Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**********3-KUUMEILIJAT, VKO 33**********

11.08.2008 |

Ja taas maanantai! Hyvää alkanutta uutta vkoa! :)

Toivottavasti tulee plussia tälle viikolle! bdbdbdbd

Keillä kaikilla on jännittävät tädin tai plussauksen odottelut tällä vkolla?

Täällä yksi nostaa käden!! :D

Lisäksi voimahalaus tädin yllättämille!!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotellaan tätiä loppuviikosta. Ellei sitten ollut ihan oireeton ovis. Tylsää tylsää...

Kiva, että Pikkukeiju olet noin positiivisella mielellä, se meinaan yrittää tarttua.

Viikonloppu tuli puurrettua puutarhassa, se kun ei koskaan ole valmis :-) Saapahan ajateltavaa. Ja kakkonen pitäis opettaa kuivaksi, mutta sitä ei huvita istua potalla. Seisoo hienosti pallilla pytyn ääressä kuten isoveli ja sihisee. Ja kun silmä välttää, karkaa olohuoneeseen ja pissaa lattialle... Taitaa mennä talveen tälläkin kertaa tuo kuivaksi oppiminen.

-tuuti kp 25/28, yk 3

Vierailija
2/29 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä täti saapui jo eilen. Kirjoitinkin jo tuonne vko 32 pinoon. Yk 13 alkaa.

Meinasin hermostua kun alkoi taas tulla kunnon maitotippoja rinnoista. :-/ Mietin, että pitäisikö varata taas kerran lääkäriaika (gyne). Jos sitä maidontuottohormoonia onkin liikaa ja siksi kohdun limakalvokin on liian ohut.. ? Ja kauhea hiki on alkanut olemaan pari päivää ennen menkkoja ja menkkojen aikaan. Onkohan se ihan normaalia? Vai onko minulle tulossa varhaiset vaihdevuodet tai jotain? Tai sitten tuo kilpirauhanen taas temppuilee. Vieläkin on muuten rinnat kipeät vaikka menkat jo alkoi. Mitä ihmettä tämä nyt taas oikein?!? *grrr* Himputti sentään. :(

Täytyy kai varata taas gyneaika kunhan saisi sen aikaiseksi.

Tsemppiä!! =)

Kp 2/26-30, yk 13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä kävi, että varasinkin gynen ajan äsken. Ja sain tsäkällä huomiseksi ajan (aamu). Ajanvaraajakin sanoi, että luultavasti joku hormooni on "jäänyt päälle" (eikös he ole perushoitajia tms.?).

No, mutta huomenna kuitenkin lääkäriin. Kertoilen sitten mitä siellä tapahtui.

Vierailija
4/29 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se taas alkoi uusi viikko käyntiin. Kohta on jo maanantai ohi ja päästään parempiin viikonpäiviin :)

Menkat meni ja oli karmaisevat. Kierukan aikaan ei tarvinnut tuosta riemusta nauttia ja onnellisesti olin unohtanut, miten ikävää se on niiden siteiden ja muiden kanssa touhuta. Nyt sitten odotellaan ovista, mutta kuten jo otsikosta kävi ilmi, tämä on sitä tylsää aikaa kuusta. Tietysti tässä jo kovasti harjoitellaan vauvantekoa, mutta ovulaatioonkin on vielä varmaan ainakin viikko. Positiivista on se, että nyt täytyy oikein miettiä mikä kiertopäivä on menossa. Minulla niin helposti ajatukset suuntautuu kokonaan tähän vauvajuttuun ja muuta en sitten osaa enää ajatellakaan. Nyt siis olen onnistunut ajattelemaan muutakin.

Laihdutusrintamalla menee heikosti niin kuin aina. Tänään taas olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja tämä päivä on sujunut aika kiltisti.

Plussailkaahan ja kirjoitelkaa ahkerasti, muiden kirjoituksia on niin mukava lukea :)

MammaMia kp 7/n.28, yk 2

Vierailija
5/29 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tätiä odotellessa..ei näy vielä..mutta ehkä sitten ensi yön aikana tulee..toivottavasti ei.. jos ei kuulu ennen pe niin sit teen testin, mutta todennäköisesti pian tulla pörheltää.. Oon jo luopunut toivosta.. : /

Päätin että nyt seuraavaan kiertoon en osta ovistestejä..pupuillaan sit sillon kierron puolivälin paikkeilla..tärppää jos tärppää..

Plussia ei olekaan taas hetkeen tullut..toivottavasti pian tulee runsain määrin!!:)

Plussaonnea meille kaikille...ja voimarutistuksia tädin yllättämille..

-Mussunmuu (kp28/28 yk2 km:n jälkeen)

Vierailija
6/29 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi surkeus 2poj@anäiti tädin saapumisesta... no onneksi pääsit noinkin pian gynelle. Toivottavasti kaikki selviää pian!

Tuuti ja joku muukin piinailee!!! Jaksuja ja tädin karkoitukset.....!!!

On: Ovis varmaankin päällä.. oletan. Limaa tullu reippaasti jo pari päivää, mutta nippailutuntemukset on kylläkin tipotiessään... No eipäs auta ihmetellä, yrittää vaan päivä kerrallaan. Paitsi että mulla on välillä tullu sellanen tunne, että jaksaisinko todella alottaa rumban vauvan kanssa.... Mulla noi pojat on jo lähes aikuisia... Ainahan näitä miettii, varmaan itsekukin mutta kuitenkin.

mp73, yk 20, kp 13/n.30

Vierailija
7/29 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä mp73! :)

Kyllä minullakin alkoi usko loppua, kun taas tuli vastoinkäymisiä Tärppäköhän koskaan? Tuli sellainen olo, että onko tässä mitään järkeä.

No, gynellä siis kävin aamulla ja otetaan taas prolaktiini verikoe, rintojen Uä ja mahdollisesti mammografia. Voi plääh... :( Ja sanoi, että voi ultrata (siis voin varata ajan) kierron keskivaiheiklla, että katsotaan miten pkasu on kohdun limakalvo. Ja joku verikoe vielä oviksen jälkeen (en muista nyt mikä). Kyllä taas rahaa menee noihin tutkimuksiin. Lääkäri sanoi, että katsotaan nyt vuoden loppuun asti. Siis tätä yritystä meinaan.

En tajua mikä nyt vaivaa..?! Eikä osannut sano lääkärikään kovin varmasti, mutta kovasti ihmetteli, että synnytyksestä on jo kohta 2 vuotta ja yhä maitotippoja tulee (sellaista kellertävää ja paksua).

Minä luulen, että prolaktiini tuon aiheuttaa, siis tämän ettei tärppää. Kuukautisetkin on muuttuneet niin minimaalisiksi. Ovulaatio kuitenkin ilmeisesti tapahtuu kun saan yleensä ovistesteihin kunnon viivat.

No, mutta tällaista tänään.

Tsemppiä!! =)

Kp 3/26-30, yk 13

p.s. Jospa ottaisi taas greippimehun käyttöön tässä kierrossa, vaikka ei se mitään herkkua ole.

Vierailija
8/29 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niinkun ajattelinkin..voi paska!!:( taas uutta yritystä..:( Miksei voi tärpätä.. ;,(

Tsemppiä muille!!!!!

-Mussunmuu (kp1/28 yk3 km jälkeen.)

Vierailija
9/29 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Mä voin huuta HEP tuohon Pikkukeijun kyselyyn, että ketkä odottaa tätiä/testausta tällä viikolla. Kp on nyt 27 ja kierto on normaalisti n. 30-33, useimmiten 31. Joten sunnuntaina ajattelin testata, jossei täti sitä ennen porhalla paikalle.

Niin kukas mä olen?

31v. tyttönen, jolla on ennestään eskari-ikäiset kaksoset kotona. Kolmannesta nyt haaveilen, sillä tyttöjen vauva-ajasta on jo niin kauan... kyllä meille vielä yksi pieni mahtuu! Lisäksi haluaisin kokea semmoisen rauhallisen, mukavan vauva-ajan äitiyden mitä ei kaksosten kanssa aikoinaan ollut. Olisi ihanaa saada pieni nyytti, johon olisi aikaa ja mahdollisuus tutustua rauhassa :)

Eikä maailma kaatuisi vaikka tulisi toiset kaksosetkin vielä, sekin mahdollisuus kun on ;) Olisi ainakin lapsilla kunnolla ikäeroa esikoisiin :)

Mutta mies-pirulainen ei ole oikein samaa mieltä kun minä tässä vauvapuuhassa :( Tähän ensimmäiseen yrityskiertoon mahtuu peräti yksi oikea yritys jonka voisi laskea vauvanyritykseksi, mutta siitäkin huolimatta mies yhä miettii eikä oikein haluais kolmatta. Joten hieman sekalaisissa fiiliksissä odottelen viikonloppua ja menkkoja/testausta...

Tullaan tutuiksi!

T. Mannis kp 27 /30-33

Vierailija
10/29 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mannaryyni, tervetuloa joukkoomme!!

Jänskät paikat mannaryynillä ja tuutillakin! Aika mataa niiiiiin hitaasti, kun odottelee, että mitä tässä nyt meinaa tapahtua! Viikonloppuna erehdyin surffaamaan kaiken maailman "ensimmäisten raskausoireiden" pinoja läpi, ja niitä on nyt tullut arvuuteltua aika lailla... :p Voisi tämä malttamattomuus muuttua maltillisemmaksi, jos en niin kävisi koko ajan netissä piipahtelemassa ja lukemassa muiden kuumeilijoiden ja odottajien ja synnyttäneiden kertomuksia... Kone vaan kiinni muutamaksi päiväksi... Onnistuisikohan se??!! No, ei kumminkaan! :)

Tuuti, sain hyvät naurut teiän pallilla sihisevästä pojasta!! :D Ihana tapaus!!

2poj@näiti, toivottavasti tutkimuksissa selkiäisi asioita, ja kaikki menisi parhain päin, eli plussaa tulisi pian!!

mussunmuu, pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen yritykseen!! :)

Tuun pian kertoilemaan taas, että mitä täällä piinailurintamalla tapahtuu, nyt ei mitään uutta tai erikoista, oottelua vaan.

T: PikkuKeiju, kp30, yk1

Vierailija
11/29 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin muutaman viestin tähän pinoon keväällä, jolloin aloiteltiin tuota kolmosen yrittämistä. Olen pitänyt taukoa palstan taustailustakin, vaikka yritys on ollut päällä koko ajan. Olen painiskellut oman terveydentilani kanssa keväästä asti, ja nyt viimein sain diagnoosin: krooninen niveltulehdus. Epäiltiin siis nivelreumaa ja kaikkea muutakin, mutta nyt viimein sain oikeat lääkkeet, jotka ei vaikeuta raskautumista. Edellisissä tulehduskipulääkkeissäni oli maininta, että saattaa vaikeuttaa raskaaksi tulemista ja keskustele lääkärisi kanssa jos suunnittelet raskautta. Oli kummallista, että vaikka sanoin kahdellekin eri lääkärille tästä, niin kumpikaan ei ottanut asiaa vakavasti. Kommentti oli vain, että "niissä nyt aina lukee mitä sattuu..."

No mutta nyt asia on kunnossa ja toimintakyky (sekä henkinen että fyysinen) on palautumassa normaaliksi. Aika paljon vei energiaa tuo tietämättömyys.

Olen siis kahden lapsen (06/04 ja 03/06) äiti ja kolmatta on urakoitu keväästä alkaen. Nyt on menossa kp 3/27-30 ja yk 8 (kai), enkä ole kovin toiveikas, että vieläkään tärppää. Molemmat lapsukaiset ovat siis saaneet alkunsa ekasta yrittämästä. Mietin jo tässä, että missähän vaiheessa sinne lääkäriin hakeudutaan tämän asian tiimoilta. Ovista en ole testaillut ja mieheni on sitä mieltä, että ei testaillakaan, ettei mene suorittamiseksi. Vaikka menee kai tuo joka tapauksessa.

Tuttuja nimiä täällä oli ainakin 2poj@n äiti. Tsemppiä!!!! Olet kuikuillut täällä jo niiiiin kauan. Tuurituulia myös muille!

Väsyneenä Baobab

Vierailija
12/29 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 39 / 36-55 (?) menossa eli minimi kierron pituus on ohitettu. Olen todella malttamaton ja huomenna ajan kyllä apteekin kautta & haen lisää testejä viikonlopun testausta varten (jos vain jaksan odottaa sinne asti) .

"Väli-tuhruttelut/-viirut" jäivät ainakin vielä täydeksi mysteeriksi, ja siksikin toiveet mahdollisesta raskautumisesta ovat korkealla. Vatsassa painontunnetta ja rinnat arat, mutta nämä kaikki "oireet" saanen aikaan varmaan mielikuvituksenikin avulla. Korkealta tullaan ja kovaa jos/kun täti saapuu...!

Tuntuu, että tällä viikolla useilla 3-kuumeilijoilla on ilmassa odotuksen tunnetta: kenellä testaus- kenellä ovulaatio-odotuksia. Toisaalta, tämä vauvakuumeilu on paljon (ainakin itsellä) juuri kalenterin lukemista ja laskemista - ODOTTELUA. Voi kunpa me kaikki päästäis odottelemaan jotain konkreettisempaa ja mukavampaa kuin ajankulumista. :)

Kulkekoot päivät nopeasti !!!!

Vierailija
13/29 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos PikkuKeiju tervetulotoivotuksista!

Mä muuten luin myös tänään kaikkia alkuraskauden oireita ja hermoilu vaan lisääntyi...Mutta kun vertaan olotilaa ensimmäiseen raskauteeni ja sen ensioireisiin niin ne kaikki puuttuu nyt. Mutta jokainen raskaushan on erilainen, taatusti siis ensioireetkin :)

Taikapilvi: Olipa ihanasti sanottu tuo "Voi kunpa me kaikki päästäis odottelemaan jotain konkreettisempaa ja mukavampaa kuin ajankulumista"

Tää menis nyt nukkuun jotta jaksaa huomenna töissä.

t. manna kp 28 / 30-33

Vierailija
14/29 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempeistä!! :) Ne ovat todella nyt tarpeen.

Oli tosi surkea olo eilen illalla ja ajattelin jo ettei lasta enää tule. Miehellekin sanoin eilen, että tähän taisi tämä yritys nyt loppua, mutta ei oikein osannut sanoa mitään. Varmaan joillain hormooneilla saataisiin raskaus ehkä alulle, mutta en teidä haluanko sellaista rumbaa. Gyne muuten sanoi eilen, että tämä luultavasti johtuu nyt minusta, siis ettei tärppää. Koska miehellä on edellisestä liitosta kolme lasta. Ja ettei vielä aloiteta Teroluteja kun kierto on säännöllinen. Todella itsekin ihmetteli mistä tämä oikein johtuu...Mutta yritän tällä viikolla käydä siellä prolaktiinikokeessa, niin sitten ollaan taas vähän viisaampia kun tulos tulee. Heinäkuussa tosin on ollut hieman stressiä (tai vähän enemmänkin), joten sekin voi aiheuttaa hormoonimuutoksia. Pitäisi nyt yrittää ottaa rennommin.

En taida ostaa tässä kierrossa ovistikkuja ollenkaan. Vaan pupuilla sitten kierron puolivälissä. Saas nähdä maltanko olla ostamatta. :D

Tervetuloa kaikki uudet mukaan! =)

Kp 4/26-30 (menkat jo lähes loppuivat tänään...)

Vierailija
15/29 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusinto lopahti, kun mitään ei tapahdu!!! Täällä kirjoitellessa vauvakuume jotenkin nousee huippuunsa. Lueskelen kuitenkin kuulumisia täältä usein.

Tuttujakin täällä vielä pyörii, sais jo tulla tärppionnea. Keväällä täällä kävi oikein plussa-aalto, kuten itselläkin, mutta valitettavan monella kävi myös huono tuuri eli keskenmeno yllätti. Erityisen paljon jaksamista sinulle mp73 ja 2npoj@näidille myös!

Itselle keskenmeno oli melkoinen pettymys, mutta nyt myös muutama tuttu on km:n saanut ja se tuntuu jotenkin itsellekin todella raskaalta. Tänään olen murehtinut pikkusiskon puolesta koko päivän. Hän odottelee (toivottavasti) esikoistaan rv 14 mutta lääkäri ei kuullut sydänääniä. Sain todella surullisen hysteerisen puhelun aamulla. Kyllä vetää hiljaiseksi. Ultralla löydettiin sydänäänet, mutta niitä ei siskolle näytetty. Tilannetta kuulemma seuraillaan. Olen niin väsynyt menetyksiin, odottelen uusintaultran tuloksia sormet ja varpaat ristissä täällä peloissani. Pelottaa mitä sitten, jos kaikki on mennyttä.

ON: ei siis ole tärpännyt toukokuisen km:n jälkeen, vaikka puuhailtu on oletetun oviksen aikaan. Nyt odotellaan tuleeko täti taas kyläilemään joskus loppukuusta. Yritystä meillä on siis helmikuusta lähtien ja tuloksena yksi km.

Ristiriitaiset on tunteet lähinnä muiden puolesta. Olisin valmis luopumaan omasta vauvahaaveesta, jos vaan saisi pikkusisko pitää pikkuisensa. Ei voi kun toivoa parasta.

Tulipa melkoinen vuodatus, mutta jonnekin oli tätää tuskaa purettava.

Plussatuulia ja erityisesti tarrasukkia matkaan:)

terveisin

äiti04ja07

Vierailija
16/29 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No moi,

ensiksi äiti04ja07, toivottavasti siskosi masuasukas voi hyvin. Itse kävin esikoisen kanssa rv 13 yksityisellä ultrassa, kun neuvolassa ei mitään kuulunut. Sattui mukava vanha setä gyneksi joka selitti, että mulla on taaksepäin kallistuva kohtu ja kaveri on kiinni siellä ihan takana ja ilmeisesti löytänyt sieltä mukavan nurkan, kun siellä koko ajan pysyttelee. Sanoi ettei tarvi huolia, vaikkei ne neuvolassa löytäis mitään vielä muutamaan viikkoon. Hassua, etteivät näyttäneet siskollesi sen tarkemmin, jos ultrassa kerran sydänäänet näkyi. Mutta lääkäreissä on niin paljon eroja, niitä kaikkia ei ole luotu asiakaspalveluun!

2poj@näidille tsemppiä ja jaksuja ja kaikille tietysti plussaonnea!

tuuti, kp 28/28 ja vähän jo hermona. Ai niin, ei vieläkään mitään oireita mihinkään suuntaan...

Vierailija
17/29 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia äiti04ja07:n epätietoiseen tilanteeseen! Toivotaan että kaikki on siskollasi kuitenkin ok.

Itse en ole keskenmenoa kokenut joten en voi tietää kuinka kaamea tunne se on. Ystäväpiirissä on muutama sattunut ja kyllä se kova paikka on, sen olen huomannut.

Täällä ei menkkoja näy eikä tunnu, vitsit kun tekisi mieli jo testata! Ajattelin säästää mahdollisen testauksen edes sunnuntaihin. Järkevää olisi odottaa edes sinne saakka.

Tähän vielä tulee lauantaille ehkä yksi ystävän vierailu väliin ja tämän ystävän tuntien ohjelmassa ei ole ainakaan kuppiin sylkemistä... mietinkin, että jos vielä lauantaina ottaisin pari siideriä, kun eihän mahdollinen raskaus välttämättä näy edes testeissä ennen..öö..maanantaita...? (jos tulee 33 päivän kiero niin menkat ovat virallisesti myöhässä vasta tiistaina).

No, katsotaan miten asiat menevät.

Mukavaa torstaita kaikille ja toivotaan paljon plussia sille sakille, joka nyt (itseni ohessa) jännittää!

t. Mannis kp 29 / 30-33

Vierailija
18/29 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten oon valeraskaana..

ensin ne käsittämättömän lyhyet ja oudot menkat, tein testin ja tietenkin se negaa näytti. nyt on kuitenkin alkanu aristaa rinnat, huimata, paleltaa, oksettaa ja alamaha on turvonnu. mutta enhän mä ole raskaana!! onko sieltä nyt odotettavissa uudet menkat jo nyt vai mitä..

oon alkanu tarkkailee tota ovislima-asiaa ja taitaa olla sekin aikainen nyt, liekkö menny jo tai sit en vaan osaa tarkkailla. no mies kuitenkin saapuu pupuilemaan vasta la-su yönä.. laskurin mukaan ovis ois 18pvän tienoilla. ens kuussa mies on töissä kauempana melkein koko kuun joten sillon jää ainakin pupuilut.

tahtoo niin kovasti jo vauvamasua, että kuvittelen jo varmaan tän kaiken.

epätoivoinen vauvakuumeilija kp 11/29, yk3

Vierailija
19/29 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha juttu. Ovulaatio aika lähenee, seksihalut vähenee. Yleensä meillä on aika aktiivista ja alkukiertokin ollut, mutta jotenkin minusta nyt tuntuu, että ei oikein huvittaisi sitten kun on "tosi paikka". Tiedän kyllä, että johtuu juuri siitä, että olisi pakko. Ja sehän on tosi tyhmää, jos sellaiseksi menee. Se miksi tällainen fiilis iskee heti, johtuu varmasti siitä, että esikoista todella tehtiin niin, että työstä melkein kävi. No eikös sitä luonnon pitäisi hoitaa asia ja hoitaa halut henkiin ovulaationaikaan. Onko muuten muilla ollut samaa ongelmaa? Tai ehkei tämä vielä ongelma ole, tuumailua vain.

Tänään muuten aloitin ovulaatiotestien teon. Ei vielä mitään. En odottanutkaan. Halusin vaan aloittaa varmasti riittävän aikaisin, jos kierto ei toimikaan enää kuten viisi vuotta sitten :) Oikeasti odotan ovulaatiota noin viikon päähän.

Tosi epäilevä olo, mutta kovasti toivoisin kuitenkin, että kävisi satumainen tuuri ja tärppäisi näin pian.

Tuulikellolle onnea plussasta. Tuuti, mannis, taikapilvi ja muut jännääjät -peukut pystyyn!

Vierailija
20/29 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko? =)

Ajattelin tässä duunin lomassa pinoutua kun juuri nyt tekemistä on tasan nolla. Uudessa duunissa olen nyt toista viikkoa ja mikäs täällä on ollessa. =)

Meillä ei edelleenkään ole tärpännyt. Pari kemiallista on ollut, mutta siinä kaikki. Ja nykyään mun kiertonikin on pidentynyt, mikä tosin on saattanut johtua rahahuolista. Mutta nyt niitä rahahuolia ei ainakaan ole. Siltikin sitä mietityttää, että entäs jos meille ei tulekaan yhteistä vauvaa koskaan.... =/

Häitäkin olen kerennyt suunnittelemaan jonkin verran eteenpäin. Teemavärit on valittu, kuten myös kirkko ja jatkopaikka. Kutsujen teksti on mietitty, kuten myös koristukset. Vielä en jaksa liiemmin häistä hössöttää kun niihin kuitenkin on vielä 18 kuukautta aikaa. Kaaso sitten hössöttää munkin puolesta. =)

Niin, mulla tilanne on nyt se, että kp on 11/30-35. Edelliset menkat oli auht normaalit, mutta nyt mietityttää se, että edelleen kulee punaista paperiin (ja pikkuhousunsuojaan vähäsen) vessareissuilla. Mietinkin jo, että olisinko menkoista huolimatta raskaana kun ei mulla menkat koskaan ole kestänyt yhtätoista päivää. Paha vaan kun ei ole ylimääräistä rahaa (eka palkka tulee vasta ens kuun puolella) yhtään niin ei voi ostaa testiä ja testata.

Semmosta tänne....