Vain elämää, tekeekö joku Cheekit? Entä päinvastoin?
Siinähän se kysymys on otsikossa, veikkauksia? Itse voisin veikata, että Paula V ja Ela nostavat paljon profiiliaan ohjelman myötä, mutta Cheekkejä eivät tee.
Entä tekeekö jollekin ohjelma peräti hallaa? Kenen olis kannattanut jäädä kotiin? Mielestäni Vartiaisen olis kannattanut jäädä kotiin, kun ei halua mitään itsestään antaa. Moni tuntuu olevan tympääntynyt häneen ja hänen huokailuunsa ja siihen, kun hän vaan keskittyy nättinä olemiseen.
Kommentit (27)
Loiri tekee Juicet seuraavaksi.
Vesala on ainoa joka tuolta nousee yllättäen esiin piristävästi muuttuneena tai uusissa kehyksissä paljon enemmän mitä odotin.
Jenni tapettia, Koivuniemi vanhainkodista lomilla ja ainoa mitä Edelmannin odotan tuovan on se että joku nuoremmista vetää Peggyn sillä tavalla kuin se olisi pitänyt aikanaan vetää ja mihin omat kyvyt ei ainakaan aikanaan riittäneet, mutta minkä Vesala tai Toni tai Elastinen voisivat tehdä oikein. Muut tunnetut biisithän on sitä kähinää ja hönkäilyä.
Toni ja Elastinen on kohtalaisen rehellisiä ja omaleimaisia jätkiä joiden ei tarvitse edes yrittää mitään temppuja.
Se tekee cheekit jota maikkarimafia päättää ajamaan suomalaisille apinanraivolla läpi. Eihän cheekään olisi tehnyt cheekejä jos tämä ko laitos ei olisi alkanut tuputtamaan sitä sontaa joka mediasta, radioista, iltapäivälehdistä, tvmainoksissa. Ihmiset on vietävissä.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:01"]Se tekee cheekit jota maikkarimafia päättää ajamaan suomalaisille apinanraivolla läpi. Eihän cheekään olisi tehnyt cheekejä jos tämä ko laitos ei olisi alkanut tuputtamaan sitä sontaa joka mediasta, radioista, iltapäivälehdistä, tvmainoksissa. Ihmiset on vietävissä.
[/quote]
Sori, kyseessä olikin nelosmafia. Mutta anyways.
Varmasti kaikille hyvä kohotus, mutta aika näyttää kuka tekee Cheekit.
Yksi on joka ei taatusti tee Cheekejä ja se on Jenni Vartiainen. Hänen päivänsä oli huonoin kaikista kausista ja olemus jotenkin vastenmielinen. Ei halunnut antaa itsestään mitään, vaan keskittyi suorittamaan ja teeskentelemään.
Ennen ohjelmaa tykkäsin Jennistä.
Luulen että Paula V:llä on parhaat mahdollisuudet, Tonikin voi ehkä saada tällä jotain nostetta, mutta Vesala on siinäkin mielessä parhaassa asemassa, kun on aloittamassa juuri soolo-uraa. Negatiivista tästä voi olla ehkä Koivuniemelle, Vartiaiselle ja Edelmannille, ei siis mitään katastrofaalista, mutta eivät he ainakaan tähän mennnessä kovin hyvin ole onnistuneet, enkä puhu vain esityksistä, vaan siitä koko kuvasta, minkä ovat itsestään antaneet. Vartiaisessa minua ei haittaa se hönkiminen, se on hänen tyylinsä ja kaikilla on oma tyylinsä (btw, Edelmannikin osaa hönkiä), vaan se tietty teennäisyys tai ehkä arkuus olla vain oma itsensä.
Niinkuin todettu, Koivuniemi on jäänyt ihan tapetiksi, Edelmannista tosin on ollut kiva huomata se herkkä luonne, tuli vähän yllätyksenä, mutta esitykset eivät ole minua niin vakuuttaneet. Ela tuskin juuri muuttaa tällä osakkeitaan suuntaan tai toiseen, mutta kyllä hän muihin tuolla olijoihin verrattuna vaikuttaa aika one trick ponylta, ei mitään uutta tai yllättävää.
Cheekistä puheen ollen, minä en oikein usko sen lennon enää jatkuvan tuon tauon jälkeen, se tähti lensi ja hänet on jo niin nähty.
Vesala ja elastinen..virtanen on ollut jo suosittu entuudestaan
Paula k ja Jenni on tosiaan ihan turhia. Ja veskukin olisi voinut jäädä kotiin. Tosin veskulle tämä on varmaan jonkinlainen viimeinen kerta ns. Jäähyväiset ja se hänelle suotakoon.