varsinaisesti mikään laki ei sitä kiellä.
Itsekin joutunut kyyläyksen uhriksi, koska mulla on paljon tatskoja.
[/quote]
Himokas raiskari? :D kuulostaa hauskalta, mutta tosiasiassa onhan tuo jonkunlaista voyerismia tuijottaa toisia vähissä pukeissa ilman, että edes hämmentyy toisen takaisintuijottamisesta.
Tällaiset naisraiskaajat ovat sillä tavalla vaarattomia, että lettu ei voi raiskata lettua ainakaan fyysisellä tasolla, mutta mä mielelläni välttelen paikkoja, joissa nämä silmällä saalistajat vaanivat viattomia uhrejaan.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:58"]
Mä tuijotan (yritän huomaamatta) jos näen kauniin kropan jonka itsekin haluaisin! Muutoin ei kiinnosta katella. Kateuttani vain, anteeksiiiii!!
[/quote]
Minulta ei tarvitse pyytää, koska minun kroppaani on kaukana kauniista. Kun olin hoikka ja harrastin yleisurheilua, siis joskus 1000 vuotta sitten, sain osakseni tällaista tuijottelua, ja tiedän eron. ap
Tällainen läskiviha on nykyään niin yleistä, mutta missä on kouluttamattomuusviha, paska auto -viha tai epämuodikkaat harrastukset -viha tai muu syrjiminen?
Minäkin haluan syyn haukkua ja tuijottaa muita, enkä voi jäädä ulkopuolella vain koska olen lihava. Siis vai voinko? Voisin vaikka alkaa haukkua ja tuijottaa kaikkia, jotka pukeutuvat nolon epämuodikkaasti tai harrastavat jotain noloa zumbaa tai syövät maksalaatikkoa tai ovat jotain lähihoitajia, siivoojia tai muita amispellejä?
Akateeminen lihava, jolla on vain trendikkäitä harrastuksia ja vaatteita
Ootko varma ettei se tollottaja ollut lesbo? Niitä pyörii (ainakin ennen) paljon uimahalleissa. Itse jouduin joskus nuorempana, js normaali painoisena, vanhemman n. 35v tuijottajan uhriksi.
Jos se yrittikin iskeä sut? Olisit vaan hymyillyt valloittavasti. :D
Jos se luuli sua joksikin puolitutukseen ja odotti, että sä tunnet sen? Tai ehkä olikin joku tutun tuttu tai päiväkotilapsen vanhempi tai lapsen harrastuskaverin vanhempi, jota et itse tunnistanut eri asussa?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:28"]
Miten kolmen lapsen rempseä äiti voi olla noin herkkähipiäinen ja huonolla itsetunnolla varustettu. Ymmärtäisin jonkun 15v teinipissiksen kirjoittavan samasta.
[/quote]
Jokaiselle meillä on tunteet, joit voi loukata, paitsi psykopaateilla. Oletko sellainen?