Mitä tuliaisiksi Vilnasta??
Olen marraskuussa menossa ensimmäistä kertaa Vilnaan, mitä sieltä voisi ostaa mahdollisesti joululahjoiksi tai tuliaisiksi sekä aikuisille että monen ikäisille lapsille? Työmatkan ohessa on yksi päivä vapaata, joten ihan mahdottoman kauas en ehdi shoppaamaan.
Kommentit (6)
Mene kauppaan ja katsele ympärillesi.
Kiitos paljon, enpä olisi tätä itse hoksannut. Tuliko parempi mieli kun sait antaa näinkin rakentavan vastauksen? Toivottavasti.
Mun mielestä kakkosen vastaus oli ihan asiaa. Miten me voidaan vastata sulle, mitä tuliaisiksi toisit?
No jos vaikka kaupungissa käyneet kertoisivat mitä _yleisesti_ turisteille matkamuistoliikkeissä myydään. En ymmärrä sitä, miksi pitää vastata mitään jos ei tämän kummempaa kommentoitavaa ole.
Itse voisin sanoa vaikka Riiasta että suosittelen Stendersin saippuoita, samoin käymään kauppahalleilla ja vanhassa kaupungissä myydään paljon käsitöitä ja maatuskoja. Tokihan jokainen sieltäkin ostaa mitä itse haluaa, mutta ihan vinkkinä kun mahdollinen kysyjä ei kaupungista mitään tiedä. Ihan perusjuttua.
Miehelle tippuri ja lapsille täitä.
Joko nyt saisi vastauksia itse kysymykseeni? Joko av:n neljän seinän sisältä välillä vapautettavat ihmiset ovat päässeet linjoille?