Vain elämää, tekeekö joku Cheekit? Entä päinvastoin?
Siinähän se kysymys on otsikossa, veikkauksia? Itse voisin veikata, että Paula V ja Ela nostavat paljon profiiliaan ohjelman myötä, mutta Cheekkejä eivät tee.
Entä tekeekö jollekin ohjelma peräti hallaa? Kenen olis kannattanut jäädä kotiin? Mielestäni Vartiaisen olis kannattanut jäädä kotiin, kun ei halua mitään itsestään antaa. Moni tuntuu olevan tympääntynyt häneen ja hänen huokailuunsa ja siihen, kun hän vaan keskittyy nättinä olemiseen.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:49"]
Paula k ja Jenni on tosiaan ihan turhia. Ja veskukin olisi voinut jäädä kotiin. Tosin veskulle tämä on varmaan jonkinlainen viimeinen kerta ns. Jäähyväiset ja se hänelle suotakoon.
[/quote]
Mikä viimeinen kerta? Sehän keikkailee ja tekee leffoja vieläkin.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:22"]
Luulen että Paula V:llä on parhaat mahdollisuudet, Tonikin voi ehkä saada tällä jotain nostetta, mutta Vesala on siinäkin mielessä parhaassa asemassa, kun on aloittamassa juuri soolo-uraa. Negatiivista tästä voi olla ehkä Koivuniemelle, Vartiaiselle ja Edelmannille, ei siis mitään katastrofaalista, mutta eivät he ainakaan tähän mennnessä kovin hyvin ole onnistuneet, enkä puhu vain esityksistä, vaan siitä koko kuvasta, minkä ovat itsestään antaneet. Vartiaisessa minua ei haittaa se hönkiminen, se on hänen tyylinsä ja kaikilla on oma tyylinsä (btw, Edelmannikin osaa hönkiä), vaan se tietty teennäisyys tai ehkä arkuus olla vain oma itsensä.
Niinkuin todettu, Koivuniemi on jäänyt ihan tapetiksi, Edelmannista tosin on ollut kiva huomata se herkkä luonne, tuli vähän yllätyksenä, mutta esitykset eivät ole minua niin vakuuttaneet. Ela tuskin juuri muuttaa tällä osakkeitaan suuntaan tai toiseen, mutta kyllä hän muihin tuolla olijoihin verrattuna vaikuttaa aika one trick ponylta, ei mitään uutta tai yllättävää.
Cheekistä puheen ollen, minä en oikein usko sen lennon enää jatkuvan tuon tauon jälkeen, se tähti lensi ja hänet on jo niin nähty.
[/quote]
Vesala EI ole aloittamassa soolo uraa vaan lähtee opiskelemaan
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:49"]
Paula k ja Jenni on tosiaan ihan turhia. Ja veskukin olisi voinut jäädä kotiin. Tosin veskulle tämä on varmaan jonkinlainen viimeinen kerta ns. Jäähyväiset ja se hänelle suotakoon.
[/quote]
Mikä viimeinen kerta? Sehän keikkailee ja tekee leffoja vieläkin.
[/quote]
Ootko nähnyt, missä kunnossa Vesku on? Sormet ei kunnolla toimi, ja ei jaksa seisoa. Nää todellaki on V:n jäähyväiset, ainakin esiintymisen osalta. Varmasti tulee vielä jotain pubikeikkaluja, mutta siinäpä se.
Täytyy sanoa Loirin faninakin, että eipä se laulaminen enää okein luonnistu. Kun kuuntelee jotain Maailma on kaunis tai Ave Maria levytyksiä, niin ovathan ne aivan eri maailmasta kuin nykyinen epävireinen ja monotoninen örinä.
Paula Koivuniemi on tähän mennessä ollut tasaisimman paras. Vetonsa eivät kauheasti eroa alkuperäisversioista, mutta mikä tärkeintä, hän laulaa hyvin.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:22"]
Luulen että Paula V:llä on parhaat mahdollisuudet, Tonikin voi ehkä saada tällä jotain nostetta, mutta Vesala on siinäkin mielessä parhaassa asemassa, kun on aloittamassa juuri soolo-uraa. Negatiivista tästä voi olla ehkä Koivuniemelle, Vartiaiselle ja Edelmannille, ei siis mitään katastrofaalista, mutta eivät he ainakaan tähän mennnessä kovin hyvin ole onnistuneet, enkä puhu vain esityksistä, vaan siitä koko kuvasta, minkä ovat itsestään antaneet. Vartiaisessa minua ei haittaa se hönkiminen, se on hänen tyylinsä ja kaikilla on oma tyylinsä (btw, Edelmannikin osaa hönkiä), vaan se tietty teennäisyys tai ehkä arkuus olla vain oma itsensä.
Niinkuin todettu, Koivuniemi on jäänyt ihan tapetiksi, Edelmannista tosin on ollut kiva huomata se herkkä luonne, tuli vähän yllätyksenä, mutta esitykset eivät ole minua niin vakuuttaneet. Ela tuskin juuri muuttaa tällä osakkeitaan suuntaan tai toiseen, mutta kyllä hän muihin tuolla olijoihin verrattuna vaikuttaa aika one trick ponylta, ei mitään uutta tai yllättävää.
Cheekistä puheen ollen, minä en oikein usko sen lennon enää jatkuvan tuon tauon jälkeen, se tähti lensi ja hänet on jo niin nähty.
[/quote]
Vesala EI ole aloittamassa soolo uraa vaan lähtee opiskelemaan
[/quote]
Minä kyllä kuulin tässä yhtenä päivänä Ylex:llä uuden musiikin iltavuorossa, että olisi aloittamassa soolo-uraa. No, en tiedä sitten.
On Vesala aloittamassa soolon, ollut juttua myös Vain elämää sivulla.
Tässä kaudessa ärsyttää, kun jengi menee sinne just siks, että sais nostetta uralle. Jenniltäkin ilmestyi just sopivasti levy. Ja joku kyynikkohan sano jo kesällä Vesalan osallistumisesta, että siltä on tulossa soolo ja oikeessa oli. Eka kausi oli paras, kun jengi oli aitoa, eikä olleet siellä hyötymistarkoituksessa mukana.
Vesala on kuitenkin ollut positiivinen ylläri ja upea laulu hänellä myös Veskun päivänä. Vartiainen keskittyy liikaa vaan siihen, että näyttää seksikkäältä ja vaatteet on hienosti ja ääni seksikkään hönkäilevä. Ei edes omista biiseistä voi avautua taustoja, kun pitää koko ajan esittää niin mystistä ja salaperäistä.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:26"]
Täytyy sanoa Loirin faninakin, että eipä se laulaminen enää okein luonnistu. Kun kuuntelee jotain Maailma on kaunis tai Ave Maria levytyksiä, niin ovathan ne aivan eri maailmasta kuin nykyinen epävireinen ja monotoninen örinä.
[/quote]
Hyi, ei noin saa sanoa. Veskun arvioiminen laulajana on ilkeämielistä dissaamista, koska Vesku on jumala.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:52"]
Elastinen tulee tekemään Cheekit.
[/quote]
Ei todellakaan tule, se ilmiö käytiin jo läpi. Elastinen on jo saavuttanut sen aseman mihinkä rahkeet riittää, eikä hän ole edes niin suuruudenhullu kuin Cheek. Cheek onnistui narsistisuudellaan luomaan itsestään sen öky-Brandin ja onnistui koska se oli suomalaiselle artistille uutta ja koska tuo rahalla pröystäily jostain syystä uppoaa nykypäivän instagram-nuorisoon, jolle imago on kaikki kaikessa.
Ela on aivan mahtava, ammattilainen. Toni Virtanen on huippu. Rakastan Apulannan biiseja. Paula Koivuniemestäkin tykkään. Paula V on Ok, PMMPstä en oo ikinä kummemmin välittänyt. Loput ois voineet jäädä kotiin. Ihan hyvää viihdettä enivei tuo Vain Elämää.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:19"]
Ela on aivan mahtava, ammattilainen. Toni Virtanen on huippu. Rakastan Apulannan biiseja. Paula Koivuniemestäkin tykkään. Paula V on Ok, PMMPstä en oo ikinä kummemmin välittänyt. Loput ois voineet jäädä kotiin. Ihan hyvää viihdettä enivei tuo Vain Elämää.
[/quote]
Kaikki niistä ammattilaisia ovat, mutta Elastisella on ehkä kaikkein vähiten mitään lahjoja. Hän ei ole varsinaisesti edes muusikko, hän on räppäri. Tyyppinä on kyllä kaikessa positiivisuudessaan huippu.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:26"]
Paula Koivuniemi on tähän mennessä ollut tasaisimman paras. Vetonsa eivät kauheasti eroa alkuperäisversioista, mutta mikä tärkeintä, hän laulaa hyvin.
[/quote]
Mun mielestä se, että laulaa hyvin, ei pitäisi olla mikään pääpointti vaan itsestäänselvyys. Noin "suurelta taiiteilijalta" odottaisi enemmän persoonaa ja omaa tulkintaa. Mulle Koivuniemi oli pettymys jo Voice of Finlandissa, kommentit siellä osoitti että hän on enemmänkin iskelmätähti kuin todellinen artisti.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:19"]
[/quote]
Kaikki niistä ammattilaisia ovat, mutta Elastisella on ehkä kaikkein vähiten mitään lahjoja. Hän ei ole varsinaisesti edes muusikko, hän on räppäri. Tyyppinä on kyllä kaikessa positiivisuudessaan huippu.
[/quote]
Elastinen on musiikkina jotain aivotonta radiomainstreamia missä on muutamia piirteitä rap-musiikista. Paremmin se tosin laulaa kuin moni aito hoppari, joka ei pääse nousemaan kun biisit ei ole millään mittarilla radiosoittokelpoisia. Ja Rähinän kauttahan Cheekikin kulki ja sen kuulee vaikka tuotteen muotoiltu kunnolla taisi vasta lähteä siitä.
Showssa kyllä voisi kyllä joskus koittaa säilyttää alkuperäisestä esityksestä muutakin kuin nimen.
PMMP:n Paula saa nostetta, Vartiaisesta on yllättäen tullut mun inhokki. Vinkuu ja huokailee kaikki kappaleet samalla nuotilla läpi.
Kaikki artistit ovat olleet Cheekiä kauemmin jo muutenkin pinnalla. Minusta Paula Koivuniemi ja Jenni ovat ihan tapettia tuossa ohjelmassa.
Paula Vesala on mahdollinen nousija. Samuli Edelmann ja V-M Loiri olisivat voineet jäädä kotiin.
Paula V ainoa, joka saa nostetta tästä kaudesta, ela ei edes tarvii... Paula K vain mokaa tän kaiken...
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:42"]
Paula Vesala on mahdollinen nousija. Samuli Edelmann ja V-M Loiri olisivat voineet jäädä kotiin.
[/quote]
Vesala ei taida musiikkia tehdä pitkään aikaan kun lähtee jenkkeihin opiskelemaan. Loirihan on vetänyt kaikista parhaimmat vedot tuosta ryhmästä