Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamulla uimahallissa tuijotettiin pahalla silmällä

Vierailija
06.10.2014 |

Olin tänään uimahallissa ja siellä eräs naisuimari tuijotti minun vartaloni ongelmakohtia häpeämättä noin kaksi minuuttia, sitten vilkuili muualla ja alkoi taas tuijottaa, välillä jopa epäuskoinen virnistys naamallaan.

Minulle, aikuiselle kolmen lapsen rempseälle naiselle, tuli ihan järkyttävä koulukiusaamisolo tuosta.:( Miten joku voi olla niin hirviö, että haluaa pahoittaa toisen mielen tuijottamalla?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia mentaalitapauksia sitä kaduilla irti juoksee. Minäkin ennen mieleni pahoitin, mutta sitten tajusin. Turha se on hullujen kujeista mielensä pahoittaa. Jos taas ei hullusta mene vaan puhtaasti ilkeästä ihmisestä niin mahtaa hänenkin elämä surkeaa olla. Vaikka olisi ihmisiä lähellä niin kukaan ei aidosti välitä. Tuijota vaan takaisin, niin kuin muut tässä on neuvoneet, jos näpäyttää haluat.

Vierailija
2/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla niin hirviö, että pahoittaa mielensä toisen tuijottamisesta? Ja kun kyseessä pitäisi olla vielä aikuinen nainen......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni suomessa on vapaus katsoa minne tykkää. Mene pois jos sinun aikana ei saa silmiä pitää auki. Rehottiko pillukarvasi lahkeesta?

Vierailija
4/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsit sitten kaikista vaihtoehdoista sen, että pahoitit mielesi. No, sun elämä.

Vierailija
5/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin kyykkyvatkasit. Tunnusta pois!

Vierailija
6/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallit on hirveitä kyyläyspaikkoja ja siellä naiset laittaa toisiaan ns. paremmuusjärjestykseen ja kontrolloi karvat, tissit ym. Vähitellen alan luopua toivosta mitä omaan sukupuoleeni tulee.

Vierailija
7/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rempseä? Tuskin se nainen näki sun luonteenpiirteitä läskien joukosta

Vierailija
8/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kolmen lapsen rempseä äiti voi olla noin herkkähipiäinen ja huonolla itsetunnolla varustettu. Ymmärtäisin jonkun 15v teinipissiksen kirjoittavan samasta. 

Vierailija
9/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyylään takaisin, tuijotan pokkana niiiin kauan kunnes toinen lopettaa. Joskus tosin kannan monen lapsen äitinä kroppani ylpeänä!! Olen normaalipainon ylärajalla joten show what jos joku näkee vaivaa! :)

Vierailija
10/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:30"]Mä kyylään takaisin, tuijotan pokkana niiiin kauan kunnes toinen lopettaa. Joskus tosin kannan monen lapsen äitinä kroppani ylpeänä!! Olen normaalipainon ylärajalla joten show what jos joku näkee vaivaa! :)
[/quote]Piti kirj SO WHAT :D Minä mun luuri.

Vierailija
11/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:27"]

Uimahallit on hirveitä kyyläyspaikkoja ja siellä naiset laittaa toisiaan ns. paremmuusjärjestykseen ja kontrolloi karvat, tissit ym. Vähitellen alan luopua toivosta mitä omaan sukupuoleeni tulee.

[/quote]

Ai niin, uimahallit. Täytyykin muistaa etten eksy tulevalla Suomen matkallani uimahalliin teidän ihasteltavaksenne. Olin jo unohtanut suomalaisen karva-, läski-, tissi-, ym. kyttäysterrorin noissa halleissa!

t. ulkosuomalainen

Vierailija
12/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tapana jäädä tuijottamaan takaisin, jos huomaan jonkun minua tuijottavan. Yhtään tuijotuskilpailua en ole tähän mennessä ole hävinnyt ;) Muulloin en siis ketään tuijottele, ainoastaan näitä, jotka ylimielisesti jäävät möllöttämään. Ja olen normaalipainoinen.

Vierailija
13/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottelijat ovat kyllä ärsyttäviä ja ahdistavia. Oli ne sitten missä tahansa, mutta erityisesti vaikka juuri uimahallissa jossa ollaan alasti tai vain uikkareissa. Miten joku kehtaa tuijottaa, vaikka tuijotuksen kohde on huomannut tuijotuksen. Epäkohteliasta. Ja toisekseen miten ketään kiinnostaa edes tuijotella jonkun makkaroita tai mitä tahansa. 

Vierailija
14/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan maailman rumimmat jalat. Läskit, sellua, suonikohjuja jne. En ole ikinä huomannut että kukaan tuijottaisi ja käyn uimahallissa ainakin 2krt viikossa.

Vierailija
15/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:25"]

Tietääkseni suomessa on vapaus katsoa minne tykkää. Mene pois jos sinun aikana ei saa silmiä pitää auki. Rehottiko pillukarvasi lahkeesta?

[/quote]

Ei. Olen siisti, puhdas ja päällä musta kokouikkari, sporttinen. ap

Vierailija
16/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni tästä tuijottelusta kärsivä joutuu OIKEASTI tuijottelun kohteeksi ja kuinka paljon on omaa mielikuvituksen tuotetta? Täytyy olla jotenkin vielä aika minäkeskeinen, jos luulee että kaikki muut tuijottaa itseään. 

Vierailija
17/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:27"]

[/quote]

Ai niin, uimahallit. Täytyykin muistaa etten eksy tulevalla Suomen matkallani uimahalliin teidän ihasteltavaksenne. Olin jo unohtanut suomalaisen karva-, läski-, tissi-, ym. kyttäysterrorin noissa halleissa!

t. ulkosuomalainen

[/quote]

Hahaa. Suomalaisuuskortti vedetty! Ihanaa. Älä edes tule tänne Suomeen, kun mikään ei koskaan ole hyvin. Käy niissä ulkomaiden "uimahalleissa" Hahaaaaaaa....

Vierailija
18/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivaa sekin, kun japanilaiset turistit tuijottaa "isoneniä" ja kikattaa keskenään... On niitä huonotapaisia tuijottelijoita muissakin kuin suomalaisissa.

Vierailija
19/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile sinua kyyläävän naisen ulkonäkö ja oma ulkonäkösi. Tällaisia aloituksia ei saisi tehdä ilman näiden relevanttien seikkojen ilmoittamista.

Vierailija
20/36 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:30"]

Mä kyylään takaisin, tuijotan pokkana niiiin kauan kunnes toinen lopettaa. Joskus tosin kannan monen lapsen äitinä kroppani ylpeänä!! Olen normaalipainon ylärajalla joten show what jos joku näkee vaivaa! :)

[/quote]

Niin minäkin tein ja lopetti sitten hämmentyneen näköisenä. Enkä ole täällä itkua tuhertamassa tämän vuoksi, pahoitin kyllä mieleni mutta ennen kaikkea sen vuoksi, että harmittaa ihmiset, jotka eivät oikein huomioi muiden tunteita, siis yleensäkin. Miten voimme odottaa, että lapset välttyvät kiusaamiselta, jos meillä on tällaisia vanhempia kasvattajina?

Meillä rempseilläkin on yleensä heikko kohtamme, eihän se on synonyymi sanan täydellinen kanssa. Jokaiselle naiselle ylipaino on varmasti jollain tasolla heikko kohta vaikka sitä ei haluaisi muille myöntää. Tuskin löytyy niin kovaa ihmistä, jota ei yhtään haittaisi toisen ihmisen selvästi pahantahtoinen tuijottelu. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän